امکانات خاص در اجاره ویلا در کیش شامل چه مواردی میشود؟

0

جزیره کیش با جاذبه‌های متفاوت گردشگری و تجاری خود، یکی از مقاصد توریستی در ایران محسوب می‌شود که هرساله جمعیت زیادی از مسافران را در دل خود جای می‌دهد. این جزیره زیبا با ساحل مرجانی، تفریحات دریایی، فروشگاه‌های مختلف و سایر جاذبه‌های گردشگری، پذیرای مسافران از سراسر ایران است. همین موضوع باعث شده که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، سوئیت و ویلاهای متعددی با قیمت متفاوت در آنجا ساخته شود. در این میان اگر شما به‌دنبال اجاره ویلا در کیش هستید، بهتر است با امکانات موجود در این ویلاها بیشتر آشنا باشید. در ادامه این موارد را باهم بررسی می‌کنیم.

 اجاره ویلا در کیش

چه امکاناتی در ویلاهای کیش وجود دارد؟

به‌صورت معمول تمام ویلاهایی که در کیش اجاره داده میشوند، دارای امکانات معمولی و روزمره مانند تلویزیون و وسایل راحتی گرمایشی و سرمایشی هستند. همچنین در بیشتر موارد ویلاها به‌صورت مبله تحویل مسافران داده می‌شود و وسایل صوتی نیز در آنها وجود دارد. در این ویلاها می‌توانید از وسایل آشپزی و موردنیاز برای پخت‌وپز استفاده کنید و در صورت نیاز، غذا و خوراکی‌ها را داخل ویلا تهیه نمایید.

علاوه بر آن، هرچقدر که قیمت برای اجاره ویلا در کیش افزایش پیدا می‌کند، امکانات و تجهیزات لوکس و بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به‌طور مثال در ویلاها و سوئیت‌های لاکچری، امکانات بازی مانند میز بیلیارد، استخر، فوتبال دستی و ساحل اختصاصی فراهم است. همچنین این موضوع را هم در نظر داشته باشید که فصل سفر روی قیمت اجاره ویلا در کیش موثر است. به‌عبارتی اگر بخواهید در بهار و تابستان با تعطیلات نوروزی به کیش بروید، به‌دلیل تقاضای بسیار بالا و ترافیک مسافران، باید قیمت بالاتری برای اجاره ویلا پرداخت کنید.

نکات مهم در اجاره ویلا در کیش

اجاره ویلا در کیش

به‌صورت کلی تفاوتی نمی‌کند که در کدام شهر کشور یا جزایر تفریحی قصد اقامت چندروزه داشته باشید. به‌هرحال باید به چند نکته مهم در انتخاب این اقامتگاه‌ها توجه کنید تا سفری خوش و بدون دردسر را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. ازجمله این موارد می‌توان به روز و زمان رزرو ویلا و سوئیت اشاره کرد. همچنین موقعیت و مکان قرارگیری ویلا نیز اهمیت زیادی دارد. به‌عبارتی اگر همراه شما افرادی هستند که دارای مشکل یا بیماری خاصی هستند یا همراه کودکان و سالمندان به این سفر می‌آیید|، باید ویلایی را انتخاب کنید که دسترسی محلی خوبی داشته باشد. در این صورت اگر حوادث یا اتفاقی پیش بیاید، به‌راحتی می‌توانید آنها را به مراکز فوریت‌های پزشکی برسانید.

نکته مهم بعدی متراژ ویلا، حیاط و مساحت آن است. هر چقدر که تعداد افراد بیشتر باشد، برای آسایش اعضا به دنبال اجاره ویلایی با ابعاد بیشتر باشید. البته این نکته را در نظر بگیرید که ابعاد ویلا در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. درعین‌حال بهداشت و تمیزی ویلا و امکانات و تجهیزات موجود در سوئیت نیز می‌تواند در انتخاب آن موثر باشد.

درنهایت اینکه ویلاهایی مناسب‌تر هستند که در نزدیکی فروشگاه‌ها، سوپرمارکت، رستوران، کافه و سایر امکانات محلی باشند. در این صورت می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از آنها استفاده کنید و مشکلی به وجود نیاید.

قبل از اجاره ویلا این موارد را در نظر بگیرید

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر در تمام جهان و برای اجاره ویلا در کیش یا سایر اقامتگاه‌های گردشگری اهمیت دارد. علاوه بر آن، باید تمام افراد همراه با شما مدارک لازم در زمینه محرمیت را ارائه دهند تا اجازه ورود داشته باشند.

اجاره ویلا در کیش

به خاطر داشته باشید که در جزیره کیش تعداد زیادی ویلا و سوئیت برای اجاره وجود دارد که در نقاط مختلف جزیره پرداکنده هستند. اما در این میان برخی از نقاط جزیره دارای ویلاهای بهتر و با کیفیت بالاتر هستند. ازجمله می‌توان به ویلاهای شهرک صدف، دهکده ساحلی، دامون، ساحل مرجان، شهرک میرمهنا، سارینا و پردیس اشاره کرد.

نکته مهم دیگر اینکه بعدی کنید در اماکن گردشگری و امن جزیره ویلا اجاره کنید تا در امنیت کامل بتوانید از جاذبه‌های متفاوت آن بهره ببرید و خطری شما و همراهانتان را تهدید نکند. برای این کار تنها روش این است که از وب‌سایت‌های معتبر و خوش‌نام به‌سراغ رزرو و اجاره ویلا بروید که کیفیت مناسب ویلاها و اقامتگاه‌ها و رضایت مسافران را در اولویت قرار می‌دهند.

قوانین کنسلی اجاره ویلا در کیش

اگر به هر دلیلی سفر شما به جزیره کیش لغو شد و رزرو ویلا در این جزیره را انجام داده بودید می‌توانید به‌سراغ کنسل‌کردن ویلا بروید. در این صورت هزینه کنسلی از مبلغ پرداخت شده کسر شده و بقیه مبلغ به شما بازگردانده میشود. نکته مهم اینکه مبلغ جریمه بر اساس میزان روزهای نزدیک به سفر متفاوت است. هرچه زمان کنسلی نزدیک به روز رزرو ویلا باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. درعین‌حال بعد از گذشتن زمان سفر، امکان کنسلی آن وجود ندارد، زیرا شرایط برای جایگزین‌کردن مسافری به جای شما نیست.

علاوه بر آن، زمان‌هایی که سفر به جزیره در پیک قرار دارد و ترافیک بیشتری را تجربه می‌کند، هزینه کنسلی نیز به تبع آن افزایش پیدا می‌کند. اما در روزهای خلوت سال که مسافران کمتری به این جزیره می‌آیند، هزینه کنسلی کمتر خواهد بود.

نظرات