آدرس سایت ثبت نام خودرو لیزینگی فرهنگیان اردیبهشت ۱۴۰۲ +‌شرایط لیزینگ فرهنگیان

2

آدرس سایت ثبت نام خودرو لیزینگی فرهنگیان اردیبهشت ۱۴۰۲ +‌شرایط لیزینگ فرهنگیان

مرحله اول طرح فروش اقساطی خودرو فرهنگیان (خودرو لیزینگی فرهنگیان) در شرکت لیزینگ فرهنگیان از ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با شرایط ویژه و تحویل ۳ ماهه آغاز شد. در جدول فروش لیزینگی خودرو فرهنگیان خودروهای شاهین، دو مدل کوییک، وانت تک کابین و دو کابین دیده می شود. فرهنگیان عزیز از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت می توانند با مراجعه به سامانه مزکور برای ثبت نام اقدام کنند.

آدرس سایت ثبت نام خودرو لیزینگی فرهنگیان اردیبهشت 1402 +‌شرایط لیزینگ فرهنگیان

ثبت نام طرح فروش اقساطی خودرو فرهنگیان اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش شرکت لیزینگ فرهنگیان: فروش اقساطی خودروهای شاهین، دو مدل کوییک، وانت تک کابین و دو کابین ویژه لیزینگ فرهنگیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز می‌شود. مرحله اولیه طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۷ رو به اجرا درآورد. فرهنگیان عزیز از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت می توانند با مراجعه به سامانه مزکور برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز می‌شود. این خودرو‌ها ویژه شاغلانی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند بوده و فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.

در واگذاری خودرو به اعضای فعال صندوق ذخیره فرهنگیان به این نکته اشاره شده است که کسانی که به صندوق بدهی داشته باشند نمی‌توانند درخواست تسهیلات خرید خودرو بدهند.

️بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام‌رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

شرایط ثبت نام طرح فروش اقساطی خودرو فرهنگیان اردیبهشت 1402

شرایط فروش اقساطی خودرو فرهنگیان

مرحله اول سهمیه فرهنگیان در فروش اقساطی شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی هستند و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت. بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

بخش‌نامه طرح فروش خودرو در لیزینگ فرهنگیان به شرح زیر است:

در شرایط واگذاری خودرو به اعضای فعال صندوق ذخیره فرهنگیان به این نکته اشاره شده است که کسانه که به صندوق بدهی داشته باشند نمی‌توانند درخواست تسهیلات خرید خودرو بدهند.

️بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام‌رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

نحوه ثبت‌نام

شرایط شرکت در قرعه کشی فروش اقساطی خودرو فرهنگی ها به ذیل زیر است:

حداقل ۲۰ سال سابقه کار
حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره
ضامن عضو صندوق ذخیره باشد
قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد
به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند.

2 دیدگاه در “آدرس سایت ثبت نام خودرو لیزینگی فرهنگیان اردیبهشت ۱۴۰۲ +‌شرایط لیزینگ فرهنگیان

  1. مسلم گفت:

    آدرس دقیق سایت ثبتنام چیه

  2. مسلم گفت:

    سلام چرا سایتش باز نمیشه نمیتونم ثبتنام کنم

نظرات