صنعت و هنر تجسم تولید کننده روشویی کابینتی pvc و پخش عمده شیرالات و توالت فرنگی

0

کارخانه تجسم تولید کننده روشویی کابینتی و فروش عمده روشویی کابینتی را به صورت تخصصی انجام می دهد. مجموعه ما پخش روشویی کابینتی در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه را در سال های اخیر بر عهده داشته .شرکت تجسم پخش کننده انواع لوازم مورد نیاز سرویس بهداشتی (روشویی کابینتی ، شیرالات دستشویی و حمام و اشپزخانه ، چینی بهداشتی ، توالت فرنگی ، وال هنگ ، آینه دستشویی) در کشور، با فروش روشویی کابینتی در انواع مدل ها و رنگ های مختلف توانسته است خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد.

امروزه دکوراسیون در تمام مکان ها مخصوصا خانه های جدید و یا در حال بازسازی اهمیت زیادی دارد و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم مثل سایر فضاها از اهمیت زیادی برخوردار است. روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار مهم و کاربردی است. این روشویی ها به خاطر جا دار و کاربردی بودن یک کالای بسیار پر فروش در شرکت ما است در فروشگاه های محصولات ساختمانی بسیار طرفدار دارد.

اگر قصد خرید روشویی کابینتی چه به صورت تکی و یا روشویی کابینتی عمده را دارید می توانید با حذف کردن واسطه ها به طور مستقیم از کارخانه تجسم خرید کنید تا خریدی با قیمت و کیفیت مطلوب را تجربه کنید.

  

تولید کننده انواع روشویی در تهران

یک روشویی کابینتی زیبا می تواند سرویس بهداشتی شما را شیک و منحصر به فرد کند. درانتخاب روشویی دستشویی مناسب باید به موارد متعددی مثل ابعاد سرویس بهداشتی،سبک دکوراسیون، رنگ کاشی ها و… توجه کنید. بازار فروش روشویی کابینتی و کارخانه تولیدی روشویی کابینتی PVC در کشور بسیار رقابتی است و انواع روشویی دستشویی با کیفیت ها و طرح های مختلف تولید می شود و در کل این بازار از رونق بسیار خوبی برخوردار است و افراد زیادی در عرصه ساخت روشویی کابینتی فعالیت می کنند.

تولید کننده روشویی کابینتی در طرح های مختلف:

  • روشویی کابینتی سلطنتی
  • روشیی کابینتی ساده
  • روشویی کابینتی بدون پایه
  • روشیی کابینتی پایه دار
  • روشویی کابینت دار دیواری
  • روشیی کابینتی پیشخوان
  • روشویی کابینت دار کلاسیک
  • روشویی کابینتی در جنس های مختلف سنگی، چوبی، فلزی، پی وی سی و …

اگر نمی دانید چه روشویی کابینتی را بخرید می توانید به سایت تجسم مراجعه کنید و تنوع روشویی کابینتی با طرح ها و سبک های مختلف را قسمت در محصولات مشاهده  و خرید کنید، یا حتی می توانید طرح خود را به صورت سفارشی ثبت کنید و به دلیل تولید کننده بودن ،قیمت کمتری برای خرید این محصول پرداخت کنید.

پخش عمده روشویی کابینتی به سراسر کشور

پخش عمده روشویی کابینتی با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سراسر کشور و یا خارج از کشور ارسال می شود. حتی به صورت تک و جزئی هم به فروش می رسد با قیمت کارخانه و اگر می خواهید روشویی کابینتی قیمت مناسب بخرید به ما مراجعه کنید. این روشویی ها به صورت ست یعنی روشویی کابینتی همراه با آینه هم موجود هستند. همچنین سایر لوازم ساختمانی مثل آینه دستشویی، شیرآلات، کاسه توالت، توالت فرنگی، وال هنگ، حتی آینه دکوراتیو و آینه قدی و…. را هم می توانید در لیست محصولات تجسم مشاهده کنید.

حتما موقع خرید روشویی کابینت دار به اندازه سرویس های بهداشتی خود دقت کنید که خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ نسبت به فضا جلوه نکند. اگر روشویی کابینتی کوچکی دارید می توانید از روشویی های دیواری که فضای کم تری را اشغال می کنند، استفاده کنید.

روشویی های دیواری در انواع و جنس های مختلف ساخته می شود. بهترین جنس موجود برای کابینت ها پی وی سی است. و به خاطر نصب روی دیوار نسبت به روشویی های پهبه دار جای کمتری اشغال می کند. ساخت کابینت روشویی در ابعاد مختلف قابل سفارش است.

فروش عمده روشویی کابینت در اصفهان ، خریده عمده روشویی کابینتی در شیراز ، خرید مستقیم روشویی کابینتی از کارخانه ، خرید روشویی کابینتی در مازندران، کارخانه روشویی کابینتی در کرج ، تولیدی روشویی کابینت دار تهران، عمده فروشی روشویی در ایران، عمده فروشی آینه دستشویی در تهران ،فروش عمده شیرالات سرویس بهداشتی، فروش عمده آینه قدی، فروش عمده آینه دکوراتیو ، تولیدی روشویی در مشهد ، تولیدی روشویی در یزد، تولید کننده روشویی کابینتی در اردبیل

فروش اینترنتی روشویی کابینت دار

برای خرید روشویی های کابینتی می توانید به فروشگاه ها مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید ولی تفاوت آن در این است که فروشگاه ها مدل های محدودی دارند و حتی اگر به چند فروشگاه هم مراجعه کنید باز تعداد محدودی مدل را مشاهده می کنید .همچنین فروشگاه ها به دلیل واسطه ی فروش و سود خودشان و سایر هزینه ها مثل اجاره مغازه، حمل و نقل، حقوق کارگران و … مبلغی را روی قیمت اصلی کالا اضافه می کنند. با مراجعه به سایت های فروشگاهی مخصوصا اگر خودشان تولید کننده روشویی کابینتی و سازنده روشویی کابینتی باشند می توانید خرید بسیار به صرفه ای داشته باشید. بنابراین در حال حاضر این محصول از طریق سایت های معبتر و رسمی برای مصرف کنندگان فله ای و یا جزئی ارسال می شوند . خرید روشویی کابینتی ارزان از ویژگی های خرید اینترنتی روشویی کابینتی است.

روشویی های کابینتی فضایی هستند برای نگهداری وسایل آرایشی، شوینده ها،حوله و سایر وسایل بهداشتی که در حمام و دستشویی مصرف می شود. بنابراین برای اینکه سرویس های بهداشتی منظمی داشته باشید خرید روشویی کابینتی شیک باعث می شود، محیط سرویس بهداشتی شما  همیشه منظم و بدون هیچ گونه بهم ریختگی باشد.همچنین با خرید شیرآلات جزئی یا عمده از طریق سایت تجسم خرید خود را تکمیل کنید.

با خرید شیرالات ، توالت فرنگی ، وال هنگ، و حتی روشویی کابینتی به سلیقه خودتان و به طور سفارشی می توان همه ی تجهیزات سرویس بهداشتی را از سایت تجسم خریداری کنید.

 قیمت روشویی کابینتی عمده

فروش روشویی کابینتی انواع مختلفی دارد و قیمت روشویی عمده با قیمت روشویی تک کمی متفاوت است. علاوه بر آن این تفاوت قیمت در فروش روشویی کابینتی بسته به عوامل مختلفی دارد:

  • نوع و طرح
  • ابعاد و سایز
  • کیفیت روشویی کابینتی
  • برند و کارخانه سازنده
  • وارداتی و یا صادراتی بودن
  • جنس به کار رفته شده در روشویی
  • و …

چنان چه قصد دارید خرید مطمئن تری داشته باشد و یا فروشگاهی دارید که قصد دارید این کالا را در تعداد بالا بخرید، می توانید لیست قیمت روشویی پایه دار و قیمت عمده روشویی کابینتی PVC  تولیدی تجسم را با تولیدی روشویی کابینتی های دیگر مقایسه و سپس خرید کنید.

فروشنده عمده انواع روشویی های جدید

برای خرید انواع و اقسام روشویی در مدل های جدید و مدرن امروزی باید به کارخانه تولیدی روشویی کابینتی PVC در کشور مراجعه کنید. فروشندگان محصولات ساختمانی باتجربه و برتر، با بازاریابی های مسمتری که در بازار انجام می دهند، روشویی هایی را که مطابق با سلایق مشتریان و همچنین نیاز آنها می باشد را در ویترین محصولات خود دارند و برای این کار احتیاج به خرید از تولید کننده ای دارند که در تولید روشویی کابینتی متنوع ثابت شده باشند.

بهترین تولید کننده ی روشویی کابینتی شرکتی است که بتواند طرح های مختلف جدید، لوکس و لاکچری و یا اسپرت را تولید کند. یکی از انواع مدل های جدید این کالا در بازار، روشویی ضد آب می باشد که همان روشویی کابینتی Pvc است. به دلیل اینکه محیط دستشویی و حمام در معرض آب و رطوبت هستند، باید حتما از این روشویی های مقاوم در برابر رطوبت استفاده شود. روشویی ضد آب از متریال مختلفی ساخته می شود مثل:

  • سنگ کورین
  • پی وی سی
  • روشویی های چوبی از رنگ هایی مانند پلی اورتان

تولید عمده روشویی های کوچک

در خانه های کوچک آپارتمانی، برای حمام و دستشویی هایی که فضای محدود و کمی دارند، باید از روشویی کوچک استفاده شود و این روشویی ها به دلیل داشتن طول و عرض کم بسیار مناسب سرویس های با ابعاد کوچک هستند.

تولید عمده روشویی های کوچک برای فروش روشویی کابینتی در نمونه های مختلف کابینت دار و یا بدون کابینت در مدل های مختلف و ضد آب از طریق عمده فروش روشویی کابینتی و یا نمایندگی های تولید کنندگان در حال انجام می باشد.

مدل دیواری روشویی های کوچک با جنس پی وی سی ، یکی از انواع روشویی های کوچک است که با استقبال خوبی رو به رو شده است. جنس پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم است و به خاطر جنس به کار رفته در آن دچار باد کردگی و خمیدگی حاصل از مجاورت با آب نمی شود.

اکثر عمده فروش روشویی کابینتی کوچک در کشور ،برای اینکه این محصول را همراه با لوازم دیگر آن به مشتری ارائه کنند، عرضه شیرآلات بهداشتی ارزان را نیز در لیست برنامه های خود دارند تا در این صورت خریدار برای سرویس بهداشتی خود لوازم هماهنگ و ست شده ای را تهیه نماید.

خرید انواع روشویی های سنگی

یکی دیگر از انواع روشویی ها روشویی سنگی است که در مراکز و شعب بورس روشویی سنگی،انواع طرح های بروز و شیک را می توانید مشاهده کنید. قیمت روشویی کابینتی یا روشویی سنگی نسبت به انواع دیگر مانند چینی و یا پرسیلنی گرانتر، اما این نکته را به یاد داشته باشید که این محصول ارزش این را دارد که پول بیشتری را بابت خریدنش بپردازید. چون شما این مبلغ را بابت زیبایی و طول عمر بیشتر این محصول می پردازید.

این روشویی های سنگی را می توانید با آینه دستشویی هم ست کنید به این صورت که آینه ای با قاب سنگی تهیه کنید تا جلوه ی روشویی را بیشتر کند. روشویی سنگی در انواع کابینت دار و بدون کابینت و همچنین پایه دار و بدون پایه تولید می شوند که می توانید هر کدام  را که دوست دارید انتخاب کنید.

در خرید روشویی سنگی می توان طرح های مختلفی را در نظر گرفت: مثلا می توان کاسه، پایه و حتی کابینت آن همه از جنس سنگ باشد و یا فقط کاسه سنگی باشد و پایه و یا کابینت آن را از جنس چوب و یا پی وی سی سفارش داد.

فروش عمده روشویی های کابینتی

شعب و نمایندگی های فروش روشویی کابینتی در ایران زیاد هستند، و انواع مختلف این محصول را تولید و حتی بعضی از شرکت ها وارد می کنند و به دست مشتریان کلی و یا جزئی می رسانند. اما خوشبختانه روشویی کابینتی هایی که در کشور تولید می شود و برند های معتبری مانند تجسم بسیار ارزنده تر از برند های خارجی هستند و کیفیت و تنوع بهتری هم دارند. این برند انواع روشویی پایه دار، روشویی دیواری، روشویی با ابعاد مختلف تولید می کند. بهترین کارخانه تولیدی روشویی کابینتی PVC در کشور با به روز ترین طرح ها در خدمت مشتریان عزیز است.

فروش عمده روشویی چینی مدرن

روشویی های چینی از قدیم تا به حالا فروش داشته و طرح ها ی مختلفی از آن تولید شده؛ اما در مجموع تنوع زیادی ندارند و رنگ آن هم سفید است. از این نوع روشویی ها بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که پر تردد و شلوغ است، مثلا برای بیمارستان ها، رستوران ها و سایر مکان های عمومی مناسب است.

ویژگی مثبت روشویی های چینی این است که شستشوی این محصول بسیار راحت است و می توان آن را با انواع مختلف مواد شوینده به راحتی تمیز کرد. و به دلیل رنگ آن به راحتی با سایر تجهیزات سرویس بهداشتی مثل شیرآلات سرویس بهداشتی ست می شود.

خرید مستقیم روشویی کابینتی از کارخانه

اگر برای خرید روشویی کابینتی به فروشگاه های محصولات ساختمانی مراجعه کنید باید خرید خود را با قیمت بیشتری انجام دهید زیرا، فروشگاه ها هزینه هایی مثل حمل و نقل محصول به فروشگاه، حقوق نیرو های کار، هزینه های مربوط به فروشگاه مثل اجاره و…همچنین سود فروشگاه را به مبلغ اصلی محصول اضافه می کنند. اما اگر شما مستقیما برای خرید به کارگاه تولیدی روشویی کابینتی مراجعه کنید و یا از سایت کارخانه روشویی کابینتی تجسم سفارش خود را ثبت کنید می توانید روشویی کابینتی به قیمت کارخانه بخرید. حتی به صورت تکی هم می توانید مستقیما روشویی کابینتی را از تولید کننده روشویی کابینتی بخرید.

ارسال روشویی کابینتی عمده

خیلی از افراد برای خرید روشویی کابینتی به صورت حضوری مراجعه می کنند و از مراکز خرید و فروشگاه های سطح شهر خرید خود را انجام می دهند. ولی وقتی به فروشگاه ها مراجعه می شود مدل ها . تنوع کالا محدود است. به همین خاطر با خرید از فروشگاه اینترنتی تجسم مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا برای شما ارسال شود. تجسم ارسال شویی کابینتی به سراسر کشور را دارد. همچنین می توانید با سفارش عمده، ارسال کلی روشویی کابینتی به سراسر کشور را داشته باشید.

تجسم حتی به کشور های همسایه هم ارسال روشویی کابینتی دارد. ارسال عمده ی روشویی کابینتی به سراسر کشور امکان پذیر است. در هنگام ارسال روشویی کابینتی تک و یا ارسال روشویی کابینتی کلی نگران بسته بندی روشویی کابینتی نباشید. زیرا ما به خوبی آن را بسته بندی می کنیم تا کاملا سالم و بدون ایراد به دست مشتریان عزیزمان برسد.

صادرات روشویی های کابینتی

کارخانه تولیدی روشویی کابینتی PVC در کشور ما زیاد است که می توان آن ها را به عنوان تولیدی کابینت روشویی با کیفیت در دنیا مطرح کرد. اما در میان همه ی کارخانه ها، مرکز تولید روشویی کابینتی تجسم در کشور ما از بهترین مواد اولیه و همچنین طراحی منحصر به فرد و ویژه ای برای عرضه این محصول به بازار بهره می گیرد و این روشویی کابینتی با کیفیت را به کشورهایی مثل عراق، ارمنستان، بلغارستان و سایر کشور های مجاور صادر می کند.

لازم به ذکر است که کارخانجات ایرانی علاوه بر ساخت انواع روشویی، دیگر اقلام مورد نیاز سرویس های بهداشتی اعم از کاسه توالت ایرانی ، توالت فرنگی، وان، ست آینه و باکس ،وال هنگ و شیرآلات و همچنین آینه قدی را نیز در لیست تولیدات خود دارند و این محصولات را هم صادر می کنند.

بزرگترین عمده فروش روشویی های پایه دار و روشویی دیواری

معتبرترین و بزرگترین عمده فروش روشویی کابینتی پایه دار در کشور مرکزی است که خود تولید کننده روشویی کابینتی هم باشد، و به همه استان ها مخصوصا استان های پرجمعیتی مثل تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و … و ارسال داشته باشد.

همان طور که می دانید به غیر از روشویی های پایه دار، روشویی بدون پایه نیز دارای استفاده های فراوان و کاربردی زیادی است. از نمونه های این محصول می توان به تولید روشویی سه کنج و یا تولید روشویی گوشه ای اشاره داشت که این روشویی اغلب در طرح های گرد و یا مثلثی در بازار دیده می شود و برای فضاهای کوچک کاربردی است.

انواع روشویی های دیواری کوچک و بزرگ هم به صورت عمده تولید و در رنگ ها و سبک های مختلف عرضه می شود.

تولیدی آینه دستشویی

در هر سرویس بهداشتی علاوه بر کابینت روشویی وجود یک آینه دستشویی هم ضروری است. برای شستن دست و صورت، مسواک زدن، اصلاح صورت و آرایش و همه ی این موارد از اقداماتی است که اصولا در مقابل آینه ی سرویس بهداشتی انجام می شود. به این دلیل خرید یک آینه دست شویی ضروری است و بهتر است که موقع خرید روشویی کابینتی آینه را هم همزمان با آن سفارش دهید که با هم ست شوند.

اهمیت تولید آینه سرویس بهداشتی ست تنها به این دلیل نیست، بلکه تولید باکس و آینه سرویس بهداشتی نقش بسیار مهمی هم در دکوراسیون این محیط ایفا می کنند. اگر آینه را بزرگ انتخاب کنید باعث می شود محیط سرویس بهداشتی بزرگ تر دیده شود مخصوصا در خانه هایی که سرویس بهداشتی آن ها کوچک است.

فروش عمده انواع آینه سرویس بهداشتی

در گذشته آینه دستشویی طرح و رنگ متنوعی نداشتند، و همیشه مدل آن ها گرد و یا مربع بود. اما الان در زمینه ی آینه ها محصولات و طرح‌ های بسیار متنوعی وجود دارد. ابعاد و شکل و قابلیت های آینه، از جمله مواردی هستند که در این سال ها تغییر کرده اند.

اشکال مختلفی از آینه تولید می شود مثل تولید آینه گرد سرویس بهداشتی، تولیدی آینه دفرمه سرویس بهداشتی، تولید آینه چند ضلعی دستشویی و…. برخی از آینه‌ ها داری شلف و برخی دیگر دارای باکس یا کابینت هستند. از شلف آینه سرویس بهداشتی برای چیدمان انواع صابون های دکوراتیو، خوشبو کننده و جای مایع دستشویی به کار استفاده می شود. از باکس آینه سرویس بهداشتی هم برای قرار دادن شانه، مسواک ها و خمیر دندان و سایر وسایل بهداشتی می توان استفاده کرد.

در تولید آینه دستشویی، انواع آینه با قابلیت های خاص هم تولید می شود. مثل تولید آینه ضد بخار که در حمام بسیار کاربردی هستند. و همچنین تولید آینه بک لایت که نور ملایمی که از خود ساتع می کنند هم زیبایی محیط را بیشتر می کند و هم می توان چهره را با جزئیات و بهتر در آن دید. تجسم تولید کننده انواع آینه بک لایت است. برای خرید مناسب یاید به تولید کننده آینه ضد بخار و تولید کننده آینه بک لایت مراجعه کنید. و فروشگاه ها می توانند برای خرید عمده آینه بک لایت با قیمت مناسب به ما مراجعه کنند. آینه های سرویس بهداشتی قاب‌ هایی از جنس شیشه، استیل، چوبی، پلاستیک، چینی و ام دی اف دارند. البته آینه سرویس بهداشتی پی وی سی هم از محبوب‌ ترین محصولات آینه های سرویس بهداشتی هستند.

سفارش کلی و جزئی انواع روشویی

اگر قصد خرید روشویی کابینتی با قیمت مناسب و با کیفیت را دارید می توانید سفارش کلی و جزئی انواع روشویی ارزان قیمت را از طریق سایت تجسم به صورت اینترنتی خریداری کنید و یا با ما تماس بگیرید و طرح دلخواه خودتان با هر ابعاد و رنگ را سفارش دهید. در این سایت انواع مختلف روشویی برای فروش وجود دارد.

برای جمع بندی نکات زیر را به صورت خلاصه بیان می کنیم تا در خرید روشویی کابینتی به آن ها توجه کنید:

  1. جنس مقاوم روشویی کابینتی که آنتی باکتریال باشد و مقاوم در برابر انواع مواد شوینده باشد. همچنین بهتر است که PVC باشد تا در مقابل روطوبت هم مقاوم باشد.
  2. سنگ و کابینت روشویی دارای شفافیت لعاب بالا و بدون خط و خش باشد.
  3. کابینت های روشویی باید سطحی بدون موج و ناهمواری داشته یاشد.
  4. روشویی های کابینتی چه در سنگ و چه در کابینت آن نباید لب پریدگی و یا ترک وجود داشته باشد.

نظرات