بازیگر نقش منوچهر در سریال خداداد کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش منوچهر سریال خداداد : علی صبوری بازیگر نقش منوچهر متولد ۳ شهریور ۱۳۷۱ در مشهد ، بازیگر و کمدین است. او از دی ماه ۱۳۹۵ وقتی ۲۴ ساله بود با ۳۲ فالوور در اینستاگرام با ساخت کلیپ های طنز ۱ دقیقه ای شناخته شد.وی در حالی که جزو چهره ها کمدی اینستاگرام بود بعنوان استند آپ در سال ۱۳۹۶ وارد مسابقه خنداننده شو شبکه نسیم شد.قبل از خندوانه که اینستاگرامش ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشت با شهرتی که بدست آورد خیلی زود به ۱ میلیون فالوور رسید.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش منوچهر در سریال پر طرفدار خداداد را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش منوچهر سریال خداداد

متولد ۳ شهریور ۱۳۷۱ در مشهد ، بازیگر و کمدین است. او از دی ماه ۱۳۹۵ وقتی ۲۴ ساله بود با ۳۲ فالوور در اینستاگرام با ساخت کلیپ های طنز ۱ دقیقه ای شناخته شد.وی در حالی که جزو چهره ها کمدی اینستاگرام بود بعنوان استند آپ در سال ۱۳۹۶ وارد مسابقه خنداننده شو شبکه نسیم شد.قبل از خندوانه که اینستاگرامش ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشت با شهرتی که بدست آورد خیلی زود به ۱ میلیون فالوور رسید. او در تابستان ۱۳۹۹ با سریال آخر خط در یکی از نقش های کلیدی به کارگردانی علی مسعودی اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود در جلوی دوربین را بدست آورد.البته او در سال ۱۳۹۵ در فیلم سقف دودی پوران درخشنده بازی کرد اما در نهایت نقش او توسط تدوینگر از فیلم خارج شد.

او در سریال خداداد نقش داماد خانواده را ایفا می کند،دامادی که بیکار است و در سرش نقشه هایی برا یپولدار شدن دارد.

علی صبوری در سریال خداداد

گفتگو با علی صبوری :

در جایی خواندم که دوست داشتید پزشکی بخوانید و به خاطر نمایش تئاتر از دانشگاه اخراج شدید؛ ماجرا چه بود؟

دوست داشتم پزشکی بخوانم، فکر می کردم درصورتی که در این رشته قبول شوم، می توانم هنر را هم در کنارش دنبال کنم.خلاصه به جای پزشکی در رشته هوشبری پذیرفته شدم، ولی ترم آخر اخراجم کردند زیرا می خواستم یک نمایش حرفه ای را روی صحنه ببرم و با وجود هماهنگ کردن با استادان دانشگاه، پایان ترم اعلام شد که از چند واحد اموزشی بخاطر حضور نداشتن در کلاس صفر گرفته ام و خلاصه این شد آخر قصه دانشگاه من.َ

بگذار از وارد شدن به فضای طنز و شبکه اجتماعی اینستاگرام و هنر بازیگری آغاز کنم؛ چه طور متوجه شدی که می توانی مردم را بخندانی؟

من از اول دنبال کارهای بزرگ بودم، به خودم می گفتم درصورتی که قرار است من هم هرکاری کنم، خب! کسانی هستند که به نحو احسن انجام می دهند. من یا می توانم پله ای بالاتر بروم و تأثیرگذار باشم یا نباشم. اندیشه من این بود یعنی یا صفر یا صد؛ وسط ندارد.

علی صبوری

همراه ما باشید

نظرات