استایل های شیک و جذاب بهاره با ایده های پرطرفدار برای بهار ۱۴۰۲

0

با توجه به فرارسیدن فصل بهار ۱۴۰۲، آیا با جدیدترین استایل های بهاره دخترانه ۱۴۰۲ و استایل های بهاره زنانه ترند و پرطرفدار آشنا هستید؟ پیشنهاد ما، استفاده از استایل ترند شده سال ۱۴۰۲ و رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ بر پایه رنگ های قرمز، رنگ های روشن و طیف رنگی سرخابی و یا رنگ های ملایم آبی و هلویی و یاسی و سبز روشن است. با محبوبترین استایل های جذاب و شیک دخترانه و زنانه برای بهار سال ۱۴۰۲ هیاهویی بپا کنید و شیک پوش به نظر بیایید.

جدیدترین استایل های بهاره دخترانه و زنانه 1402

جدیدترین استایل های شیک و جذاب بهاره با ایده های پرطرفدار برای بهار ۱۴۰۲

برای داشتن استایل شیک و جذاب بهاره در سال فصل بهار ۱۴۰۲ می توانید از مانتو وست و شومیز و شلوار ست و صندل، کت و شلوار راسته و کفش پاشنه بلند، کت با شلوار لگ و کتونی،و …استایل منحصر به فردی در فصل زیبای بهار داشته باشید.

مانتو وست و شومیز با شلوار ست و صندل

جدیدترین استایل های شیک و جذاب بهاره با ایده های پرطرفدار برای بهار ۱۴۰۲

مانتو وست و شومیز با شلوار ست و صندل انتخاب خوبی برای فصل بهار است تا استایلی زیبا داشته باشید. اینروزها وست و شومیز بسیار مد شده و برای بهار ۱۴۰۲ می تواند انتخاب خوبی باشد.

کت و شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

زیباترین استایل بهاره دخترانه ۱۴۰۲

ایده های جدید برای استایل بهاره دخترانه و زنانه ۱۴۰۲

انتخاب استایل باید مناسب هر فصل باشد . مانند استایل فصل بهار و تابستان که با پاییز و زمستان متفاوت است. فصل بهار هوا خنک است و کرمای تابستان را ندارد و شما باید لباسی انتخاب کنید که از هوای متغیی بهار که گاهی سرد و گاهی گرم است در امان بمانید و همچنین بهترین ست های لباس بهاره را برای خود خلق کنید.

مانتو کوتاه و شلوار راسته و صندل

ایده های جدید برای استایل بهاره دخترانه و زنانه 1402

تصاویر شیک ترین استایل بهاره دخترانه

نکات انتخاب لباس بهاره برای داشتن استایلی خاص در روزهای آغاز سال همیشه از دغدغه های خانم ها بوده و نمی دانند چه لباسی را انتخاب کنند

اما دقت کنید در فصل بهار به سراغ رنگ ها و طرح های روشن بروید تا استایل مناسبی داشته باشید. رنگ های روشن به مد بهاره حال و هوای شاداب و با طراوتی می دهند،رنگ های پاستلی همیشه انتخاب مناسبی برای لباس بهاره هستند. رنگ های سبز-آبی، یاسی و زرد کم رنگ به هر لباسی جلوه ی خاص دیگری می دهند.

کت با شلوار لگ و کتونی

زیباترین استایل بهاره دخترانه ۱۴۰۲

همنطور که می دانید بهار، فصل رنگ های شاد و شادابی است و در کنار آن می توانید رنگ های خنثی نیز انتخاب کنید تا بتوانید میان رنگ های دیگر تعادل برقرار کنید. رنگ های خنثی شامل قهوه ای کم رنگ، خاکستری، سفید و قهوه ای می شود. می توانید در لباس خود از رنگ سفید استفاده کرده و استایلی کلاسیک داشته باشید. .

در فصل بهار تغییر ناگهانی آب و هوا ما را سر در گم می کند که چه لباس بپوشیم؛ بنابراین سعی کنید همیشه یک پلیور، ژاکت، کت سبک و یا لگینگ همراه خود داشته باشید، در این صورت اگر گرمتان شد به آسانی می توانید لباس های خود را کم کنید.

زیباترین استایل بهاره دخترانه ۱۴۰۲

تصاویر شیک ترین استایل بهاره دخترانه

همچنین مانتوهای گلدار، جزو لباس بهاره ی جذاب محسوب می شوند که همیشه هم روی بورس اند. در فصل رویش گل ها مردم دوست دارند هر چه بیشتر و بیشتر گل ببینند. با آمدن بهار، پیراهن ها و تیشرت ها و حتی شلوارهایی با گل های درشت مد می شوند.

یک بادگیر و بارانی سبک داشته باشید. کت بادگیر در یکی دو ماه اول فصل خیلی به درد می خورد و جلوی بادهای سرد اول بهار را می گیرد و از شما در برابر باران محافظت می کند. سعی کنید نوع کلاه دار آن را انتخاب کنید.

کفش های تخت و صندل و کفش کتانی نیاز دارید. کفش تخت و یا کفش های کتانی و صندل می تواند ساده یا مدل دار و مناسب استایل های غیررسمی و نیمه رسمی باشد.

عینک آفتابی و کلاه آفتابی را فراموش نشود. وقتی ماه های بارانی به پایان رسید خود را آماده ی آفتاب کنید. یک عینک آفتابی مد روز، هم شما را شیک می کند و هم از چشمان شما در برابر اشعه ی مضر آفتاب محافظت می کند. کلاه هایی به رنگ روشن بر سر بگذارید. کلاه های سبک نخی یا حصیری گزینه های مناسبی هستند. از کپ یا کلاه هایی با لبه ی پهن استفاده کنید تا جلوی آفتاب را بگیرند.

جواهرات رنگی و جواهرات و اکسسوری هایی با طرح های بهاری بخرید تا استایل خود را خاص و شیک بچینید.

نظرات