ثبت نام فروش فوری طرح مادران ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲ + قیمت روز و لینک

0

در راستای طرح تشویقی فرزندآوری و جوانی جمعیت، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران ویژه متقاضیان ثبت نام ایران خودرو طرح مادران اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برابر با اولویت بندی اعلام شده وزارت صمت از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ شروع و تا روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. سامانه پیام کوتاه ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

اطلاعیه جدید ایران خودرو برای طرح مادران ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو از اجرای هم زمان ۲ طرح پیش فروش و فروش فوری ویژه مادران خبر داد. آغاز ثبت نام ۲ طرح پیش فروش و فروش فوری ویژه مادران ایران خودرو
در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساندهمزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند،و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام مطابق جدول ذیل فراهم می باشد.

 

ثبت نام فروش فوری طرح مادران ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲

لینک ثبت نام ایران خودرو طرح مادران اردیبهشت ۱۴۰۲ + قیمت روز و شرایط

ثبت نام ایران خودرو طرح مادران ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد و موعد تحویل فروش فوق العاده ایران خودرو طرح جوانی خودروهای دنا پلاس، پژو پارس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ و تارا اتوماتیک به قیمت کارخانه و ۹۰روزه (سه ماهه) می باشد. جهت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو طرح مادران در اردیبهشت ۱۴۰۲ کلیک کنید

فوری: به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند طرح فروش فوق العاده طرح مادران ویژه متقاضیان طرح مادران برابر با اولویت بندی اعلام شده وزارت صمت از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ شروع و تا روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام طرح مادران ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

قابل توجه است بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو داخلی و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اندو در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام مطابق جدول ذیل فراهم می باشد .

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛ در اولین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران ویژه سامانه یکپارچه خودرو محصولات دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ (دستی و اتوماتیک) و تارا اتوماتیک با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه شده است.

این طرح ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. در ادامه جزییات شرایط ثبت نام در اولین طرح فروش فوق‌ العاده (یا همان فروش فوری) ایران خودرو برای مادران در سال ۱۴۰۲ را می خوانید. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه (۳ماهه) است.

قیمت محصولات طرح ثبت نام ایران خودرو مادران اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت محصولات طرح ثبت نام ایران خودرو مادران اردیبهشت 1402

در فروش فوق العاده ایران خودرو مادران، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال با موتورXU۷P ، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TU۵P (سقف قرمز) با شرط تحویل ۳ ماهه عرضه می‌شود.

محصولات عرضه شده با توجه به اولویت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو مادران طی ۳ ماهه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، قیمت کارخانه ایران خودرو در این طرح به شرح جدول زیر است:

شرط ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران

ایران خودرو اعلام کرده است مادرانی می‌توانند در طرح ثبت نام خودرو مادران شرکت کنند که سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودرو مادران ثبت نام کردند و ضمنا اسامی آنها تحت عنوان اولویت اول فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران در سال ۱۴۰۲ به ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا در این بخشنامه ثبت‌ نام کنند.

لینک ثبت نام فروش فوری ایران خودرو طرح مادران

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. سامانه پیام کوتاه ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

لینک ثبت نام فروش فوری طرح مادران ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲ + قیمت

مهلت ثبت نام

مهلت واریز وجه فروش فوری ایران خودرو مادران ۱۵ روز درنظر گرفته است. از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران بـا موعد تحویـل ۹۰روزه برابـر ضـوابط مندرج در قـرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطـابق ضوابط پرداخت می‌شود.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است. با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استاندارد از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین نرخ این تجهیزات تا قبل از تاریخ سر رسید قیمت نهایی خودرو به خریداران اطلاع داده خواهد شد.

ایران خودرو به طور همزمان درحال اجرای طرح پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو ویژه مادران است که در این مطلب شرایط ثبت نام «فروش فوق العاده ایران خودرو مادران» را خواندید.

شرایط پیش فروش ایران خودرو طرح جوانی جمعیت اردیبهشت ۱۴۰۲

  • افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان طرح‌های عادی (طرح‌هایی به جز ویژه مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده) الزامی است.
  • شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد
  • لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال
  • عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی
  • لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید
  • عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو
  • لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام
  • هر کد ملی، یک دستگاه خودرو
  • ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی
  • عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی
  • ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل
  • لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه
  • ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث
  • لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

نکته۱: اولویت های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می باشند و تغییر خودرو ثبت نامی امکانپذیر نمی باشد.
نکته ۲: متقاضیانی که در اولویت اول فروش فوق العاده مادران سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده اند و پیامک ار سالی از سوی ایران خودرو را دریافت نموده اند می بایست به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبتنام در سایتهای غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.
نکته ۳ :در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات،و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت می باشد با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲،پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.
نکته ۴: سند خودروبه مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود . هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو.

آدرس سامانه حساب وکالتی ثبت نام خودرو

بانک رفاه: https://mehvar.rb24.ir
بانک مهر ایران https://customers.qmb.ir/vekalati
بانک کشاورزی https://ib.bki.ir/pid186.lmx
بانک قرض الحسنه رسالت https://vbank.rqb.ir
بانک اقتصاد نوین https://modern.enbank.ir/netway/index
بانک آینده https://ba24.ir/advocacy

بانک ملی : https://firoozeh.bmi.ir/signin
بانک ملت: https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start
بانک صادرات: https://sep.bsi.ir/sign
بانک تجارت: https://www.tejaratbank.ir/vekalati
بانک سپه: https://vbank.banksepah.ir
بانک پاسارگاد: https://bpi.ir
بانک پارسیان: https://vekalati.parsian-bank.ir

قوانین و جزئیات

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی به تاریخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ ،گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده اند بشرح این بخشنامه فراهم نموده است.

. مادرانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام نمایند .
۲. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی ) ممنوع میباشد.
۳. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید.
۴. به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. ضمناً هزینه ترهین بر عهده متقاضی است که هزینه آن در هنگام واریز وجه خودرو از متقاضی دریافت می گردد و هزینه فک رهن در هنگام انقضاء مدت ترهین با ثبت درخواست در سایت ایران خودرو و پرداخت هزینه فک رهن به مبلغ اعلامی درآن زمان دریافت و سند از رهن خارج می گردد.
۵. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
۶. ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.
۷. فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام
نماید.
۸. امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
۹. خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.
۱۰. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.
۱۱- در طرح های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت نام انجام میپذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.
۱۲- در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.
۱۳- در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکتهای خودروساز میباشد.

شرایط عمومی بخشنامه

۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد).
۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
۳ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.
۴ -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .
۵ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های خودروساز نداشته باشد.
۶ -شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبتنام کننده خواهد بود.
۷ -شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

نظرات