کاسه بستنی

0

کاسه بستنی یکی ازانواع ظروف یکبار مصرف میباشد که برای سرو بستنی ، فالوده ، معجون ، لبنیات و سالاد و زیتون استفاده میشود . همه گیری کرونا سبب شد تا جامعه جهانی نسبت به رعایت بهداشت در عرضه و فروش مواد غذایی بازنگری کند و به دنبال راه جایگزین بهداشتی تری برای فروش و نگهداری مواد غذایی باشد . استفاده از ظروف یکبار مصرف چرخه انتقال ویروس را قطع میکند و بهترین انتخاب میباشد . بهترین جایگزین برای نان های بستنی غیربهداشتی استفاده از کاسه های یکبار مصرف لوکس و زیبا میباشد ، شما میتوانید پیاله های لوکس یکبار مصرف بستنی را از نوین رویا پلیمر سفارش دهید . همچنین نان های بستنی بعد از چند دقیقه که بستنی را در انها میریزیم به سبب مجاورت با مایع  نرم میشوند  و بستنی هایی که اب شده اند از ان میچکند . قطعا هیچ خریداری علاقه به شیره ای شدن لباس ها و دستانش ندارد ، این تجربه ناخوشایند و کاهش فروش سبب شده بسیاری از بستنی فروش ها به کاسه بستنی های یکبار مصرف روی بیاورند . همچنین استفاده از کاسه های یکبار مصرف  بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر ازنان بستنی برای فروش بستنی میباشد .

 کاسه بستنی

استفاده از کاسه بستنی به جای کاسه های چینی و ظروفی که در صورت شست و شوی مجدد قابل استفاده اند در وقتتان صرفه جویی میکند . نگه داری و انبار کردن کاسه بستنی چندبار مصرف به تعداد مشتریانتان نیز فضا زیادی را اشغال خواهد کرد وهزینه زیادی را برایتان خواهد داشت . استفاده از ظروف یکبار مصرف خاص و شکیل در فروش و مارکتینگ برند شما تاثیر مثبتی دارد . با توجه به تنوع فراوانی که امروزه کاسه بستنی های یکبارمصرف دارند انتخاب یک کاسه بستنی خاص که توجه خریدار را جلب کند مهم است . کاسه بستنی ها در اندازه ، رنگ ، جنس و طرحشان متفاوت اند . دقت کنید که حتما رنگ بکار رفته در تولید کاسه بستنی فود گرید باشد و مورد تایید سازمان غذا و دارو باشد . بسیاری از باکتری ها و ویروس ها از راه گوارشی وارد بدن انسان ها میشوند پس خرید کاسه بستنی از برندی که در شرایطی بهداشتی اقدام به تولید و بسته بندی محصولات میکند بسیار مهم است .برخی از ظرف های بستنی قابلیت درب دار شدن نیز دارند که در فروش لبنیات و ترشیجات بسیار کاربردی است .

کاسه بستنی

کاسـه بستنی پلاستیکی قیفی

کاسه بستنی پلاستیکی قیفی خورشیدی شبیه نان بستنی قیفی طراحی شده است که در بازاریابی و فروش شما تاثیر بسازایی دارد . همه ما میدانیم مهم ترین برداشت مشتریان از خدمات شما با تجربه اولیه ان ها شکل میگیرد و انتخاب ظروف یکبار مصرف لوکس تجربه اولیه زیبایی  را در ذهن مشتریان میسازد . جنس مواد اولیه سازنده کاسه بستنی قیفی خورشیدی از پلی استایرن میباشد . ظرف های بستنی قیفی قابلیت تولید در رنگ های شاد و جذاب را نیز دارند . این ظرف ها قابلیت درب دار شدن ندارند .

نکات مهم در خرید کاسه بستنی

نکات مهم در خرید کاسـه بستنی به شما کمک مکیند تا بتوانید ظرف بستنی مناسب کسب و کار خود را تهیه کنید .

– حتما کاسـه بستنی را از برند های معتبر تهیه کنید .

– روی بسته بندی کاسه ها مهر تاییدیه وزارت بهداشت حک شده باشد .

– رنگ های بکار رفته در ساخت ظرف های بستنی فود گرید باشند .

– سعی کنید کاسه های طرح دار و جذاب تهیه کنید تا در افزایش فروشتان تاثیر گذار باشد .

– بدنه ظروف یکبار مصرف باید شفاف و بدون نقطه و خط اضافی باشد .

کاسه بستنی

خرید کاسه بستنی از نوین رویا

کاسـه بستنی نوین رویا یکی دیگر از محصولات این برند در زمینه ظروف یکبار مصرف بسته بندی مواد غذایی میباشد . نوین رویا پلیمر شهریاربا سابقه ۲۵ ساله در عرصه تولید و فروش و پخش ظروف یکبار مصرف با فروش محصولات خود در بستر اینترنت سعی بر حذف واسطه ها و عرضه ارزانترین ظرف های یکبار مصرف را دارد . کاسـه های بستنی در وبسایت فروشگاهی نوین رویا تنوع بسیار زیادی دارند و رنگ بکار رفته در ساخت تمام ظرف های بستنی فودگرید میباشد . تمامی محصولات وبسایت فروشگاهی نوین رویا پلیمر شهریار در شرایط کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی میشوند و مهر تاییدیه وزارت بهداشت ایران بر روی تمامی بسته بندی ها حک شده است . شما عزیزان با سفارش از وبسایت نوین رویا پلیمر شهریار از خدمات تحویل اکسپرس و پرداخت هزینه درب منزل بهره مند خواهید شد . در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید قسمت سوالات متداول در وبسایت نوین رویا را مطالعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید .

تلفن های تماس :

۰۲۱۶۵۷۳۵۱۱۲ | ۰۲۱۶۵۷۳۵۱۱۳ | ۰۲۱۶۵۷۳۴۴۹۰

نظرات