بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

0

یکی از مهم‌ترین لوازم‌‌‌های برقی خانگی‌، قطعا ماشین لباسشویی است. این وسیله کاربردی با شستشوی لباس‌ها با کمترین میزان آب، در زمان و انرژی اعضای خانواده صرفه‌جویی می‌کند. ماشین لباسشویی‌های مدرن معمولا با مصرف پایین‌ترین سطح انرژی، کمترین صدا را ایجاد می‌کنند و در عین حال بیشترین قدرت تمیزکنندگی را ارائه می‌دهند.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

در این مطلب ۴ عدد از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی را متناسب با بودجه‌تان معرفی‌ می‌کنیم تا به شما در شناخت معیارهای انتخاب این کالای اساسی کمک کنیم.

بهترین مارک ماشین لباسشویی در سال ۱۴۰۰

در عصر فناوری‌های نوین، انتخاب یک ماشین لباسشویی شاید کمی دشوار باشد زیرا خرید لوازم خانگی همانند یک سرمایه‌گذاری است و باید بهترین‌ها را انتخاب کرد. اکثر افراد هنگام تصمیم‌گیری، به دلیل گزینه‌های متعدد موجود در بازار کمی سردرگم می‌شوند. برای کمک به شما در مقابله با این مشکل، در ادامه چند برند مطرح ایرانی را به همراه مشخصات، مزایا و قیمت بهترین ماشین لباسشویی‌ ایرانی ارائه کرده‌ایم. این مطلب را تا انتها بخوانید تا ماشین لباسشویی ایده‌آل خود را پیدا کنید.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی اسنوا

بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی تردیدها و نگرانی‌های زیادی در مورد انتخاب بهترین برند یا مدل ماشین لباسشویی دارند. اسنوا یکی از شرکت‌های شناخته‌شده و تقریبا جوان است که بهترین ماشین‌های لباسشویی را تولید می‌کند. انتخاب یکی از مدل‌های اسنوا خیال شما را سال‌ها از خرید و تعویض این کالا راحت می‌کند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا برند ایرانی پیشرو در تولید انواع ماشین لباسشویی است و متناسب با هر سلیقه‌ای یک مدل خاص ارائه می‌کند. سری اوکتا پلاس یکی از مدل‌های‌ رده‌بالای لباسشویی‌های اسنوا است و قابلیت‌های فراوانی ارائه می‌دهد. یکی از بهترین مدل‌های اوکتا پلاس اسنوا، سری SWM-94537 با مشخصات زیر است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

–      ۱۴ برنامه شستشوی از جمله شستشوی دستی، رختخواب، پوشاک ورزشی، لباس‌های تیره در این مدل دست شما را برای انتخاب بهینه‌ترین تنظیمات برای انواع لباس‌ها و پارچه‌ها باز گذاشته است.

–      حداکثر دور خشک‌کن در این سری ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده که قابل تنظیم در دورهای کمتر نیز است.

–      در این مدل می‌توانید ۹ کیلوگرم لباس خشک را بشویید که ظرفیت خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت است.

–      این ماشین لباسشویی مجهز به موتور با فناوری اینورتر است که صدا و لرزش کمتر و دوام بیشتری را ارائه می‌دهد. موتورهای اینورتر به دلیل حذف تسمه، عمر بیشتری دارند و ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

–      سیستم جت‌واش، آب و شوینده را روی لباس‌ها اسپری می‌کند تا شوینده بهتر در آب حل شود و آثاری از آن روی لباس باقی نماند.

–      هر چند در این مدل امکانات بی‌نظیری مانند سیستم بخار شوی (magic steam) و ضد چروک قرار گرفته است اما فاقد سیستم حباب‌ساز و قابلیت افزودن لباس حین شستشوی است.

–      سری اوکتا پلاس مدل‌های مختلفی دارد که با قیمتی بین ۱۵ تا ۱۶۶ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی دوو

در سال‌های اخیر، شرکت ایرانی دوو محصولات خانگی باکیفیتی را طراحی و به بازار عرضه کرده است. تیم دوو پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران را بکارگیری فناوری روز و قطعات تجدید‌پذیر تولید می‌کند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو

یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی دوو، سری پریمو با ظرفیت ۹ کیلوگرم برای لباس‌های خشک است. مدل‌های مختلف سری پریمو قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی برای شستشوی بهتر البسه ارائه می‌دهند. در ادامه به بررسی ويژگی‌های مدل DWK-9545V می‌پردازیم:

–      این مدل در رنگ نقره‌ای و مجهز به درب هیرلاین بزرگ برای بارگیری آسان‌تر لباس‌ها، ارائه می‌شود.

–      سری پریمو مجهز به موتور دایرکت درایو بدون تسمه است که لرزش و صدای کمتری در هنگام شستشوی ایجاد می‌کند. همچنین، بدنه نیز به گونه‌ای خاص طراحی شده است (Eco Body) تا در حین شستشوی لباس، کمترین لرزش ایجاد شود.

–      درام طراحی‌شده در این محصول دارای برآمدگی‌های بیضی شکلی است که موجب افزایش عملکرد سیستم شستشوی و افزایش سطح تماس لباس می‌شود.

–      درام زمردی به‌کار رفته در این محصول، علاوه بر افزایش کیفیت شستشوی، از صدمه‌دیدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

–      ۱۴ برنامه شستشوی در این مدل‌ به همراه آبکشی اضافه (تا ۵ مرتبه) بیشترین قدرت تمیزکنندگی را برای لباس‌ها به ارمغان می‌آورد.

–      سیستم حباب‌ساز و ضد چروک برای بالابردن کیفیت شستشو این مدل را به یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی تبدیل کرده است.

–      در مدل‌های پریمو با رتبه انرژی +++A حدود ۳۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

–      این مدل با قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود که نسبت به مدل‌های خارجی کاملا به‌صرفه‌تر است.

اگر برای خرید ماشین لباسشویی دوو نیاز به راهنمایی دارید، با شماره ۰۳۱۳۲۳۵۳۰۴۵ فروشگاه شوکت کالا تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی دیگر از برندهای ایرانی مطرح و قدیمی فعال در تولید ماشین لباسشویی، پاکشوما است. این شرکت که از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و دو نوع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تولید می‌کند. ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک با ظرفیت ۶ تا ۹ کیلوگرم عرضه می‌شوند، در حالی که مدل‌های نیمه اتوماتیک با ظرفیت ۵.۸، ۶.۹ و ۲۱ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شوند. در بخش با یکی از بهترین مدل‌های اتوماتیک پاکشوما بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی‌های اتوماتیک پاکشوما در سری‌های H، K، U‌ و L‌ عرضه می‌شوند. پاکشوما مدل TFB-86407 سری U‌ با ظرفیت ۸ کیلوگرم ظرفیت ایدئالی را برای مصرف خانواده‌های ایرانی ارائه می‌دهد.

–          موتور اینورتر نسل BLDC‌ با تولید صدای کم و قدرت بالا این مدل را به یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی تبدیل کرده است.

–          ورودی جداگانه آب سرد و گرم که در بسیاری از لباسشویی‌های دیده نمی‌شود در این مدل موجب کاهش مصرف انرژی برای گرم‌کردن آب می‌شود.

–          قابلیت افزودن لباس حین شستشوی، قفل کودک و سیستم کنترل کف از مزایای این مدل است.

–          دور خشک‌کن را می‌توان از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه برای لباس‌های مختلف تنظیم کرد.

–          ۱۶ برنامه شستشوی برای لباس‌های کودک، ورزشی، ملحفه، لباس‌های رنگی و… به همراه ۵ برنامه کمکی بیشترین تنوع در شستشوی را ارائه می‌دهد.

–          قابلیت‌های تاخیر در شستشوی، آبکشی اضافه و تنظیم دمای آب از ۲۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد نیز در این مدل ارائه شده‌اند.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی جی پلاس

جی پلاس یک برند ایرانی زیر مجموعه هولدینگ خوشنام گلدیران است و محصولات تولیدی آن یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی محسوب می‌شوند. تنوع محصولات جی‌پلاس بسیار بالا است و ماشین لباسشویی‌های آن با ظرفیت ۶ تا ۱۰ کیلوگرمی و همراه با قابلیت‌های فراوان ارائه می‌شوند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی جی پلاس

یکی از مدل‌های مقرون به‌صرفه و با کارایی بالا در برند جی‌پلاس، مدل L880S‌ است. این مدل با رنگ نقره‌ای و ۱۰ سال گارانتی موتور عرضه می‌شود.

–      موتور جی پلاس L880S‌ از نوع اینورتر و کم‌صدا است.

–      ۱۴ برنامه اصلی و ۶ برنامه تکمیلی را می‌توانید در پنل لمسی LED برای انواع لباس‌های خود با جنس‌ پارچه‌های مختلف انتخاب کنید.

–      از آپشن‌های کاربردی این مدل می‌توان به برنامه شستشوی در شب با حرکت آرام (night wash‌)، تنظیم شستشوی در زمان دلخواه (time delay) ‌و قابلیت از بین‌بردن لکه‌ها و ضد آلرژی اشاره کرد.

–      قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880S‌ در حدود ۱۷ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ است که نسبت به ظرفیت‌های مشابه سایر برندها کمی گران‌تر است.

نتیجه‌گیری

در این مطلب بهترین مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی ایرانی را معرفی کردیم. امروزه شرکت‌های ایرانی به رقیبی سرسخت برای شرکت‌های خارجی در تولید لوازم خانگی تبدیل شده‌اند و روزبه‌روز کیفیت و قابلیت‌های محصولات خود را افزایش می‌دهند.

نظرات