۹ مانتو که شیک نشونت میده / ایده های استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

0

۹ مانتو که شیک نشونت میده + ایده های داشتن استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

راز شیک پوشی با مانتو را می دانید؟ با مدل مانتو که شیک نشونت بده آشنایی دارید؟ آیا می دانید کدام مدل مانتو شما شیک و خوش استایل نشون میده ؟ برای شیک پوشی با مانتو چه شلوار، کیف، شال و روسری برای سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ ست بشه؟ در ادامه مطلب ۹ مانتو که شیک نشونت میده و راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲ را برای شما علاقه مندان به مد قرار دادیم

9 مانتو که شیک نشونت میده + راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

۹ مانتو که شیک نشونت میده / ایده های استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

مانتو خامه دوزی، مانتو ژاکارد یقه بزرگ، مانتو بلند چاک دار، مانتو پولک دوزی، مانتو مغز دوزی، مانتو کتی ژاکارد، کت و شلوار مازراتی، مانتو نوار دوزی، مانتو کرپ از جمله مانتوهایی هستند که استایل شیک به شما می بخشد و شیک نشانت می دهد

همانطور که می دانید مانتو یکی از مهمترین پوشاک خانم ها می باشد که باید برای بیرون رفتن از منزل آن را بر تن کنند. اما پوشیدن مانتو نکات مهمی دارد تا بهترین انتخاب دا داشته باشید و شیک به نظر بیایید. ما اینجا ۹ ایده برای انتخاب مانتو که شما را شیک نشان بدهد را برای شما اورده ایم .

مانتو کتی ژاکارد

9 مانتو که شیک نشونت میده + راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

مانتو کتی ژاکارد یکی از مانتوهایی است که شما شیکتر نشان می دهد و در استایل بی نظیری به شما می بخشد. رنگ مشی و رنک های تیره بی تاثیر برای رسیدن به این هدف نیست

مانتو کرپ نوار دوزی

9 مانتو که شیک نشونت میده / ایده های استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

مانتو کرپ یکی از مانتوهای مجلسی بسیار شیک است که اگر نوار دوزی باشد زیبایی آن را دو چندان می کند و شما می توانید برای مهمانی و مجالس از آن استفاده کنید.

مانتو کتی ژاکارد یقه بزرگ

9 مانتو که شیک نشونت میده / ایده های استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

مانتو کتی ژاکارد که امروزه مد شده با یقه بزرگ بسیارشیک و خاص برای داشتن استایل منحصر بفرد و با کلاس کمک زیادی برای شما خواهد بود.

مانتو شیک مغزی دوزی

9 مانتو که شیک نشونت میده + راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

مانتو مغزی دوزی یکی از دیگر از ایده های شیک‌پوشی با مانتو می باشد، زیرا مغزی دوزی جلوه و زیبایی خاصی به لباس می بخشد.

مانتو شیک گلدوزی شده

9 مانتو که شیک نشونت میده + راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

شما می توانید با خیال راخت از مانتو گلدوزی شده برای داشتن استایل خاص و منحصربفرد استفاده کنید . این مانتوها به دلیل گلدوزیهای روی لباس خاص و عالی به نظر می آیند.

کت و شلوار کرپ مازراتی

9 مانتو که شیک نشونت میده + راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

کت و شلوار کرپ مازراتی از دیگر ایده های استایل شیک با مانتو است. جنس کرپ مازراتی در انواع لباس های مجلسی کاربرد دارد و پوشیدن کت و شلوار کرپ می تواند شما را شیکتر نشان دهد

مانتو بلند چاک دار

مانتوی بلند چاک دار شما را شیکتر نشان می دهد و شما می توانید از انواع مدل های مانتو با چاک بغل برای داشتن استایل زیبا و لاکچری کمک بگیرید

انتخاب مدل مانتو باید بر اساس چاقی و لاغری و بلند . کوتاهی قد خریداری شود. معمولا مانتوهای تا روی زانو و گاهی زیر زانو برای افراد لاغر بهتر است و انها کمی بلند تر و خوش فرم تر نشان می دهد . اما در مورد سایز خانم های چاق باید گفت که این افراد بهتر است به سراغ مانتوهای دوخته بروند و بر اساس سایز و اندازه قسمت های مختلف اندام روپوش بدوزند . مدل مانتوهای نه خیلی گشاد و البته نه خیلی تنگ به نظر می رسد برای این افراد بهترین انتخاب است

مانتو شیک ژاکارد بلند

9 مانتو که شیک نشونت میده / راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

انتخاب کفشی با رنگ متفاوت از مانتو و شلوار ، هم به دستیابی به استایل شیکتر کمک می کند . نکته ای دیگری که باید در این خصوص رعایت کنید اینکه افراد قد بلند نباید مدل مانتو های خیلی کوتاه بپوشند روپوش های کوتاه پاها را بلند تر و کشیده تر نشان می دهد در نتیجه بلند قدتر به نظر می رسید . قد این اکسسوری اگر تا زانو باشد برای خانم های قد بلند مناسب تر است .

9 مانتو که شیک نشونت میده / راهنمای استایل شیک با مانتو ترند سال ۱۴۰۲

پوشیدن مانتوهای کشی و تنگ و مدل پاچه هایی که به بدن می چسبند چندان مناسب خانم های چاق نبوده و معایب آنها بیشتر نشان می دهد . .

خانم های چاق بهتر است مانتوهای کلوش و برش دار که از پهلو مدل خورده اند و خط عمومی دارند استفاده شود . خطوط عمودی افراد چاق را لاغرتر و بلند قد تر نشان می دهد . افرادی که سینه های بزرگ دارند بهتر است به جای استفاده از چین و پلیسه در بالاتنه از دامن ها و مانتو هایی که پایین آنها چین دار است استفاده کنند تا با برابر شدن سایز بالاتنه و پایین تنه توجه و تمرکز از روی سینه ها برداشته شود .

خانم هایی که کمری باریک و سینه ها و باسن بزرگ و یکسان، بهتر است با بهره گیری از یک کمربند پهن، تمرکز دیگران را به ناحیه کمر باریک خود جلب کنند. مانتوهای جلو دکمه‌دار؛ اندامی به خوبی میتواند، اضافه وزن موجود در باسن و سینه ها را کمتر کند.

اگر جزو خانم های قد بلند محسوب می شوید و تمایل ندارید قد بلند تر از آنچه هستید به نظر برسید باید در انتخاب رنگ مانتو و شلوار دقت کنید . پوشیدن روپوش و شلوار یک رنگ باعث می شود نوعی یکدستی و یکنواختی در ظاهر ایجاد شده و شخص بلند قد تر به نظر برسد . برای همین بهتر است روپوش و شلوار را در رنگ های مختلف انتخاب کنید تا تضاد رنگی ایجاد شده اندام شما را به دو بخش تقسیم نماید این کار باعث می شود کمی کوتاهتر به نظر برسید .

نظرات