بازیگر نقش فهیمه در سریال قرعه کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش فهیمه سریال قرعه : فرانم تمنایی بازیگر نقش فهیمه متولد سال ۱۳۶۶ در شیراز است. او بصورت جدی با حضور در کلاس های استاد حمید سمندریان دوره های بازیگری را گذراند سپس وارد عرصه تئاتر شد و تجربه های موفق در تئاتر بدست اورد.او در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۱ ساله بود اولین بار با سریال رستگاران جلوی دوربین رفت.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش فهیمه در سریال پر طرفدار قرعه را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش فهیمه سریال قرعه

وی متولد سال ۱۳۶۶ در شیراز است. او بصورت جدی با حضور در کلاس های استاد حمید سمندریان دوره های بازیگری را گذراند سپس وارد عرصه تئاتر شد و تجربه های موفق در تئاتر بدست اورد.او در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۱ ساله بود اولین بار با سریال رستگاران جلوی دوربین رفت و با فیلم سینمایی خجالت نکش به شهرت رسید.ناگفته نماند وب دختر شهربانو موسوی است.

وی به این دلیل که مادرش بازیگر بوده است، با بازیگری غریبه نیست و با اینکه تازه کار است اما نقش هایی که بازی کرده است بسیار متفاوت بوده و توانسته به صورت حرفه ای آن را بازی کند.

او در این سریال نقش دختر خانواده نصرت را بازی می کند و با بازی در این مجموعه بار دیگر خودش را به سینما و تلوزیون ثابت کرد.

فرانک تمنایی در سریال قرعه

وی حالا در کنار فعالیت های هنری خود بعنوان یک فعال اجتماعی نقش بسزای در سازمان دهی کمک های مردمی در حوادث طبیعی ایفا می کند.همچنین ایشان با کمپین از هامون تا مکران برای سیستان و بلوچستان فعالیت های زیادی برای محروم زدایی و کمک به کودکان بیمار و نیازمند میکند. وی درباره اختلاسگران و سیستان می گوید : چیزی که مرا متعجب می کند مشاهده این همه بدبختی در کشوریست که این همه امکانات و معادن دارد اما جوانان جویای کار آن دچار افسردگی شده اند.شاید با نیمی از ارقام نجومی اختلاسگران بشود کل محرومیت های سیستان و بلوچستان را به نحو چشمگیری کاهش داد

فرانک تمنایی

بیوگرافی فرانک تمنایی

همراه ما باشید

نظرات