فال‌ ابجد ۲۶ فروردین/ فال ابجد امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

فال‌ ابجد ۲۶ فروردین/ فال ابجد امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

امروز در این پست فال ابجد ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ آينده ی خوبی در انتظار توست اگر كمی همت كنی… ادامه فال ابجد شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در مجله اینترنتی حرف تازه را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۲۶ فروردین/ فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402 چه میگه!!

فال ابجد امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی ها

🔹️ ج ج ج
آينده ی خوبی در انتظار توست اگر كمی همت كنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقيت برای تو باز است اگر نياز به كمك و يا حمايت كسی پيدا كنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر ميگذاری و به مراد و خواسته ات ميرسی .در همه ی امور به خدا توكل كن.

فال ابجد امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشت ماهی ها

🔹️د آ ب
در اين نيتی كه كرده ای هيچ خيری نيست. از آن چشم پوشی كن اگر رنج و آسيبی به تو رسيده است به خاطر چشم زخم است بايد صبر كنی تا گره ی كارت باز شود. با كسی در اين مورد صحبت نكن و از خصومت بپرهيز. به زودی تغيير محسوسی در زندگيت پديد می‌آید به خداوند توكل كن و منتظر بمان .

فال ابجد امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی ها

🔹ج آ ب
قصد و نيت بدی داری از آن دوری كن وگرنه پشيمان می‌شوی بهتر است در پی كار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی كن با پرورش افكار و نيات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز كنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فال ابجد روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای تیر ماهی ها

🔹آ د د
طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از اين نيت كه كرده ای منصرف شو چون پشيمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی كوتاه قد و سفيد چهره درصدد حيله و نيرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی .مدتی است با خودت در گير هستی زندگی شيرين و با ارزش است ، خودت را درياب و به خداوند توكل كن .

مرداد

🔹️د آ د
قصد و نيتت خوب است . در رحمت به سويت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر كاری با اهلش مشورت كن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو يار است.

شهریور

🔹️ د ب ج
از چيزی دلخور يا غمگين هستی . فكرش را از سرت بيرون كن . در روزی به رويت گشوده است به زودی از يكی از خويشان چيزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تكبر را كنار بگذار . در چند روز آينده خبر خوشی به تو ميرسد . اگر قصد سفر داری برو زيرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنايان می‌شود . به زودی كارها بر وفق مراد تو می‌شود.

مهر

🔹آ د د
طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از اين نيت كه كرده ای منصرف شو چون پشيمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی كوتاه قد و سفيد چهره درصدد حيله و نيرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی .مدتی است با خودت در گير هستی زندگی شيرين و با ارزش است ، خودت را درياب و به خداوند توكل كن .

فال ابجد روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای آبان ماهی ها

🔹️ج ب ج
طالع خوبی داری. اين روزها آرزويت برآورده می‌شود خبر خوشی دريافت ميكنی وبه شادی و نشاط ميرسی زنی بلند قد و باريك اندام و گندمگون با تو خصومت ميكند مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهيز كن آينده ی خوبی در پيش داری. با دوستان و آشنايان به نيكی رفتار كن اگر قصد ازدواج يا معامله ای داری به آن عمل كن با موفقيت همراه خواهد بود.

آذر

🔹ج ج د
طالعت خوب نيست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسيد از چيزی در تشويش هستی به زودی تشويشت بر طرف می‌شود. كسی در فكر حيله و صدمه زدن به شماست به خداوند توكل كن تا حيله اش برطرف شود رازت را به هر كسی نگو.

فال ابجد امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای دی ماهی ها

🔹 ب ب د
طالع خوبی است و نيتت بر آورده می‌شود. به زودی از غمها رها می‌شوی زيرا فالت نويد خير و سعادت می‌دهد در كارهايت همچنان كوشا باش تا موفقيت و پيروزی نصيب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هركس نگو. با كسی خويشی يا دوستی خواهی كرد كه بسيار خوب است. در زندگی دو دل نباش .
فال ابجد امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی ها

🔹️ آ آ ب
اگر بيمار هستی به زودی سلامت خود را باز می يابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در كار و معامله سود خوبی نصيب تو می‌شود يكی از کسانی كه به او نيكی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از كار خود پشيمان می‌شود ، چون غمخوار توست.

فال ابجد امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

🔹️آ ج ب
با اين نيتی كه كرده ای به خواسته ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج ميرهاند ، پول و ثروت خوبی نصيب تو می‌شود اگر با كسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد.  اگر چيزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری

نظرات