پیتزای خوشمزه بیت کوینی را از کجا پیدا کنیم؟

6

درباره روز پیتزای بیت کوین چقدر اطلاعات دارید؟ این روز به خصوص برای طرفداران رمز ارز و بیت کوین بسیار اهمیت دارد.

خود پیتزا یک غذای شناخته شده و محبوب در سراسر دنیاست و طرفداران پروپاقرصی وجود دارند که حاضرند برای این غذا هر کاری کنند.

 پیتزای بیت کوین

ترکیب این غذای خاص و یکی از محبوبترین ارزهای بازار کریپتوکارنسی یعنی بیت کوین تبدیل به روز پیتزای بیت کوین شده و حالا تمامی فعالان این حوزه آن را گرامی میدارند و افراد فعالتر نیز آن را جشن میگیرند.

اگر شما هم میخواهید درباره این پیتزای عجیب بیشتر بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پیتزا، یک تکه از بهشت

پیش از اینکه بخواهیم روز پیـتزای بیت کوین را شرح دهیم بیایید نگاهی به این غذای خوشمزه بیندازیم. بر اساس یافته های باستانشناسی این غذا بیش از ۷۰۰۰ سال قدمت دارد و شکل امروزی آن اولین بار در ایتالیا کشف شده است.

پیتزا انواع مختلفی دارد و حتی کشورهای مختلف جز ایتالیا نیز در آن صاحب سبک هستند. برای نمونه ایالات متحده، آرژانتین و ایران هر کدام سبک خاص پیتزاهای خود را دارند.

پیتزا غذایی بسیار محبوب و خوشمزه در سراسر دنیاست. این غذا طرفداران زیادی دارد و این میزان محبوبیت نیز باعث شده که فرهنگها و مناسبتهای مختلفی درباره این غذا شکل بگیرد.

پیتزای بیت کوین

پیتزای بیت کوینی چیست؟

درباره پیتزای بیت کوینی چه میدانید؟ نگران نباشید، قرار نیست در دستور پخت این پیتزا از بیت کوین استفاده کنیم. پیتزای بیت کوین یک روز خاص برای طرفداران رمز ارز است.

روزی تاریخی که لقب روز پیتزای بیت کوین را نیز در تقویمها به نام خود زده است. داستان این روز به معامله پیتزا با بیت کوین برمیگردد.

زمانی که برای اولین بار در تاریخ یک برنامه نویس امریکایی با یک داستان بهیاد ماندنی از طریق بیت کوین برای خودش ۲ پیتزا خرید و نوش جان کرد.

رویدادهای ماه پیتزا کوینکس

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه میتوانیم یک قاچ پیتزای خوب داشته باشیم؟ صرافی معتبر و جهانی کوینکس مجموعه فعالیتهایی را تحت عنوان رویدادهای ماه پیتزا کوینکس آغاز کرده و شما نیز میتوانید در آنها شرکت کنید.

در ماهی که روز پیتـزای بیت کوین در آن قرار دارد کوینکس رویدادهای مختلفی را شروع کرده که جوایز متعددی هم دارد.

در این رویدادها ما با جوایز نقدی برای پاسخ دادن به یک سوال، کوپنهای کوینکس، چالش CETer و سورپرایزهای ویژهای از جانب این صرافی طرف هستیم. پس شما هم بهتر است شانس خود را برای یک پیتزای خوب امتحان کنید.

جمع بندی

روز پیتـزای بیت کوین یک روز خاص برای تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه ارز دیجیتال است. در این روز فعالیتهای مختلفی انجام میشود.

برای نمونه بسیاری از افراد ترجیح میدهند که خودشان پیتزا بپزند یا از جایی این غذای خوشمزه را سفارش بدهند.

صرافیهای مختلف نیز در این تاریخ به خصوص، رویدادهای مختلفی را تدارک میبینند تا با استفاده از چنین رویدادهایی افراد بیشتری را به دنیای ارز دیجیتالی علاقه مند کنند.

کوینکس نیز بهعنوان یک صرافی معتبر چنین کاری را انجام داده است. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیاست سری به وبسایت صرافی کوینکس بزنید.

6 دیدگاه در “پیتزای خوشمزه بیت کوینی را از کجا پیدا کنیم؟

  1. احسان گفت:

    روز پیتزای بیتکوین یکی از روزهای مهم تاریخ بیتکوین هست و در اون روز گویا یکی از دارندگان بیتکوین حاضر شده بود با پرداخت ۱۰هزار واحد بیتکوین یک عدد پیتزا بگیره و البته مغازه دار هم قبول کرده بوده.اون روز دو طرف با شک و تردید اینکار کردند،به نظرم کسی دیگه پیدا نشه با اطمینان هم بیتکوین بده تا پیتزا بگیره

  2. sim گفت:

    بسیار عالی و ممنونم از کوینکس بابت این رویداد فوق العاده

  3. صابر گفت:

    سلام

    خوشحالم کهبین فارسی زبانان به این مسائل اهمیت داده میشه

    مهماینه که میشه با بیتکوین، معاملات روزانه را انجام داد، بدون نیاز به هیچ بانک مرکزی

  4. رضام گفت:

    پس وقتشه با CET یه پیتزای خوشگللل بخوریممم😻

  5. رضا گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون، تو رویداد مربوط به CET شرکت کردیم تا یه پیتزای خوب بگیریم😁

  6. سینا گفت:

    به نظرم اصلا نمیشه سرزنشش کرد چون واقعا توی اون زمان هیچ کسی اینطور آینده‌ای رو برای بیتکوین متصور نبود!
    شاید خیلی دیگه از ماها هم همینکارو میکردیم🤷🏻‍♂️

نظرات