آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی نساجی و پرسپولیس ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی نساجی و پرسپولیس ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

خرید بلیط الکترونیکی بازی نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته سی ام لیگ برتر در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ کلید خورد. زمان بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی مازندران مشخص شد و فوتبال دوستان و هواداران تیم های نساجی و پرسپولیس می توانند از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق لینک مستقیم🔗 sportmart.ir و 🔗 footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی نساجی و پرسپولیس ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قیمت بلیت
در حساس‌ترین بازی هفته سی ام لیگ برتر، پرسپولیس به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت.

بازی دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته ۳۰ لیگ برتر، روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت) از ساعت ۲۱/۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی مازندران برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۷ اردیهبشت ۱۴۰۲ تا روز بازی (پنجشنبه) انجام می‌شود.

بلیت فروشی بازی نساجی و پرسپولیس ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

بلیط فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز شد و فوتبالیست دوستان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

🔻علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم🔗 sportmart.ir و 🔗 footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران، خرید و فروش بلیط بازی با پرسپولیس با روح ورزش و فوتبال حرفه ای منافات دارد و در صورت اثبات تخلف با تماشاگران خاطی برخورد خواهد شد.

هواداران برای خرید بلیت باید كدملی و شماره موبایل خود را برای خرید بلیت وارد سیستم كنند و در روز مسابقه با داشتن پرینت بلیت وارد ورزشگاه شهید وطنی می شوند.

قیمت بلیط

باشگاه نساجی در اقدامی عجیب، قیمت بلیت هواداران خود را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است اما این قیمت برای پرسپولیسی‌ها ۲۵۰ هزارتومان اعلام و سایت بلیت‌فروشی نیز از دسترس خارج شده است.

در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری وطنی طبق هماهنگی های انجام شده تنها ۶ هزار بلیط فروخته شد که از این میزان ۶۰۰ بلیط سهم تماشاگران پرسپولیس خواهد بود.

در زمان حاضر در فروشگاه های اینترنتی و در بازار سیاه بلیط مسابقه نساجی پرسپولیس تا ۵۰۰ هزار تومان هم قیمت گذاری شده است.

باشگاه نساجی مازندران در اطلاعیه اعلام کرد که خرید و فروش بلیط بازی با پرسپولیس با روح ورزش و فوتبال حرفه ای منافات دارد و در صورت اثبات تخلف با تماشاگران خاطی برخورد خواهد شد.

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در بازی نفسگیر که به احتمال حکم قهرمان فصل در آن امضا خواهد شد، در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری وطنی طبق هماهنگی های انجام شده تنها ۶ هزار بلیط فروخته شد که از این میزان ۶۰۰ بلیط سهم تماشاگران پرسپولیس خواهد بود.

هزار هوادار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی حضور خواهند داشت که ۶۰۰ بلیط سهم سرخپوشان پایتخت است.

این باشگاه در اطلاعیه خود ذکر کرده است افرادی که در چهار بازی گذشته با کد ملی خود بلیط جایگاه نساجی را خریداری کردند اجازه خرید بلیط جایگاه نساجی برای تماشای بازی این تیم در مقابل پرسپولیس تهران را دارند.

در این اطلاعیه علت این اقدام را بدین گونه اعلام شد که باشگاه نساجی مازندران در نظر دارد برای خرید بلیط جایگاه هواداران خود در مقابل پرسپولیس این حق را برای هوادارانش حفظ کند.

در حالی از تمامی ظرفیت ۱۰ هزار نفری این ورزشگاه تازه نوسازی و بهسازی وطنی قائمشهر استفاده نمی شود که بدلیل مسائل فنی و تصمیمات اتخاذ شده ۶۰ درصد این ظرفیت به تعداد ۶ هزار نفر به تماشاگران اختصاص داده شده است و مسوولان مازندران بر همین تعداد ظرفیت تماشاگر در این ورزشگاه تاکید دارند به طوریکه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز اعلام کرد ظرفیت این ورزشگاه برای مسابقه پیش رو افزایش نمی یابد و افراد از حضور پشت درهای بسته ورزشگاه خودداری کنند.

نظرات