فیلم کامل زندگی پس از زندگی حسن رضا هادی پور شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ +دانلود

0

فیلم کامل زندگی پس از زندگی حسن رضا هادی پور درباره وقت رفتن در قسمت ۲۳ برنامه زندگی پس از زندگی شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد که سخنانش درباره عالم برزخ و تجربه مرگ مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه دانلود کامل و تماشای آنلاین قسمت ۲۳ زندگی پس از زندگی فصل چهارم تجربه گر حسن رضا هادی پور به نام وقت رفتن در این صفحه قرار دادیم

فیلم کامل روایت تکان دهنده حسن رضا هادی پور در زندگی پس از زندگی 26 فروردین 1402 قسمت 23

فیلم کامل زندگی پس از زندگی حسن رضا هادی پور شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ +دانلود

حسن رضا هادی پور تجربه گر مرگ است که قسمت ۲۳ زندگی پس از زندگی شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ مهمان فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در بیست و چهارمین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ به نام وقت رفتن بود که درباره تجربه مرگ و کما رفتن و جدا شدن روح از جسم و عالم برزخ گفتگو کرد. وی ۵۵ سال سن دارد و دارای ۴ فرزند می باشد و اهل دزفول است
آقای حسن رضا هادی پور از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

ویدیوی کامل زندگی پس از زندگی حسن رضا هادی پور از تلوبیون و شبکه ۴ ببینید

وی ۵۵ سال سن دارد و دارای ۴ فرزند می باشد و اهل دزفول است

بیوگرافی حسن رضا هادی پور تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

حسن رضا هادی پور ۵۵ ساله و متولد و ساکن دزفول است. ۴ فرزند پسر دارد و خودش تحصیل کرده رشته داروسازی است. در دوران جوانی در جبهه حضور داشته و از رزمندگان خط شکن بوده است.

💠

معرفی برنامه

زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

در مورد مرگ و عالم ماوراء به روایت افرادی است که در تجربهٔ مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند در واقع طبق گفته عباس موزون میهمانان برنامه از ۷۰ فیلتر راستی آزمایی مناسب بودن زمان و کیفیت تجربه وجود شاهد دوم و… عبور می‌کنند و نهایتاً یک نفر از پنجاه مورد بررسی شده به عنوان میهمان برنامه انتخاب می‌شوند در این برنامه از ۱۲ کارشناس این موضوع شامل اساتید حوزه و موبد زرتشتیان ایران و خاخام اعظم یهودیان و دو پروفسور آلمانی که صاحب نظر و دارای کتاب دربارهٔ این موضوع و پیشینه آن هستند و نیز متخصصان بیهوشی و پزشکانی که در این زمینه تجربه حرفه‌ای دارند استفاده شده‌است.

با توجه به اظهارات پزشکان و اعتراف سازنده برنامه باید گفت که تجربه‌گرها مرگ را تجربه نکرده‌اند. کسانی که به عنوان تجربه‌گرِ مرگ در این برنامه معرفی می‌شوند، اگر در حالتی از کما، اغماء و مانند این‌ها، نورها یا ظلمت‌هایی را دیده یا حالاتی از خوشی یا ناخوشی برایشان گذشته و تصور کرده‌اند که مرگ را درک کرده و مرده‌اند، تجربه‌ی آن‌ها در واقع نمی‌تواند چیزی بیش از تجربه‌ی شهودی برخی افراد از عالم مثال و ماوراء ماده باشد. در بیانی ملموس‌تر، مشاهدات آنها، چیزی از جنس خواب است حتی اگر برای خودشان بسیار مشابه واقعیت باشد و آن را با آب و تاب زیادی تعریف نمایند. بنابراین با استناد به ادعا و حرف‌های آن تجربه‌گرها، نه می‌توانیم درباره مرگ بررسی کنیم و به چیستی و ماهیت مرگ برسیم و نه درباره دنیای پس از مرگ و برزخ اطلاعاتی به دست می‌دهند.

نظرات