راهنمای خرید آنلاین بیمه

0

خرید آنلاین بیمه یکی از تجربیات جدید اما سخت در انواع خرید آنـلاین می باشد. چراکه خرید بیمه ، خرید خدمات است و با خرید کالا کاملا متفاوت می باشد. خرید آنلاین انواع بیمه نامه خود مزایا و معایبی دارد که در ادامه به بررسی تکات مهم خرید آنـلاین بیمه در همه رشته ها خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین بیمه

چه بیمه نامه هایی را می توان آنلاین خریداری کرد؟

در بین رشته های بیمه ای با توجه به ماهیت هر رشته بیمه ای، تنها برخی رشته قابلیت خرید آنلاین را دارند. چراکه بسیاری از رشته ها نیازمند مشاوره قبل از خرید و یا نیاز به بازدید قبل از صدور مورد بیمه دارند. بیمه شخص ثالث می توان گفت از جمله بیمه نامه های قابل خرید آنلاین می باشد. البته بیمه گذار باید حتما اطلاعات دقیق و درست خودرو و بیمه نامه قبل را در سامانه خرید آنلاین بیمه ثبت نماید.

خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو

قیمت بیمه بدنه را می توان با وارد کردن اطلاعات اولیه در سامانه محاسبه کرد. اما قبل از صدور بیمه نامهُ این بیمه نامه نیاز به بازدید دارد تا سلامت خودرو و ارزش خودرو را اعلام نماید. البته اگر خودروی بیمه شما در زمان تمدید بیمه نامه بدنه افزایش زیادی نداشته و شرکت بیمه تان را در زمان تمدید تغییر نمی دهید و خسارتی را نداشته اید ، امکان صدور آنلاین بیمه بدنه بدون نیاز به بازدید وجود دارد.

خرید آنلاین بیمه عمر

بیمه عمر با توجه به ماهیت سرمایه گذاری که دارد، قبل از خرید حتما نیاز به مشاوره قبل از خرید داشته و بیمه گذار برای انتخاب بهترین بیمه نامه برای بهره مندی از سود بالا و پوشش مناسب از مشاوره قبل از خرید و مقایسه سرمایه گذاری شرکت ها حتما باید استفاده نماید. بیمه تایم از جمله بهترین سامانه های مشاوره بیمه عمر آنلاین می باشد که خدمات آنلاین بیمه عمر را با کارشناسان متخصص بیمه ارائه می کند.

خـرید آنـلاین بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بدون پوشش هایی که نیاز به بازدید دارند امکان صدور آنلاین را دارد. اما بیمه نامه هایی که سرمایه بالایی را تحت پوشش قرار می دهند قبل از خرید باید بازدید از محل مورد بیمه اتجام شده و نظر کارشناس در بیمه نامه اعمال شود.

خرید آنـلاین بیمه مسافرتی

از دیگر انواع بیمه نامه که قابلیت خرید آنـلاین را دارد، بیمه مسافرتی می باشد. مسافر می تواند با وارد کردن مشخصات پاسپورت خود خرید آنـلاین بیمه نامه خود را انجام دهد.

خرید آنلاین بیمه مسئولیت پزشکان

پزشکان می توانند در همه رشته های پزشکی بیمه مسئولیت را انتخاب و آنلاین خریداری نمایند.

خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی

در صورت سلامت فرد بیمه شده می توان با بررسی انواع طرح های بیمه تکمیلی ، بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده خریداری کرد. هم چنین به کمک مشاوران بیمه تایم می توانید بیمه تکمیلی گروهی حتی برای گروه های زیر ۵۰ نفر خریداری کنید.

خـرید آنلایـن بیمه از بیمه تایم

بیمه تایم یکی از برترین سامانه های فروش آنلاین بیمه است که خدمات مشاوره و پرداخت آنلاین خسارت را نیز انجام می دهد. همراهی قبل از خرید و همراهی در زمان خسارت از مهم ترین گزینه های خرید آنـلاین بیمه می باشد. همه افراد می توانند با مراجعه به سایت بیمه تایم از همه خدمات این کارگزاری رسمی بیمه استفاده نمایند.

نظرات