تاثیر گوشواره در استایل

0

گوشواره، از گذشته تا حال

قرن‌ها است که گوشواره به عنوان یک اکسسوری محبوب برای زنان و مردان شناخته شده است. آن‌ها می‌توانند ساده یا رسمی، سوزنی یا کلیپسی، بزرگ و یا کوچک باشند. گوشواره‌ها در تنوع گسترده‌ای از جنس، رنگ و سبک در دنیای امروزی وجود دارند که انداختن هرکدام به استایل شما جهت می‌دهد و می‌توانند تاثیر به سزایی در استایل فرد در هر محیطی داشته باشند.

 تاثیر گوشواره در استایل

عکس از وبسایت آستین

گوشواره یک اکسسوری ضروری برای مراسم رسمی به شمار می‌آید. گوشواره‌های رسمی چه در مراسم عروسی باشد و چه یک جلسه‌ی کاری میتواند جلوه‌ای زیبا هر استایلی ببخشد. برای گوشواره‌های رسمی معمولا از جنس هایی مثل طلا، الماس و یا مروارید استفاده می‌شود، همچنین بسیاری از این سبک گوشواره ها کارشده هستند و طراحی بسیار متفاوتی دارند.

گوشواره به طور کلی یک اکسسوری همه کاره است و از استایل کژوال تا استایل رسمی شما را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس استایلتان و جایی که می‌خواهید بروید گوشواره‌ی مناسب خود را استفاده کنید.

گوشواره می‌تواند هم به تنهایی و هم در کنار سایر اکسسوری ها مثل گردنبند و دستبند استفاده شود.  در صورتی که گوشواره را با دیگر اکسسوری ها استفاده می‌کنید این نکته را در نظر داشته باشید که گوشواره از نظر جنس، رنگ و سبک کلی با دیگر اکسسوری‌هایتان همخوانی داشته باشد، برای مثال اگر یک گوشواره‌ی کژوال و اسپرت استفاده کردید از انداختن گردنبند رسمی خودداری کنید.

تاثیر گوشواره در استایل

عکس از وبسایت آستین

برای خرید گوشـواره چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

برای خرید گوشواره به نکات زیر توجه داشته باشید:

۱-      گوشواره را برای چه مناسبتی خریداری میکنید؟ به طور کلی گوشواره‌ رسمی برای مناسبت‌های رسمی و گوشواره‌ غیر رسمی برای استفاده‌ی روزمره است. البته در بعضی مراسم‌ها که می‌خواهید هم راحتی استایل خود را حفظ کنید و هم رسمی باشید می‌توانید پوششی ساده به همراه گوشواره‌ای بزرگ و رسمی داشته باشید. این استایل در دنیای فشن جایگاه خاصی پیدا کرده و مردم سعی می‌کنند در تمام مراسم‌ها راحتی خود را در حین زیبایی حفظ کنند. همانطور که می‌بینید بسیاری از مردم در مهمانی‌های بزرگ کفش راحتی پا می‌کنند و دیگر پوشیدن کفش پاشنه‌دار جزو الزامات مراسم‌ها نیست. پس همانطور که می‌دانید یک گوشواره‌ی رسمی و ترجیحا بزرگ میتواند استایل شما را از اسپرت به رسمی تبدیل کند.

۲-      جنس گوشواره یکی از موارد خیلی مهم هنگام خرید آن است. کسانی که به استیل حساسیت نشان می‌دهند هنگام خرید گوشواره این موضوع را در نظر داشته باشند. جنس طلا و نقره از کیفیت بالاتری برخوردار است و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد. گوشواره‌هایی با جنس استیل از نظر کیفیت رتبه‌های پایین تری دارند. هنگام انتخاب جنس گوشواره بودجه‌ی خود را در نظر داشته باشید و سعی کنید بر اساس آن بهترین جنس را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

۳-      اگر چندین سوراخ در گوشتان دارین سعی کنید گوشواره های ساده تری را برای استفاده انتخاب کنید چون ممکن است استایلتان را بیش از حد شلوغ کند

۴-      اگر موهایتان کوتاه است و یا معمولا موهایتان را می‌بندید می‌توانید از گوشواره‌های بزرگ و شلوغ استفاده کنید. در این حالت برای اینکه گوشواره بیشتر به چشم آید می‌توانید از گردنبند و دستبند استفاده نکنید.

تاثیر گوشواره در استایل

گوشواره های پاپیه ماشه در دنیای مد امروز

گوشواره‌های پاپیه ماشه جزو محصولات خلاقانه و منحصر به فرد در دنیای مد هستند. این گوشواره‌ها از خمیر کاغذ درست می‌شوند. محصولات پاپیه ماشه با وجود اینکه مدت کوتاهی است وارد دنیای مد شده‌اند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

یکی از دلایل مهم علاقه‌ی مخاطبان به گوشواره‌های پاپیه ماشه سبک بودن آن‌ها است. شما می‌توانید یک گوشواره‌ی بزرگ ولی سبک داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت این گوشواره‌ها علاقه‌ی مردم به مد پایدار و محصولات به‌یافتی است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصولات معمولا از کاغدهای بازیافتی برای آسیب نرساندن به محیط زیست تولید می‌شوند و همین موضوع محبوبیت این محصولات را دوچندان می‌کند.

یکی از ویژگی هایی که میتواند شما را به داشتن این گوشواره‌ها ترغیب کند امکان شخصی سازی کردن آن‌ها است. از آن جایی که ساخت این محصولات کارخانه‌ای نیست و با دست ساخته می‌شوند امکان اینکه گوشواره‌ شما به شکل شخصی برای شما طراحی شود وجود دارد.

آیا میتوان گوشواره‌های پاپیه ماشه را با هر استایلی پوشید؟

گوشواره‌های پاپیه ماشه را میتوان با طیف وسیعی از سبک‌ها پوشید که می‌تواند استایل شما را منحصر به فرد کند.

گوشواره‌های پاپیه ماشه برای سبک کژوال و ساده گزینه‌ی مناسبی است. این گوشواره‌ها با تنوعی که دارند می‌توانند یک استایل ساده را با رنگی بودن خود جذاب کنند.

یکی دیگر از استایل‌هایی که برای گوشواره‌های پاپیه ماشه مناسب است استایل‌های بوهمین است. استایل‌های بوهمین هم مثل پاپیه ماشه ارتباط مستقیمی با طبیعت دارند و می‌توانند به استایل شما حس و روح ببخشد.

در استایل‌های رسمی استفاده از گوشواره‌ی پاپیه ماشه گزینه‌ی اول نیست اما اگر گوشواره نگین یا سنگ داشته باشد احتمال دارد برای استایل رسمی گزینه‌ی مناسبی شود.

گوشواره‌های پاپیه ماشه با استایل‌های محلی، سنتی و لباس‌های ساروی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مورد هم سبک کلاسیک شما را حفظ می‌کنند و هم در کنار آن‌ رنگی معاصر به استایلتان می‌بخشند.

نتیجه‌گیری

گوشواره تاثیر به سزایی در استایل شخص دارد و یک اکسسوری همه کاره است. گوشواره  یک اکسسوری ضروری برای مراسم‌های رسمی به حساب می‌آید. هنگام خرید گوشواره مواردی مثل رنگ، طرح، جنس و سبک گوشواره را مدنظر قرار دهید. استفاده از گوشواره مناسب می تواند استایل شما منحصر به فرد کند.

نظرات