تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

0

تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

تعطیلی مدارس : بارش برف برخی از مدارس زنجان را تعطیل کرد

🔹طبق اعلام کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان, مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده، ابهر و خرمدره شیفت عصر امروز تعطیل است

 

تعطیلی مدارس

«دوشنبه» مدارس استان آذربایجان شرقی تعطیل است
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان دوشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

محمد صبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به علت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۴ دی ماه مدارس تعدادی از شهرهای و بخش‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است.

در منطقه تیکمه داش

تمام مدارس دوره های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه هشترود

تمام مدارس روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه بستان آباد

تمام مدارس دوره های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با ۲ ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.


تعطیلی مدارس چند شهر قزوین بر اثر بارش برف

آموزش و پرورش قزوین:
🔹به علت بارش برف و سرمای هوا، تمامی مدارس ناحیه یک و دو قزوین ، شهرستان البرز و شهر تاکستان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است/ایرنا


مدارس ایذه فردا دوشنبه تعطیل است

مجاهد مقصودی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آغاز بارش‌های مورد انتظار و پیش‌بینی شده سامانه جدید منطقه از عصر امروز اظهار کرد: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر آب‌گرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌ها در پی این بارندگی در شهرستان، فعالیت نوبت صبح مدارس شهرستان ایذه تعطیل اعلام شد.

معاون فرماندار ایذه با بیان اینکه این تعطیلی شامل دانشگاه‌ها و ادارات نمی‌شود افزود: هنوز تصمیمی در رابطه با تعطیلی مدارس نوبت ظهر گرفته نشده است و در صورت هرگونه تصمیمی در این رابطه اخبار آن اطلاع‌رسانی می‌شود.


برف مدارس چهارمحال وبختیاری را تعطیل کرد

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه منتشر شده آمده است: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش برف و باران و وزش باد شدید و لغزندگی معابر، تمامی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی روز دوشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی از روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، تا اواخر وقت روز سه شنبه بارش برف و باران، گاهی رعد و برق ، وزش باد شدید، کولاک برف در ارتفاعات و کاهش دید در سطح استان پیش بینی می شود.

شدت بارش‌ها برای اواخر وقت یکشنبه و طی روز دوشنبه در سراسر استان و به ویژه برای نواحی غرب و جنوب استان (کوهرنگ، اردل، لردگان) است.

موج اول این سامانه اواخر وقت سه شنبه استان را ترک خواهد کرد و موج دوم از بعدازظهر چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش برف، وزش باد شدید و کولاک خواهد شد ، بارش‌های موج دوم نسبت به موج اول ضعیفتر پیش بینی می شود .

نظرات