بیوگرافی احسان یاسین خواننده مذهبی و همسرش / زندگی شخصی و عکس های جدید

0

بیوگرافی احسان یاسین خواننده مذهبی و همسرش / زندگی شخصی و عکس های جدید

احسان یاسین کیست و اهل کجاست

احسان یاسین خواننده عصر جدید متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۷۸ در تهران خواننده، آهنگساز و ترانه سرا اهل ایران است که با حضور در عصر جدید به شهرت رسید. او متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۷۸ در تهران بوده و در سبک موسیقی مذهبی، عرفانی اسلامی خوانندگی و ترانه سرایی می کند. یک خواهر دارد و در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و در رشته حسابداری تحصیل کرده است. در ادامه با بیوگرافی احسان یاسین، عکس های جدید حاسان یاسین و آهنگ ها و زندگی شخصی و هنری وی در مجله حرف تازه آشنا شوید:

بیوگرافی احسان یاسین خواننده کیست و اهل کجاست

زندگینامه و بیوگرافی احسان یاسین خواننده عصر جدید

او در تهران به دنیا امده، اما اصالتا کاشانی می باشد. احسان یاسین یکی از خوانندگان جوان خوش صدای ایرانی است که با شرکت در فصل سوم عصر جدید به شهرت رسید. مردم ایران اغلب او را به واسطه‌ی شرکت در برنامه‌ی عصر جدید و رسیدن تا فینال فصل سوم این برنامه شناختند.
وی اکنون با همان سبک آثار و تجربه بیشتر که حاصل همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی و ترانه از ایران و کشورهای دیگر است

بیوگرافی احسان یاسین خواننده مذهبی و همسرش / زندگی شخصی و آهنگ ها

سوابق

او از ۶ سالگی خوانندگی را آغاز کرده است و به زبان های عربی و انگلیسی تسلط کامل دارد. بیشتر ترانه های یاسین در قالب زبان های عربی و انگلیسی و فارسی می باشد، اما فعالیت یاسین محدود به این ۳ زبان نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی نیز دیده می‌شود

او درباره ۳ زبانه خواندن ترانه هایش می گوید: که این سبک از موسیقی محدود به زبان‌ها، کشورها و مرزها نیست و باید به هر زبانی که ممکن است کارهایی در این سبک و سیاق ساخته شود. یاسین هدف خود را گسترش صلح، آرامش و عشق در همه جهان بیان کرده است.

زندگینامه احسان یاسین

ازدواج و همسرش

آقای احسان یاسین هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زندگی شخصی و بیوگرافی احسان یاسین خواننده عصر جدید

احسان‌ یاسین برای نخستین بار با شرکت در عصر جدید به مخاطبان معرفی شد و در مرحله مقدماتی اجرای بینظیری را به نمایش گذاشت که باعث شد ۴ چراغ سفید و رای مثبت داوران را بدست آورد و به مرحله نیمه نهایی برسد، اما در نهایت نتواست در فینال اول شود.
این خواننده با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خودش بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند.

زندگی شخصی و بیوگرافی احسان یاسین خواننده عصر جدید 

آلبوم ماه من

نخستین آلبوم رسمی خواننده «عصر جدید» با عنوان «ماه من» منتشر شد. این آلبوم با آهنگسازی شروین معینی، احسان یاسین، محمد احمدی و علیرضا مرادی شامل هشت قطعه؛ ماه من، ستایش، لایا دنیا، ربنا، بازم برگرد، یا مصطفی، مآب و رحیل به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی است.
اشعار این قطعه‌ها از آثار سجاد شاکری، احسان یاسین، مرتضی حیدری آل کثیر، خواجه عبدالله انصاری، شروین معینی، نادر التتان و محمدرضا قره داغی بهره گرفته شده است.

زندگی احسان یاسین خواننده عصر جدید 

پیج اینستاگرام

(@ehsanyasin.official)

بیو اینستاگرام یاسین یاسین نوشته شده: صفحه رسمی | حسبنا الله ونعم الوکیل “هر کس به همان اندازه دلی که آرام کند، آرام شود

پدر و مادر احسان یاسین خواننده عصر جدید

کنسرت احسان یاسین خواننده

نخستین کنسرت رسمی احسان یاسین خواننده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ با همراهی ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در تالار وحدت برگزار شد.
در قسمتی از کنسرت یاسین گفت: «امشب آرامش عجیبی دارم» که یکی از مخاطب‌ها از یک سمت سالن هم بلافاصله، گفت: «ما هم داریم» و از آن سوی دیگر سالن یک نوزاد حاضر در سالن گریه کرد که همه این‌ها باعث شد مخاطبان بخندند و نشان از ارتباط و رضایت مخاطبان بود که حتی یا نوزاد شیرخواره خود به کنسرت آمده‌اند.

کنسرت احسان یاسین خواننده

احسان یاسین خواننده عصر جدید

احسان یاسین کیست

نظرات