آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس و استقلال (دربی ۱۰۰) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس و استقلال (دربی ۱۰۰) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

خرید بلیت الکترونیکی بازی پرسپولیس و استقلال (دربی ۱۰۰) لیگ برتر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با اعلام فدرراسیون فوتبال آغاز شد بلیط فروشی بازی استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران در سامانه footballeticket.ir انجام می پذیرد. تماشاگران و هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال در بازی دربی صد (۱۰۰) می توانند با مراجعه به سامانه مذکور بلیت بازی را را تهیه کنند.

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس و استقلال (دربی 100) 3 اردیبهشت 1402 و قیمت بلیط

بلیط فروشی بازی استقلال و پرسپولیس دربی ۱۰۰ سوم اردیبهشت ۱۴۰۲

سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر به روی علاقمندان حضور در ورزشگاه باز می شود.

خرید بلیط این دیدار از دقایقی پیش آغاز خواهد شد و هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۰ در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز شنبه فروخته می شود.

گفتنی است، دیدار پرسپولیس – استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه (۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

راهنمای خرید

  • سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد.
  • کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند.
  • انتخاب بازی
  • انتخاب تیم و جایگاه
  • صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید،
  • پرداخت وجه
    توجه: اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود.
  • اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید.
  • پاسخ به چند سوال امنیتی
  • رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود.
  • لطفا برای عبور از گیت های کنترل تردد حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشید. توجه کنید که دستگاه تنها با خواندن کارت ملی و در صورت تهیه بلیت مجوز عبور خواهد داد. در غیر این صورت همراه داشتن چاپ بلیت به صورتی که بارکد آن خوانا باشد الزامی است.
  • توجه داشته باشید گیت های ورودی در ورزشگاه تنها مجوز عبور به بلیت معتبر برای همان موقعیت را خواهند داد. لذا بلیت خریداری شده برای موقعیت شمال، جنوب و جایگاه ها تنها در گیت های ورودی مربوط به همان موقعیت معتبر خواهند بود و در ورودی های دیگر ورزشگاه مجوز عبور نخواهند داشت. این قانون فارغ از خانم و یا آقا بودن هواداران محترم و برای تمامی تماشاگران یکسان می باشد.
    از همراه داشتن کیف دستی و هرگونه اقلام ممنوعه و خطر ساز و یا هر شیء که قابلیت پرتاب داشته باشد جدا خودداری نمایید. از ورود این اقلام هنگام ورود به استادیوم جلوگیری خواهد شد.

قیمت بلیط دربی ۱۰۰

طبق اعلام قبلی، قیمت بلیت قسمت روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان و پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت جایگاه VIP نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. طبق تصمیم شورای تأمین تنها ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند دربی پیش‌رو را از نزدیک تماشا کنند.
اما در حالی که به طور رسمی زمان فروش بلیت دربی ۱۰۰ اعلام نشده بود؛ اما قیمت بلیت‌های دربی روز یکشنبه در بازار سیاه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است!

نظرات