شرکت پمپ آب داب

0

شرکت پمپ آب داب بیش از ۴۰ سال است که نقشی کلیدی و مهم در مدیریت منابع ارزشمند آب را داشته است. داب (Dab ) راه حل های تکنولوژیکی را با اطمینان، کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی ارائه می دهد.

پمپ های تولیدی این مجموعه در قسمت های مسکونی، تجاری و کشاورزی قابل مصرف هستند. داب برای هر هدفی، در عملکرد و استراتژی، رضایت مصرف کنندگان را در اولویت قرار میدهد.

شركت داب ايتاليا يكي از بزرگترين و معتبرترين توليدكنندگان پمپ‌هاي زميني، خطي، سيركولاتور، دور متغير، جتي و بشقابي، قابل مصرف در کلیه امور، مي باشد.

پمپ آب داب

این شرکت در سال ۱۹۷۵ به عنوان طراح و سازنده‌ پمپ آب با هدف برطرف کردن قسمتی از احتیاجات بازار در این خصوص، در شمال ایتالیا احداث شد. امروزه شرکت داب در استرالیا و در قسمتهای گوناگون جهان به عنوان یکی از مهم ترین تولید کنندگان پمپ آب شناخته میشود و هر ساله حدود ۲ میلیون پمپ آب تولید می‌کند.

پمپ آب خانگی داب

شرکت پمپ آب داب در قسمت داخلی (خانگی) خود، محصولات قابل اعتمادی را تولید می‌کند که از نظر فنی پیشرفته، دارای نصب آسان و کارایی بالا و اثربخش می باشند و استفاده‌ی از این پمپ ها صرفه جویی در مصرف انرژی در قسمت های خانگی و مسکونی را به دنبال دارد. این پمپ‌ها در بخش خانگی و داخلی به منظور مصرف در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، تامین آب و فشار، آبیاری و باغبانی، جمع آوری آب باران، تخلیه و دفع فاضلاب و سیستمهای گردش آب به کار می روند.

 پمپ آب داب صنعتی

شرکت پمپ آب داب با ارائه راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی، پمپ هایی بسیار کاربردی و قابل اعتماد تولید می کند. این پمپ ها در بخش تجاری جهت سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع، سیستم های گردش آب، سیستم های تامین آب تحت فشار و آتش نشانی و دفع فاضلاب استفاده میشوند.

پمپ آب داب کشاورزی

شرکت پمپ آب داب راه حل های متنوعی جهت استخراج آب از زیر زمین را ارائه می دهد که این یکی از موضوعات حائز اهمیت در امور کشاورزی و آبیاری می‌باشد. پمپ های مورد استفاده‌ی این بخش در اصل پمپ و موتور با کیفیت بالا میباشند و امکان فروبردن در آب یا همان شناوری را دارند. این پمپ‌ها قابل اعتماد و قادر به تضمین بهره‌وری انرژی در سطح بالایی میباشند. پمپ‌های مصرفی در این قسمت طیف وسیعی از پمپ‌ها را شامل می‌شوند که امکان پاسخگویی به احتیاجات هر نوع سیستم حتی تا برنامه های صنعتی و آبرسانی نیز می‌باشد.

راه حل های ساده و کارآمد بزرگترین نوع نوآوری در شرکت پمپ داب هستند.

پمپ آب طبقاتی داب

پمپ آب طبقاتی افقی

این دسته شامل پمپ‌های گوناگونی است. پمپ آب سانترفیوژ طبقاتی افقی EURO داب با محور هیدرولیک، یک پمپ بسیار کم صدا میباشد که در امور خانگی، آبنماها، آبیاری باغ ها و آبیاری تحت فشار کاربرد دارد. بدنه پمپ از چدن می باشد و با یک پوشش استیل ضد زنگ پوشیده میشود.

EUROINOX ،EUROCOM ،MULTI-INOX پمپ‌ های آب سانترفیوژ طبقاتی افقی داب با محور افقی میباشند که خصوصیات مشترکی دارند از جمله این که توانایی و ظرفیت مکش آن ها عالی بوده و بسیار کم صدا هستند. پمپ EUROINOX یک گزینه مطلوب حتی برای مایعات حبابدار نیز می باشد. این پمپ‌ها به منظور آب خانگی، آبیاری تحت فشار، آبیاری باغ ها و فضای سبز و آبنماها کاربرد دارند. بدنه پمپ EUROINOX استیل ضد زنگ میباشد و موتور آن با یک پوشش استیل ضد زنگ پوشیده شده است. بدنه پمپ EUROCOM از تکنو پلیمر می باشد و موتور آن با یک پوشش استیل ضد زنگ پوشیده شده است. محور الکتروموتور آن نیز از جنس استیل ضد زنگ تشکیل شده است. پروانه و بدنه دیفیوزر و خود دیفیوزر آن از تکنو پلیمر می‌باشد. رینگ آن با استیل ضد زنگ پوشیده شده است. پمپ MULTI-INOX به شکل بخصوصی برای پمپاژ آب نمک ساخته شده است. این پمپ کم صدا کارایی فشار بالایی دارد و جهت امور خانگی و باغ یک پمپ ایده آل میباشد. بدنه این پمپ از مواد ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد. سیستم آب بندی‌ای دو برابر پمپ های دیگر بین موتور و بخش هیدرولیک آن میباشد.

دیگر پمپ آب داب این دسته پمپ DP است که با مکش عمیق، تا عمق ۲۷ متر، گزینه مناسبی برای خانه های بزرگ و ویلایی و مزارع کوچک می باشد. بدنه پمپ و موتور از جنس استیل ضد زنگ است.

پمپ AD-EURO پمپی سانترفیوژ و طبقاتی افقی با محرک فعال میباشد. این پمپ اتوماتیک به منظور افزایش و ذخیره آب میباشد که مناسب برای امور خانگی، کشاورزی، صنعتی و شستشو میباشد. قطعات این سیستم با یک محرک فعال به یکدیگر متصل میشود و این محرک فعال با نوآوری در سیستم کنترل سرعت، امکان حفظ فشار ثابت در زمان تغییرات جریان مایع می باشد.

GARDEN-INOX یک الکتروپمپ سانتریفیوژ قابل حمل میباشد که مجهز به یک دسته به منظور حمل و نقل آسان و ۲ متر کابل برق می باشد. این الکتروپمپ دارای نصب آسان میباشد و می تواند آب مخازن، چاه‌ها، رودخانه ها، آب حبابدار یا آب با ذرات کوچک شن و ماسه را بالا بکشد. این الکتروپمپ گزینه مطلوبی جهت آبیاری باغ‌ها، سبزیجات و شستشو می باشد.

پمپ آب طبقات عمودی

این گروه مدل های KVC , KVCX , KV3-6-10 , NKV10-15-20 , NKV32-45-65-95 را شامل میشود. این پمپ آب های داب در سیستم های آبرسانی بزرگ یا متوسط، واحد فشار یا افزایش فشار آب، دیگ های بخار، جریان آب گرم و آب سرد، سیستم های شستشو و آتش نشانی، تامین آب آشامیدنی، مخازن تحت فشار، سیستم های آبیاری و آبرسانی و سیستم های تصفیه آب کاربرد دارد. در این پمپ عمودی به منظور افزایش دوام، کارایی و عملکرد بالا، پروانه ها، دریچه و حلزونی از جنس استیل ضد زنگ تولید میشود. جهت اطمینان از دوام دستگاه در زمان هایی که خشک می ماند، بدنه آن با لایه ای از کربن فشرده روکش میشود. این پمپ ها دارای بلبرینگ های بزرگی به منظور اطمینان از تنظیمات محور الکتروموتور در طولانی مدت است. رینگ شناور آن با PTFE WRAS به منظور عملکرد بهتر پوشیده شده است.

گروه بازرگانی مستر با کادری مجرب و حرفه ای شما را در انتخاب پمپ مناسب یاری می کند. این گروه مفتخر است به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات داب، این محصولات را با قیمت مناسب خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میکند. با خرید پمپ آب داب از گروه مستر شما از گارانتی یک ساله محصول بهره مند خواهید شد.

نظرات