دانلود کامل آهنگ رپ افغانی جمال مبارز به نام عشق (صوتی MP3) و متن

0

دانلود کامل آهنگ رپ عشق با صدای سید جمال مبارز خواننده افغانی نسخه MP3 و با کیفیت اصلی با متن در ادامه مطلب می توانید به صورت صوتی اهنگ جدید سید جمال مبارز عشق دانلود کنید. آهنگ رپ افغانی جمال مبارز جدیدترین اثر هنری این خواننده افغانستانی است که در فروردین ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ منتشر شد که در ادامه دانلود کنید

آهنگ رپ افغانی جمال مبارز به نام عشق, دانلود آهنگ جدید سید جمال مبارز عشق, دانلود آهنگ رپ سید جمال مبارز به نام عشق

دانلود کامل آهنگ رپ افغانی جمال مبارز به نام عشق (صوتی MP3) و متن

آهنگ رپ افغانی سید جمال مبارز جدیدترین اثر هنری این خواننده افغانستانی است که در فروردین ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ منتشر شد.

دانلود آهنگ رپ عشق جمال مبارز صوتی

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

متن و شعر

به زودی…

جزئیاتی درباره خواننده

جمال‌مبارز خواننده افغانی است که تاکنون چندین ترانه و آهنگ را در زمینه پاپ و رپ منتشر کرده و اخیرا توانسته طرفداران زیادی در بین جوانان افغانستان به دست آورد هر چند بیشتر آهنگ های سید جمال مبارز در سبک رپ بوده، اما در زمینه پاپ نیز فعالیت داشته است. آهنگ های رپ جمال مبارز بیشتر سیاسی و انتقادی از دولت و مسائل جامعه است. همسر این خواننده چندی پیش به قتل رسید و هنوز قاتلانش پیدا نشده است.

سید جمال مبارز خواننده آهنگ عشق با شرکت در مسابقه ابر ستاره شبکه طلوع به چهره معروف تبدیل شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد .
اما خیلی زود وارد حلشیه شد و همسرش را به علت قتل از دست داد. همسر او در سال ۹۹ در کابل با ضربات چاقو به قتل رسید

البته سمیرا، همسر پیشین سید جمال مبارز، آوازخوان و شرکت‌کنندۀ برنامۀ ابر ستاره در تلویزیون طلوع بود که در سال ۱۳۹۹ با ضرب چاقو در غرب کابل جان باخته‌است. سید جمال مبارز می‌گوید که نزدیک به یک و نیم ماه پیش او از همسرش به‌گونۀ رسمی جدا شد و دربارۀ چگونگی جان باختن او اطلاعات ندارد: «خبر بسیار مأثیر کننده بود. من از وقتی این خبر را شنیدیم، با نزدیکان او در ارتباط نیستم و دقیق نمی‌دانم که این رویداد قتل است یا خودکشی.

نظرات