فال‌ ابجد ۲۳ فروردین/ فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

امروز در این پست فال ابجد ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ فال بسيار خوب و نيك در طالعتان است ، خوشبختي در پيش داريد. ورزش و تحرك براي سلامتي شما لازم است.… ادامه فال ابجد چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ در مجله اینترنتی حرف تازه را بخوانید. نیت کن:

فال ابجد چهارشنبه 23 فروردین 1402 غوغا کرد

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲

فال ابجد امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی ها

آ آ ج

فال بسيار خوب و نيك در طالعتان است ، خوشبختي در پيش داريد. ورزش و تحرك براي سلامتي شما لازم است.انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

فال ابجد امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشتی ها

ج ج د

زندگی شما آنچنان تغییر می‌کند که انگار عمر دوباره یافته‌ای ،از این واقعه نهایت استفاده را ببر وسعی کن اشتباهات گذشته را تکرار نکنی. زمان را نیز از دست نده و قدر دوستان خودرا بدان و آنها را فراموش نکن.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲برای خرداد ماهی ها

ب ب د

وضعيت مالي شما به زودي بهتر خواهد شد.

به فردی كمك كرده ايد كه سر پرست نداشته، ثواب بزرگي برده ايد

الطاف الهی شامل حالت شده است. سعادت به تو روی می‌آورد. انتظار و دوری به سر رسیده است‌. از خبر خوشی که در پیش است، استقبال کن. همت بلند داشته باش و فرصت ها را از دست نده.

فال ابجد روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای تیر ماهی ها

ب آ ب

تهمتي به شما زده اند كه از طرف دشمن است، پيروزي با شماست. تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید اما مأیوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

عشق و نامزدي در طالع شما ديده ميشود. هنگام مصرف چاي براي چاشني از هل يا دارچين بيشتر استفاده كن.

مرداد

ج ج آ

به افراد نامناسب اطمینان کرده‌اید که شما را در مسیر زندگی تنها گذاشته و بی وفایی کرده‌اند. تکیه کردن به این انسان‌ها باعث پشیمانی شما شده است. بهتر است از این به بعد به توانایی‌ها و استعدادهای خود تکیه داشته باشید، دوباره بلند شوید و از نقطه اول شروع کنید که با تلاش و توکل بی شک موفقیت با شما خواهد بود.

شهریور

ب د ج

راز هایی هست که نباید با اغیار در میان گذاشته شوند. فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و فکر مسائل دنیوی را مکن که هرچه مصلحت تو باشد همان می‌شود. با افتادگان و افراد زیر دست مهربان باش و دوستان را دریاب.

سعي كنيد مدارا كنيد و خود را به خطر نياندازيد، صبور باشيد.

مهر

د ج ج

صبر و شكيبايي در كارت را از دست داده اي ، قوي باش. ميخواهند پاي شما را به حاشيه باز كنند، جرو بحث نكنيد. يك سيب براي آرامش اعصاب قبل خواب. به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال ابجد روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای آبان ماهی ها

آ ب آ

صبر کرده‌ای، تحمل کرده‌ای؛ ولی نشانه‌ای از رسیدن به مراد نمی‌بینی. فکر می‌کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می‌چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می‌بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می‌کنی.

آذر ماهی

آ‌‌ ‌آ‌ آ

ای صاحب فال! مشکل  تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای دی ماهی ها

د ب د

مدتی است دچار تردید و دودلی شده‌اید و به کاری که انجام می‌دهید، شک پیدا کرده‌اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید. در راه رسیدن به هدف با افراد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. با تلاش و پشتکار قطعاً به اهدافتان خواهید رسید.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی ها

ج د ج

از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا” جدی هستی اما باطنی مهربان و  لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی.از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. ان شاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

ج ج ب

نردبان ترقی پله پله است و تو باید این پله ها را یکی پس از دیگری طی کنی. تا رنج شاگردی نبری استاد نخواهی شد. اگر می‌خواهی به نیت خود برسی باید خود را به سلاح علم و هنر مجهز نمایی و به هنر تواضع مزین نمایی

نظرات