بازیگر نقش عاطفه در سریال حیرانی کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش عاطفه در سریال حیرانی : ستاره اسکندری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۵۲ در تربت حیدریه خراسان ، بازیگر است دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۵ با نقش نرگس در تلویزیون به شهرت رسید.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش عاطفه در سریال پر طرفدار حیرانی را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش عاطفه در سریال حیرانی

ستاره اسکندری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۵۲ در تربت حیدریه خراسان ، بازیگر است دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۵ با نقش نرگس در تلویزیون به شهرت رسید. او همچنین بنیان گذاری گروه «تار اول» است این گروه که در مرکز خرید میلاد نور تهران به طراحی و بافت پارچه مشغول هستند.

او در این سریال نقش عاطفه را بازی می کند و بار دیگر خودش ا با هالی سینما و تلوزیون ثابت کرد.

ستاره اسکندری در سریال حیرانی

گفتگو با ستاره اسکندری :

در سال های اخیر کمتر در سریال های مناسبتی بازی کرده اید؟

بله، یک بار در سریال هفت سین به کارگردانی یدالله صمدی تجربه بازی در سریال مناسبتی نوروزی را داشتم، در این سریال هم نقش مادر را بازی کردم، که جنس مادرانگی اش بسیار متفاوت بود.

بازی در سریال های تلویزیونی برایتان چه ویژگی هایی دارد؟

تلویزیون رسانه ارزشمند و اثر گذاری است و البته باید در ساخت برخی از سریال ها دقت نظر بیشتری وجود داشته باشد. تا جایگاه و اثر گذاری رسانه ملی تداوم داشته باشد.

اطمینان و اعتقاد داشتن یک کارگردان به بازیگر چقدر می تواند در کار بهتر بازیگر اثر بگذارد؟

در همین سریال مرگ تدریجی یک رویا فریدون جیرانی به من اعتماد کامل داشت که ایفای نقش رویا را به من سپرده و با دیدن این اعتماد در من انگیزه بیشتری ایجاد می شود و در ضمن مسئولیتم هم بیشتر می شود که پاسخ شایسته ای به این اعتماد بدهم.

ستاره اسکندری

بیوگرافی ستاره اسکندری

همراه ما باشید

نظرات