پیگیری جریمه اشتباهی خودرو + آدرس سامانه اعتراض به جریمه اشتباهی خودرو

1

پیگیری جریمه اشتباهی خودرو + آدرس سامانه اعتراض به جریمه اشتباهی خودرو

جریمه اشتباهی چطور پیگیری کنیم و از صدور اشتباهی برگه های جریمه تخلفات رانندگی خود مطلع شویم؟ برای این منظور که متوجه شوید آیا برگه های جریمه تخلفات رانندگی اشتباهی به نام شما صادر شده و یا جریمه اشتباهی خودرو را چگونه پیگری کنیم و یا هر مشلکی که درباره جریمه اشتباهی خودرو با ما در سایت حرف تازه همراه باشید تا روش نحوه اعتراض و پیگیری جریمه اشتباهی خودرو را برای شما بیان کنیم.

پیگیری جریمه اشتباهی خودرو + آدرس سامانه اعتراض به جریمه اشتباهی خودرو

چگونه به جریمه اشتباهی خودرو اعتراض کنیم؟

برای پیگیری و اعتراض به جریمه اشتباهی خودرو ابتدا باید جهت اعتراض به برگ جریمه تسلیمی، با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و اصل سند ماشین، به یکی از مراکز اجرائیات پلیس راهور، مراجعه می‌کنید. سپس طرح شکایت کرده و منتظر رسیدگی به اعتراض می‌شوید. و یا به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنید

🔵برای اعتراض به برگه‌های جریمه تسلیمی که به اشتباه به نام شما صادر شده است. دو راه در نظر گرفته است :

۱️⃣مراجعه افرد به مراکز اجرائیات پلیس راهور

🟡جهت اعتراض به برگ جریمه تسلیمی، با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و اصل سند ماشین، به یکی از مراکز اجرائیات پلیس راهور، مراجعه می‌کنید. سپس طرح شکایت کرده و منتظر رسیدگی به اعتراض می‌شوید.

۲️⃣مراجعه افراد به دفاتر پلیس + ۱۰

یکی از بهترین روش‌های اعتراض به برگه‌های جریمه تسلیمی مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ می باشد. بعد از مراجعه به این دفاتر، طرح شکایت شما ثبت شده و به صورت الکترونیکی به واحد اجرائیات پلیس راهور کشور ارجاع می‌شود.

اصولا مرکز اجرائیات پلیس راهور به شکایاتی که از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ ارسال شده باشد را تا ظرف ۲۴ ساعت اعلام می‌کنند.

❌توجه داشته باشید، در صورتی که اعتراض شما پذیرفته نشود، باید به مرکز اداره پلیس راهور مراجعه کنید و طرح شکایت کنید. رای صادر شده در پاسخ به اعتراض توسط مراکز راهور پلیس قطعی و لازم الاجرا می‌باشد.

نحوه اعتراض به جریمه‌های دوربین ثبت تخلفات

به غیر از اینکه برگه‌های جریمه بصورت تسلیمی برای افراد صادر می‌شود. دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی هم تخلفات را به صورت هوشمند ثبت می‌کنند و در صورت اعمال جریمه پیامکی را جهت اطلاع ارسال می‌کنند.

🔰برای رسیدگی به جریمه‌های، دوربین‌های ثبت تخلفات می‌توانید با مراجعه به مراکز پلیس راهور شکایت خود را نسبت به جریمه صادر شده مطرح کنید.

روش‌های اعتراض به جرایم رانندگی

برای اعتراض به برکه جریمه‌اشتباهی خودرو دو راه در نظر گرفته است :

۱- مراجعه افرد به مراکز اجرائیات پلیس راهور: جهت اعتراض به برگ جریمه تسلیمی، با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و اصل سند ماشین، به یکی از مراکز اجرائیات پلیس راهور، مراجعه می‌کنید. سپس طرح شکایت کرده و منتظر رسیدگی به اعتراض می‌شوید.

۲- مراجعه افراد به دفاتر پلیس + ۱۰: یکی از بهترین روش‌های اعتراض به برگه‌های جریمه تسلیمی مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ می باشد. بعد از مراجعه به این دفاتر، طرح شکایت شما ثبت شده و به صورت الکترونیکی به واحد اجرائیات پلیس راهور کشور ارجاع می‌شود.

1 دیدگاه در “پیگیری جریمه اشتباهی خودرو + آدرس سامانه اعتراض به جریمه اشتباهی خودرو

  1. بازنشسته ایرانی گفت:

    باسلام.بنده ساکن جنوب تهران کهریزک هستم خودروی بنده در خانه پارک شده ولی برایم از جاده اصفهان دوربین جریمه صادر و پیامک آمده؟؟

نظرات