فیلم کامل ماجرای کتک خوردن یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه کتاب و واکنش ها

0

فیلم کامل ماجرای کتک خوردن یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه کتاب و واکنش ها

بتازگی انتشار فیلم کتک خوردن یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ به علت باز کردن راه مردم و کمبود پارکینگ در اطراف نمایشگاه کتاب جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است. و اما ماجرا و علت چه بود؟

فیلم کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما

اینروزها انتشار ویدیویی از کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه کتاب به علت باز کردن راه مردم و کمبود پارکینگ در اطراف نمایشگاه کتاب، حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد.

این فیلم کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما ظاهرا با دوربین همراه یوسف سلامی گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

کلیپ کتک زدن یوسف سلامی خبرنگار صدا‌و‌سیما و حمله به دوبین فیلبرداری همکارش از روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته که در زیر ویدوی کتک زدن خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه کتاب را کامل ببینید:

یوسف سلامی به علت حل کردن مشکل مردم در نبود پارکینگ از متصدی یکی از پارکینگ های اطراف نمایشگاه کتک خورد. او که برای تهیه گزارش درباره به نمایشگاه کتاب امسال (۱۴۰۲) رفته بود متوجه شد که بازدید کنندگان با مشکل پارک خودرو مواجه هستند و برای همین به چند پارکینگ سر زد و گزارش گرفت که متاسفانه بیشتر متصدیان گفتند ظرفیت تکمیل است و جا برای پارک خودرو نداریم. اما یکی از مسئولان پارکینگ به یوسف سلامی و دوربین فیلمبرداری او حمله کرده و وی را کتک زد.
بعد از این حادثه اسف بار یکی از مدیران نمایشگاه کتاب به یوسف سلامی گفت: رفتار این فرد زشت بوده و ما حتما این موضوع را پیگیری می کنیم!

نظرات