ببینید: فیلم کامل لحظه زمین خوردن و حادثه برای مرجانه گلچین در سریال جدیدش!

1

ببینید: فیلم کامل لحظه زمین خوردن و حادثه برای مرجانه گلچین در سریال جدیدش به نام چشم بندی ۲ که در اردیبهشت ۱۴۰۲ هنگام فیلمبرداری برایش اتفاق افتاد.

ببینید: فیلم کامل لحظه زمین خوردن و سانحه برای مرجانه گلچین در سریال جدیدش!

فیلم کامل لحظه زمین خوردن و حادثه برای مرجانه گلچین در سریال جدیدش!

حادثه برای مرجانه گلچین سر فیلمبرداری سریال چشم بندی رخ داده و این بازیگر فیلمی منتشر کرده و ضمن گلایه از مردم گفته: چیزی از ما بازیگران نمانده و ما را به حال خودمان بگذارید

او که سر و صورتش بر اثر زمین خوردن کبود و زخمی شده از مردم گلایه کرد و گفت: چیزی از ما بازیگران نمانده و ما را به حال خودمان بگذارید. فیلم سانحه و آسیب دیدن مرجانه گلچین هنگام فیلم برداری را در زیر مشاهده می کنید:

فیلم منتشر شده از سانحه‌ برای مرجان گلچین بازیگر تلویزیون در فیلمبرداری سریال جدیدش به نام چشم بندی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و باعث نگرانی طرفدارانش شده است.

مرجانه گلچین در حال حاضر در حال بازی در سریال چشم بندی ۲ است که این اتفاق برایش افتاده است. او جزو بازیگران طنز خوب کشورمان است که در بیشتر سریال های تلویزیونی طنز بازی کرده است.

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مرجانه گلچین با سریال آینه عبرت به شهرت رسید ولی به دلایلی که در ادامه توضیح داده شده وقفه ای در کار این بازیگر توانا به وجود آمد
پدرش افسر نظامی ارتش و اهل زنجان بود و مادرش از توابع رشت و خانه‌دار است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. مرجانه گلچین در کودکی پدر پدر خود را از دست داده است. مرجانه گلچین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

مرجانه گلچین سال ۶۱ توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد. و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد.

1 دیدگاه در “ببینید: فیلم کامل لحظه زمین خوردن و حادثه برای مرجانه گلچین در سریال جدیدش!

  1. علی گفت:
    6
    1

    زخم تبر نخوردی که . یه خراش برداشتی

نظرات