بیوگرافی سجاد پادام با عکس و سوابق تا برکناری + زندگینامه و جنجال فروش کیش و قشم

4

بیوگرافی سجاد پادام با عکس و سوابق تا برکناری + زندگینامه و جنجال فروش کیش و قشم

سجاد پادام مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت کار متولد دهه ۶۰ در ماهشهر بوده که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به علت اظهارات عجیب درباره فروش جزیره کیش و قشم و خوزستان عزل شد. او با حکم حجت الله عبدالملکی در سال ۱۴۰۰ به سِمت مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده بود. ادامه بیوگرافی سجاد پادام را از مجله حرف تازه میخوانید

سجاد پادام کیست بیوگرافی سجاد پادام با عکس و سوابق تا برکناری + زندگینامه و جنجال فروش کیش و قشم

بیوگرافی سجاد پادام

سید سجاد پادام متولد دهه ۶۰ در بندر ماهشهر مدیر ارشد و مدیرکل سابق دفتر بیمه های اجتماعی وزارت کار بود.

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)؛ دانشجوی دکتری اقتصاد سلامت از دانشگاه تربیت مدرس و پیش از این مدیر گروه رفاه و تامین اجتماعی و همچنین معاون دفتر اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس نیز بوده است.

بیوگرافی سجاد پادام

سوابق

سجاد پادام دانش آموخته رشته اقتصاد سلامت از دانشگاه تربیت مدرس وده و سابقه فعالیت در سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه خود دارد. او پیش از این مدیر گروه رفاه و تامین اجتماعی و همچنین معاون دفتر اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس نیز بوده است.

سجاد پادام مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت کار کیست

آقای پادام در سال ۱۴۰۰ با حکم حجت الله عبدالملکی به سِمت مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

دفتر بیمه های اجتماعی به سیاستگذاری در حوزه هایی چون بیمه بازنشستگی، بیمه بیکاری، بیمه درمان و بیمه از کارافتادگی میپردازد.

سجاد پادام مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت کار کیست

عزل و برکناری

سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان و فروش جزیره های کیش و قشم و خوزستان، از سمت خود برکنار شد.

وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد. پادام اخیرا در مصاحبه با یکی از سایتهای خبری گفته بود به‌زودی مجبوریم مانند یونان که جزایرش را برای پرداخت مطالبات بازنشستگان و بدهی‌های خارجی‌اش فروخت، کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

سخنگوی دولت هم در حاشیه جلسه این هفته‌ی هیئت دولت در واکنش به سخنان او گفت: «شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند و ما در خانه‌ها، خانواده‌ها، مدارس و هیئت‌ها یاد گرفتیم که بگوییم جانم فدای یک وجب خاک وطنم.»

بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران ادامه داد: «ما افتخار می‌کنیم که جانمان را فدای یک وجب خاک کشورمان در کیش و قشم کنیم؛ هرکس مشکل اقتصادی یا مسئله‌ای دارد لطفاً از جیبش برای حل مشکل هزینه کند.»

ماجرای فروش کیش و قشم و خوزستان سجاد پادام

واکنش پادام به عزلش

در واکنش به این موضوع، سجاد پادام در صفحه توییتر خود نوشت: ما که رفتیم، اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.

ماجرای فروش کیش و قشم و خوزستان

گفتنی است، در ۱۲ اردیبهشت فیلمی از سجاد پادام ‏مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار درباره حل ناترازی صندوق‌های بازنشستگی منتشر و به سرعت در شبکه‌ای اجتماعی پربازدید شد و واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت. سخن پادام از ناگزیر شدن برای فروش کیش، قشم و خوزستان برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی در صورت ادامه وضعیت کنونی، بود.

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار در بخشی از صحبت‌های خود اظهار کرد: « ممکن است از آنجایی که ۳۰۰ هزار شهید دادیم که یه وجب خاک از دست ندیم، به آنجایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم. تجربه‌ای که یونان طی کرده است. یونان حدود ۱۰۰ جزیره فروخت برای اینکه بتواند مطالباتی که در بازنشستگی در آن گیر کرده بود و استقراضی که از صندوق‌های بین‌المللی کرده بود را پاس کند. ما داریم به آن مسیر می‌رویم.»

سوابق سید سجاد پادام

پادام همچنین افزود: «ما حتی اگر الان دو سه میلیون بشکه نفتمان آزاد شود و بفروشیم و پولش هم به سرعت به حسابمان بیاید، احتمالا در سال‌های آینده باز هم پاس کردن این هزینه‌ها برایمان سخت خواهد بود. شاید پاس کردن این هزینه‌ها یک مقدار آسان بشود ولی قطعا دیگر عمران نداریم. ما در سال ۱۴۰۱ در پنج ماه باید ۸۵ هزار میلیارد تومان در عمران خرج می‌کردیم ولی عملکردش ۱۳ هزار میلیارد تومان بود. یعنی حدود ۲۰ درصد آن چیزی که در عمران برنامه‌ریزی کردیم تحقق پیدا کرد.»

وی در ادامه گفت: «یعنی ما در این شرایط با این وضعیت اولویت اولمان پاس کردن هزینه‌های حقوق مستمری است. ما همین الان اولویت عمرانی-توسعه‌ای در بودجه‌مان نداریم. تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین صندوق ممکن است خیلی مساله برایش پیش بیاید. ببینید سیاسیون چه بلایی سر صندوق‌ها آوردند. مساله این است که این صندوق هم بیقرار نیست. اعضا و سازمان و ستاد صندوق بیقرار اصلاحات نیستند.»

4 دیدگاه در “بیوگرافی سجاد پادام با عکس و سوابق تا برکناری + زندگینامه و جنجال فروش کیش و قشم

  1. فرشید گفت:
    2
    3

    من باحرف اقای پادام موافق هستم تامین اجتماعی ورشکست شده این من نمیگم تمام مدیران قبلی میگن
    بیمه سلامت اعتبارش ازبیمه تامین اجتماعی خیلی بالاتره

  2. فرشید گفت:
    2
    6

    باید از مدیر شجاع و مقتدری مانند پادام نه تنها تقدیر کرد بلکه او را ارتقا هم داد همیشه گفتن حقیقت تلخ هست . ظرفیت حق شنوی را کمتر کسی دارد

  3. ارزش گفت:
    9
    6

    باید از مدیر شجاع و مقتدری مانند پادام نه تنها تقدیر کرد بلکه او را ارتقا هم داد همیشه گفتن حقیقت تلخ هست . ظرفیت حق شنوی را کمتر کسی دارد

  4. ایثار گفت:
    9
    4

    مدیر بی لیاقتی هستی که منتخب عبدالملکی بودی

نظرات