ارزانترین سفر خارجی، تور وان ترکیه

0

سفر به شهر وان ترکیه به شما این امکان را می دهد تا کمی از کشور ایران دور شوید و از آداب و رسوم و فرهنگ دیگر کشورها دیدن کنید. اگرچه رزرو تور خارجی در کشور ایران بسیار هزینه بر است. اما خوشبختانه تور وان ترکیه جزء تورهای ارزان قیمت در کشور ایران است که می توانید با صرف هزینه محدود آن را رزرو کنید. البته برای رزرو تور وان به صورت ارزان، باید یک وسیله نقلیه ارزان قیمت را هم انتخاب کنید و هتل مناسبی نیز داشته باشید.

 تور وان زمینی

ارزانترین سفر خارجی، تور وان ترکیه

تور وان ترکیه؛ بهترین سفر خارجی ارزان

قرار نیست که رویای رفتن به سفر خارجی را از ذهنتان دور کنید! شما می توانید با رزرو تور وان ترکیه با هزینه بسیار کم، به این شهر سفر کنید و یک سفر به یادماندنی داشته باشید. هزینه رزرو تور وان، نسبت به برخی از تورهای ایرانی نیز پایین تر است. پس با همان بودجه ای که دارید، می توانید به این شهر ترکیه سفر کنید و از آب و هوای وان لذت ببرید.

از کجا تـور وان بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان را بخرید، تا در کنار قیمت ارزان و اطمینان در سفر از پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته نیز بهره مند شوید و در ایران و ترکیه در طول سفر در هر ساعتی از شبانه روز مشکلی به وجود بیایید شما میتوانید با مرکز تماس پشتیبانی تور وان نوراسیر تماس بگیرید.

ترانسفر تا در هتل وان ترکیه ، بیمه مسافرتی و امکان خرید تور وان بصورت تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد. برای تماس از ایران با نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه میتوانید با شماره ۶۶۹۴۰۱۰۰ تماس بگیرید.

چرا تور وان ترکیه به صورت زمینی؟

در ابتدا خیال شما را راحت کنیم که رزرو تور وان ترکیه با هیچ روشی ساده تر از زمینی نیست. چرا که نه پرواز مستقیمی برای سفر به وان ترکیه از ایران وجود دارد، نه می توانید با قطار از یک شهر ایران به وان ترکیه سفر کنید. تنها راهی که برای سفر به وان ترکیه وجود دارد، انتخاب مسیر زمینی با اتوبوس است. تور وان ترکیه به صورت زمینی به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم اجرا می شود. در تورهای مستقیم، اتوبوسی که از ایران به سمت مرز حرکت می کند پس از عبور از مرز نیز مسیر خود را ادامه می دهد. اما در تورهای غیر مستقیم اتوبوس قبل از مرز ایران با اتوبوس بعد از مرز متفاوت است. در هر صورت شما می توانید از سه مرز رازی، سرو و بازرگان به وان ترکیه سفر کنید.

تور وان ترکیه

چرا تـور وان ترکیه به صورت زمینی؟

بهترین هتل ها برای سفر به وان ترکیه؛ از هتل های لوکس تا هتل های ارزان

حال که قرار است به عنوان ارزان ترین تـور خارجی، اقدام به رزرو تور وان زمینی کنید می توانید هتل های مناسبی را برای سفر به این شهر ترکیه انتخاب نمایید. هتل های وان ترکیه از هتل های پنج ستاره تا سوئیت ها قبل رزرو می باشند که شما می توانید بر اساس بودجه خودتان، هر کدام از این هتل ها را انتخاب کنید. در ادامه لیست بهترین هتل ها برای سفر به این شهر وان ترکیه را مشاهده می کنید که بر اساس نیاز و بودجه خودتان، می توانید هر کدام از این هتل ها را انتخاب کنید.

  • هتل های پنج ستاره وان

هتل هیلتون و هتل الیت ورد

  • هتل های چهار ستاره وان

هتل هالدی وان، هتل گرند، مون لایت، رنسانس،  رسمینا، هتل مای سوئیت و رویال میلانو

  • هتل های سه ستاره وان

هتل پارک وان، کریستال، رویال برک، آکدامار، سمیرا، دوسکو وان، کرنر و دِ وان جدید

  • سوئیت وان ترکیه

گلدن سوئیت و نیوآپارت

خدمات تـور وان زمینی

تور وان ترکیه با خدمات مناسبی به شما عزیزان ارائه می شود؛ اما به هر حال باید بدانید که معمولا این تورها فقط یک وعده غذایی را به شما ارائه می کنند. این یعنی اینکه نمی توانید برای میل کردن غذا به صورت فولبرد در هتل بمانید. احتمالا می توانید وعده صبحانه خودتان را در تور زمینی وان در هتل بخورید و وعده ناهار و شام را باید خودتان تهیه کنید. شاید این موضوع کمی هزینه های شما را در سفر بالا ببرد. اما مزیت آن این است که می توانید با مدیریت هزینه های خودتان، بر اساس بودجه خود خرج کنید.

تور وان

رزرو تور وان به عنوان ارزان ترین سفر خارجی

اگر می خواهید به وان ترکیه بروید و یک سفر بدون دردسر داشته باشید، توصیه می کنیم که اقدام به خرید تور وان ترکیه به عنوان ارزان ترین سفر خارجی کنید. تـور وان ترکیه جزء تورهای خارجی است که چالش های خاص خودش را دارد. اما آژانس مسافرتی نواسیر، با داشتن نیروهای متخصص و باتجربه امکان رزرو این تور را با خدمات عالی برای شما فراهم کرده است. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت تور وان زمینی ترکیه برای سفر به این شهر، می توانید به سایت نواسیر مراجعه کنید و از قیمت این تور بر اساس نوع هتل و زمان سفر مطلع شوید.

نظرات