فیلم کامل اجرای خوانندگی بی نظیر احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ و واکنش ها را ببینید

1

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ را کامل با واکنش ها ببینید که در فینال قصا سوم عصر جدید شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در شبکه ۳ پخش شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت و ژاله صامتی آرزو کرد که پسری مانند او داشت ویدئوی اجرای آهنگ احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ با موضوع خدا و مناجات با خدا را در فیلم زیر ببینید:

احسان یاسین فینال عصر جدید 3

فیلم کامل اجرای خوانندگی بی نظیر احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ و واکنش ها را ببینید

شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ فینال عصر جدید ۳ با حضور فینالیست ها از شبکه سه سیما پخش شد و احسان یاسین یکی از شرکت کنندگان مرحله فینال فصل سوم عصر جدید بود که در بخش خوانندگی شرکت کرده بود. او در فینال عصر جدید قطعه ای را به نام مناجات با خدا را خواند و توانست چهار چراغ سفید از داروان دریافت کند. او با رای داوران به مرحله رای مردمی رفت و باید منتظر ماند و دید که آیا احسان یاسین برنده و قهرمان عصر جدید ۳ می شود یا نه؟

شما می توانید برای رای دادن با شماره گیری کد زیر به او رای دهید.

*۷۸۰*۳۱۰#

اجرای احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ عصر جدید در ویدئو زیر ببینید:

دانلود ویدئو

گفتنی است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند..

آقای یلسین در فینال عصر جدید اینگونه معرفی شد: عاشقانه ای دیگر از صدای احساس ، مناجات احسان یاسین‌ خواننده متفاوت عصر جدید که نخستین اجرای فینال فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید بود. درباره نظر داوران نسبت به اجرای خوانندگی این شرکت کننده که بیشت آن نظر مثبت داشتند و تا جایی که  ژاله صامتی خطاب به او گفت دوست داشتم یه دونه از این پسرها داشتم و احسان علیخانی هم گفت: بپیچم ببری؟

واکنش ها

ماشاالله‌ خوب داری میسوزنی همه رو احسان جان 😉

طرف با این صدایِ بی‌نظیر از «خدا» می‌خونه، این‌ور یه عده می‌سوزن، یه عده از بهشتی بودنِ این صدا، یه عده از حرص… کی آتیش به دلشون انداخته از این مضمونِ «خدایی»؟ 🙂

****
افتضاح

*****
خیلی عالی بود ⁦🌟

****
عااالی، قربونت برم خدای من دوستت دارم

***

فینال امسال در حد یه فینال واقعی نیس اصلا سطح پایینتره

****
تنها خواننده ای هست که کشیدن صدا رو خوب بلده

*****
صداش آرامش خاصی داره

*****
حسان ک با اجراش واقعا واقعا حس خوبی بهم داد

***
خدا وکیلی خوب نبود

***
صداش در حد فینال نیست

****
الکی آوردینش فینال.

*****

این چرا تا این مرحله بالا اومده🤔

****

ضعیف 😮

****
عالی بودین و منحصر بفرد ✌️

***
اجراهای قبلیش بهتر بود به نسبت این اجرا

1 دیدگاه در “فیلم کامل اجرای خوانندگی بی نظیر احسان یاسین در فینال عصر جدید ۳ و واکنش ها را ببینید

  1. ندا گفت:

    خدا خودش برکت می ده به کارش.

نظرات