مرکز تلفن سیار راه‌ حلی مطمئن برای تیم فروش

0

اینکه ارتباطات و امنیت چه کیفیتی داشته باشد، این روزها بسیار اهمیت دارد. پیشرفت تکنولوژی سبب بالا رفتن کیفیت تمام انواع ارتباطات شده است. امروزه با پیشرفت فناوری شکل و کارکرد این نوع مراکز تلفن نیز تغییر کرده و با افزایش ارتباطات بین افراد مراکز تلفن به شکل‌های مختلف پیشرفت داشته‌اند. مختلف باعث به وجود آمدن شد که برای آشنایی بیشتر با مرکز تلفن سیار امروزی با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

با استفاده از تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری نیازی به سیم کشی و پرداخت هزینه های تهیه سخت افزار نیست و علاوه بر آن شاهد افزایش کیفیت برقراری ارتباطات هستیم که این موضوع به میزان بهره‌وری ما را از فناوری‌ها بیشتر می‌کند.

مرکز تلفن چیست؟

مرکز تلفن ویپی با کمک آخرین فناوری‌ها از طریق اتصالات اینترنتی کمک می‌کند تا به بهترین شکل بتوانید ارتباطات خوبی برقرار کنید. زمانی که تماس‌هایتان را از طریق اتصالات اینترنتی انجام دهید از طریق افزایش پهنای باند می‌توانید راحت‌تر از خدمات تلفن اینترنتی استفاده کنید. کارکرد مرکز تلفن سیار یا ابری ویپ به این شکل است که برای تماس‌های تلفنی، از اینترنت استفاده کرده و اینترنت قادر است تماس‌های بین تلفن‌های مختلف یک شرکت تلفن را تسهیل ‌کند.

 مرکز تلفن ابری

فواید استفاده از مرکز تلفن سیار

همان طور که اشاره شد با داشتن مرکز تلفن ویپی ارتباطات شما از طریق اینترنت انجام خواهد شد و  شما می‌توانید هر هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی تماسهایتان باشید. با وجود مرکز تلفن اینترنتی مدیریت تماس‌هایتان بسیار راحت خواهد بود و شما می‌توانید از سایر مزایای این نوع مرکز تلفن نیز استفاده کنید.

زمانی که از تلفن‌های سنتی برای برقراری ارتباط صوتی استفاده می‌کردید، برای اضافه کردن خطی باید سیم‌کشی اضافی و تجهیزات جدیدی خریداری می‌شد. این کار هزینه زیادی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت؛ اما با استفاده از مرکز تلفن اینترنتی این هزینه‌ها به حداقل می‌رسند و شما ارتباطات مدیریت شده‌ای خواهید داشت.

برای افزایش بهره‌وری کارهایتان و کم‌شدن هزینه‌ها، استفاده از مرکز تماس برای شما مناسب است. مرکز تلفن همه تماس‌ها را برای شما مدیریت کرده و هزینه راه‌اندازی تلفن‌ها را نیز برای شما کاهش می‌دهد.

در مرکز تلفن ویپ، تماس‌های تلفنی شما به داده تبدیل شده و از طریق اینترنت ارسال می‌شوند. شما می‌توانید از کابل‌های اینترنت استفاده کرده یا اگر یک سیگنال وای‌فای قوی دارید از آن‌ها استفاده کنید.

این کار را می‌توانید با هزینه بسیار کمتری نسبت به سیستم‌های تلفن قدیمی‌تر انجام دهید. برقراری ارتباط با کمک اینترنت، مزایای زیادی نسبت به خدمات تلفن سنتی دارد که در ادامه در مورد آن‌ها نیز صحبت خواهیم کرد.

مزایای مرکز تلفن اینترنتی

مرکز تلفن هزینه راه‌اندازی بسیار کمی تر نسبت به سایر سرویس‌های مشابه دارد. این کاهش هزینه تا حدی است که میزان صورت‌حساب‌های تلفن یک کسب‌وکار، از کوچک گرفته تا بزرگ، بیش از ۶۰ % کاهش یافته است.

با استفاده از مرکز تلفن کیفیت صدا در ارتباطاتتان بسیار قابل توجه است. در زمان استفاده از تلفن اینترنتی صدا خفه و مشکلداری نخواهید داشت. ضبط تماس و صف تماس، منشی تلفنی و…  از دیگر امکانات استفاده از مرکز تلفن ابری است.

شما در هر مکان و زمانی می‌توانید از مرکز تلفن ویپ استفاده کنید. اگر از خانه دورکاری می‌کنید به هیچ تنظیمات فنی نیاز ندارید و به‌آسانی می‌توانید تماس‌هایتان را مدیریت کنید. در حقیقت با قابلیت‌های مرکز تلفن هیچ تماس بی‌پاسخی نخواهید داشت.

با استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل می‌توانید با کمترین هزینه شاهد بیشترین بازدهی باشید. راه‌اندازی مرکز تلفن اینترنتی و استفاده از آن برای تماس روزمره شخصی و تجاری بسیار آسان است. برای داشتن مرکز تلفن ابری لازم نیست سانترال تهیه کرده یا هزینه زیادی بابت اجرای سخت‌افزارهای سنگین بپردازید.

استفاده از خدمات تلفن اینترنتی روی گوشی تلفن همراه هم آسان است. نواتل را دانلود کنید، حساب کاربری‌تان را بسازید تا مرکز تلفن اینترنتی داشته باشید. برای راه‌اندازی مرکز تلفن اینترنتی خود لازم نیست هیچ کار فنی انجام دهید و هزینه راه‌اندازی مرکز تلفن هم بسیار پایین است.

مرکز تلفن اینترنتی

نظارت بر امور تماسها با کمک مرکز تلفن سیار

از مرکز تلفن می توانید برای تحلیل کار کارمندان و رضایت مشتریان‌تان می‌توانید کمک بگیرید. اینکه مطلع شوید اپراتورهای شما چه پاسخی به مشتریان شما داده‌اند و چه مطلبی باید تشویق و از تکرار چه موضوعی باید جلوگیری شود با رصد شما، قابل استناد نیست و استفاده از مرکز تلفن این نوع کارها را برای شما راحت می‌کند.

با استفاده از مرکز تلفن ابری می‌توانید کمتر از چند ساعت تمامی این نوع اطلاعات را دریافت کرده و از آنها برای بهبود روند کاریتان استفاده کنید. زمانی که از مرکز تلفن اینترنتی استفاده می‌کنید، شاهد بالا رفتن انعطاف‌پذیری کارتان خواهید شد و این کار هزینه‌های شرکت را تا حد زیادی نیز کاهش خواهد داد. اگر شما قصد ندارید کسب‌وکار بزرگی با تعداد زیادی پرسنل راه‌اندازی کنید با استفاده از مرکز تلفن ابری در کمترین زمان می‌توانید با مشتریان خود در بهترین حالت ممکن در ارتباط باشید.

خدمات یک مرکز تلفن سیار حرفه ای

با استفاده از مرکز تلفن می‌توانید به تمامی تماس‌هایتان پاسخ داده و نظارتی دقیق روی تمامی تعاملاتتان داشته باشید. شما می‌توانید حتی بدون داشتن دفتر کاری با کمک دفترکار مجازی و مرکز تلفن، ارتباطات خود را مدیریت کنید. انجام دورکاری با داشتن مرکز تلفن اینترنتی  و استفاده از امکانات خوب آن کار بسیار راحتی خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر تماس‌های شما در مقطعی زیاد شوند، بدون کمک مرکز تلفن قادر به پاسخگویی نخواهید بود.

بهتر است یک مرکز تلفن اینترنتی حرفه ای دارای اپلیکیشنی با امکانات کامل پیام رسان و اتصال آن به خدمات کامل یک مرکز تلفن باشد. وقتی که کسب‌وکار شما از خدمات مرکز تلفن استفاده کند با تمرکز بیشتر روی فروش و بازاریابی قادر خواهید بود، تعداد مشتریان و میزان فروش را بالا ببرید.

خط‌های ویپی به‌صورت اینترنتی کار می‌کنند و نیازی به سانترال و سایر دستگاه‌های جانبی دیگری ندارند. حتما مشاهده کرده اید که تلفن شرکت‌ها اغلب مشغول هستند و برای اینکه تلفنی اشغال نداشته باشید و یک مشتری را هم از دست ندهید، بهترین راه‌حل استفاده از تلفن اینترنتی و مرکز تلفن است.

مرکز تلفن سیار

و در پایان

یادآوری می‌کنیم که با استفاده از مرکز تلفن می‌توانید علاوه بر کم کردن هزینه‌های کسب‌وکارتان نظارتی درست روی ارتباطات با مشتریان و میزان پاسخگویی به آنها داشته باشید. تعامل دو طرفه‌ای بین شما، مشتریان، شناسایی مشکلات و رفع درست آنها سبب افزایش بازدهی و درآمد کسب و کارتان خواهد شد. داشتن امکاناتی مانند صف تماس، منشی گویا، هلد مکالمه، دسترسی به گزارشات متنوع، پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، قابلیت ویدئو کنفرانس، ارسال و دریافت فایل، امکان برقراری تماس صوتی، داشبورد اختصاصی و … را با یک مرکز تلفن حرفه ای دریافت خواهید کرد. در صورت داشتن هرگونه سؤالی می‌توانید با کارشناسان مجرب در این زمینه با شماره ۹۱۶۹۱۰۰۰-۰۲۱ در ارتباط باشید و از مشاوره آنها استفاده کنید.

نظرات