بیوگرافی مون بین (مونبین) خواننده مشهور کره ای +علت اصلی مرگ و سوابق

3

بیوگرافی مون بین (مونبین) خواننده مشهور کره ای +علت اصلی مرگ و سوابق

زندگینامه مون بین خواننده آسترو

مونبین خواننده کره ای متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۹۸ در چئونگجو چونگ بوک در ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ در سن ۲۵ سالگی درگذشت. مون بین خواننده، بازیگر، رقصنده و مدل کره جنوبی در کمپانی فنتجیو و عضو گروه موسیقی آسترو Astro در کره جنوبی بود و علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشت. مون بین برادر مون سوآ دیگر خواننده کی پاپ می باشد. در ادامه بیوگرافی مون بین خواننده گروه آستور همراه با عکس ها و سوابق و آثار و علت دقیق مرگ مون بین خواننده را در ادامه زندگینامه و بیوگرافی وی میخوانید

بیوگرافی مون بین (مونبین) خواننده کره ای آسترو و علت مرگ و فوت + خانواده و سوابق

بیوگرافی مون بین خواننده

مون بین عضو گروه پسر کره جنوبی Astro بود. مون بین برادر مون سوآ دیگر خواننده کی پاپ گروه بیلی می باشد. او در یک خانواده ۴ نفره در سئول به دنیا امده و فعالیت هنری خود را از دوران کودکی آغاز کرد.

او فارغ التحصیل مدرسه هنری هانلیم در سئول بود. خواهر کوچکترش، مون سوآ، یکی از اعضای گروه دختران کره جنوبی بیلی است.

بیوگرافی مون بین خواننده کره ای آسترو +علت اصلی مرگ و سوابق

سوابق هنری

مونبین خواننده کره ای از کودکی وارد مدلینگ شد و سپس به دلیل علاقه به موسیقی وارد حرفه خوانندگی شد. او در مصاحیه هایش گفته: مادرم همیشه حامی من بوده و تویط مادرم وارد حرفه مدلینگ از کودکی شدم . وی برای اولین بار در موزیک ویدئو TVXQ برای آهنگ Balloons ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اما بیشترین شهرت مون بین با عضویت در گروه موسیقی آسترو رقم خورد. او پس از شهرت در موسیقی ترجبح داد تا وارد سینما و بازیگری شود و بر همین اساس در سال ۲۰۰۹، اولین نقش خود را در فیلم پسران بر فراز گل ها بازی کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و علت خودکشی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی + ماجرای خودکشی

بیوگرافی مون بین (مونبین) خواننده مشهور کره ای +علت اصلی مرگ و سوابق

آثار و آهنگ ها

مون بین از زمانی که در کلاس پنجم بود کارآموز فانتاجیو بود و در سال های راهنمایی به یک کارآموز تمام عیار تبدیل شد. او در پروژه گروه پسر iTeen شرکت کرد و موفق شد برنده این پروژه شود.

Moonbin عضو گروه پسر شش نفره Astro بود که در ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ شروع به کار کرد. اولین نمایش طولانی آنها، Spring Up، شامل پنج آهنگ بود. در ۱۴ فوریه ۲۰۲۰، مونبین در یک پخش Vlive با سایر اعضای آسنرو ظاهر شد و به وقفه خود پایان داد.

در ۱۲ مارس ۲۰۲۰، برای ایفای نقش اصلی در درام شاهزاده پری دریایی برای دو فصل دعوت شد و در سپتامبر ۲۰۲۰، به عنوان یکی از مدل های مد برای برند “Nerdy Cafe” معرفی شد.

سوابق مون بین

علت دقیق مرگ مون بین (مونبین) خواننده کره ای

مونبین در شامگاه ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ در سن ۲۵ سالگی در خانه خود در ناحیه گانگنام سئول جسد پیدا شد. مدیرش پس از اینکه در تمرینات شرکت نکرد، او را پیدا کرد. یونهاپ نیوز بیانیه ای را منتشر کرد که توسط پلیس گانگنام سئول که در حال تحقیق در مورد مرگ است، به اشتراک گذاشت: “به نظر می رسد که جان خود را از دست داده است. ما در حال حاضر در حال بحث در مورد امکان کالبد شکافی برای تعیین دقیق هستیم.

مون بین از آسترو کیست

بنا به نوشته گاردین، شرکت سرگرمی «فنتجیو» روز پنجشنبه از درگذشت‌ «مون‌بین»‌(Moonbin) ستاره کی‌پاپ و عضو گروه «آسترو»‌ در سن ۲۵سالگی خبر داد.

شرکت «فنتجیو» با انتشار پیامی در صفحه توئیتر نوشت: «مون‌بین،‌ یکی از اعضای «آسترو»‌ در نوزدهم آوریل به طور غیرمنتظره دنیای ما را ترک کرد و به ستاره‌ای در آسمان تبدیل شد»

3 دیدگاه در “بیوگرافی مون بین (مونبین) خواننده مشهور کره ای +علت اصلی مرگ و سوابق

  1. آیسو گفت:
    10

    مونبینااا خوب بخوابی 💔
    پیشی ارو ها خوب بخوابی..:) 💔
    فراموشت نمی‌کنیم 💔
    #نفر_بعدی_هیتر_جمعیت_است💔
    #نفر_بعدی_در_کار_نیست💔
    #کیپاپ_تسلیت 💔
    🖤🥀💔😭

  2. ت گفت:
    5
    14

    حالا مونده تا یه عده بفهمن این پسران دختر نما کره ای چه عذابی از طرف صنعت موسیقی کره میکشن بیچاره ها رو مجبور میکنن شبیه دخترا آرایش کنن بخندن… رژیم غذایی سخت بگیرن عمل زیبایی کنن و…اصلا احترامی برا این بیچارها قائل نیستن البته برا دختراشونم همینه
    کلا اینا برا شهرت میرن این سمت نمی دونن چه دامی گرفتار شدن

  3. ندا گفت:
    11

    دلم شکست 😭

نظرات