کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست + بیوگرافی و زندگی شخصی

0

کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست + بیوگرافی و زندگی شخصی

کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه است. او متولد سال ۱۳۷۸ در عمان یک بازیگر و مدل اردنی است. کرم طاهر مدل و بازیگر اردنی است که با بازی در نقش فرحه در فیلم فرحه به شهرت رسید. او یکی از بازیگران و مدل های کشور اردن است که به تازگی وارد سینما شده است و علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او اصالتا عرب و قومیت عربی دارد و از بازیگران عرب زبان به شمار می آید.

بیوگرافی کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست زندگی شخصی و همسرش

بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست

کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه است.

بیوگرافی کرم طاهر

کرم طاهر متولد سال ۱۳۷۸ در عمان یک بازیگر و مدل اردنی است که با بازی در نقش فرحه در فیلم فرحه به شهرت رسید. او یکی از بازیگران و مدل های کشور اردن است که به تازگی وارد سینما شده است و علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ و موسیقی و نوازندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتا عرب و قومیت عربی دارد و از بازیگران عرب زبان به شمار می آید. او به دو زبان انگلیسی و عربی تسلط کامل دارد

بیوگرافی کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست زندگی شخصی و همسرش +

والدین و خانواده کرم طاهر

کرم در اردن در یک خانواده عرب زبان اردنی به دنیا آمد. اما، او اطلاعات والدین و خانواده خود را در هیچ پلت فرم رسانه های اجتماعی یا رسانه های الکترونیکی به اشتراک نمی گذارد.

عکس کرم طاهر

سوابق بازیگری

کرم طاهر از بازیگران تازه کار و نوظهور سینمای کشور اردن است که تنها در یک فیلم به نام فرحه در نقش اصلی و کلیدی به نام فرحه بازی کرده است. او پیش از ورود به بازیگری در حرفه ملینگ فعالیت داشته و همه مردم او را به عنوان مدل می شناسند. اما با علاقه ای وافری به بازیگری داشت، تصمیم گرفت تا سانش موفقیتش را در سینما نیز امتحان کند او از سال ۲۰۲۲، تنها در فیلم فرها بازی کرده است.

بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست بیوگرافی و زندگی شخصی

شهرت با فیلم فرحه

کرم اخیرا در سال ۲۰۲۱ در فیلم فرها بازی کرده است. این فیلم درام است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی دارین جی سالام است و بازیگران اصلی این فیلم کرم/اشرف برهوم/علی سلیمان هستند. تاریخ اکران فیلم «فرها» ۱ دسامبر ۲۰۲۲ است.

به گفته بسیاری از وب سایت های مجله و سایت های رسانه های اجتماعی. کرم در سال ۲۰۲۳ ثروتمندتر خواهد شد و ما امیدواریم که او به یک میلیون دلار برسد.

بیوگرافی بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست زندگی شخصی و همسرش

اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام کرم طاهر با نشانی (karamtaherr@) در دسترس است. کرم اغلب عکس ها و ویدیوهای شخصی/خانوادگی را در حساب اینستاگرام خود ارسال می کند.

وضعیت تأهل و همسر کرم طاهر

وی در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

بیوگرافی کرم طاهر بازیگر اردنی

علاقه مندی ها

بازیگر مرد مورد علاقه کالین هنکس، علی سلیمان
بازیگر زن مورد علاقه سمیرا اسیر، آلونا تال
رنگ مورد علاقه مشکی
غذای مورد علاقه فلافل، هوموس، لبنه
فیلم مورد علاقه وقتی تو را دیدم
علایق بازیگری، خوانندگی، مسافرت، عکاسی

جوایز

نامزد، جایزه Septimius
برای فرحه (۲۰۲۱)

عکس کرم طاهر بازیگر اردانی

کرم طاهر بازیگر نقش فرحه در فیلم فرحه کیست زندگی شخصی و همسرش

نظرات