عکس و فیلم اعدام محمدجواد شمس قاتل ملیکا فلاورجان

2

عکس و فیلم اعدام قاتل ملیکا فلاورجان

اعدام قاتل ملیکا : مقامات قضایی استان اصفهان با انتشار اسم محمدجواد شمس، قاتل ملیکای ۵ساله جزییات اعدام وی را شرح داد. پزشکی قانونی پس از تایید سلامت روحی و روانی این قاتل شیطان صفت روحیه او را شخصیتی استبدادی همانند صدام دیکتاتور سابق عراق دانست.

اعدام قاتل ملیکا

غلامرضاانصاری، رییس کل دادگستری اصفهان در این باره اظهار کرد: سحرگاه امروز حکم اعدام محمدجواد شمس که به جرم قتل عمد ملیکای ۵ ساله، اھل و ساکن فلاورجان اصفھان در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به قصاص نفس و به اتهام تجاوز به مریم ۱۸ ساله خواهر ملیکا به اعدام در ملاعام محکوم شده بود در یکی از میادین اصلی شھرستان فلاورجان و در ملأ عام به اجرا درآمد.

متھم این پرونده در مھر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل ۵ ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانیده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت

براساس رأی دیوان عالی کشور، این فرد شرور به اتهام قتل ملیکا بامداد امروز در ملاء عام و در یکی از میدان های اصلی شهر فلاورجان اعدام شد.

فیلم اعدام قاتل ملیکا فلاورجان را در ویدیوی زیر ببینید

.

ملیکای پنج ساله مهر امسال قربانی یک معامله شوم مواد مخدر شده بود که با اقدامات سریع قضایی قاتل او دستگیر و پس از انجام تحقیقات در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان محاکمه شد.

2 دیدگاه در “عکس و فیلم اعدام محمدجواد شمس قاتل ملیکا فلاورجان

  1. دیوید گفت:

    جسم و روح پلیدش به درک واصل شد

  2. کودک کار وسرپرست گفت:

    چهره این ملعون رو میگذاشتید

نظرات