راهنمای خرید کرم پودر پوست چرب + معرفی بهترین و مناسب ترین کرم پودر

0

کرم پودر پوست چرب : یکی از سخت ترین کارها برای افرادی که پوست چرب دارند انتخاب کرم پودر مناسب برای آنها است. به همین دلیل ما مناسب ترین کرم پودر ویژه پوست چری همراه نکات مهم ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کرم پودر پوست چرب

انتخاب کرم مناسب شما خیلی مهم است چون اگر گزینه مناسبی انتخاب نشود، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تکمیل آرایش، پوست عرق کرده و براق می شود. و کرم به صورت تکه تکه روی پوست ریخته می شود، ظاهر نامناسبی به آرایش می دهد و حتی پس از مدتی استفاده اشتباه، پوست دچار جوش و آکنه می شود. این کار عواقب جبران ناپذیری بر جای می گذارد. بنابراین، انتخاب مناسب برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مهم و حائز اهمیت است. با توجه به اینکه انتخاب آن برای افرادی که پوست چرب دارند کار چندان راحتی نیست.

بهترین کرم پودر پوست چرب

ویژگی های بهترین کرم پودر برای پوست چرب

اولین نکته ای که باید برای خرید باید به آن توجه کنید، ترکیبات تشکیل دهنده آن است. روغن‌های گیاهی یا طبیعی استفاده شده در برخی از کرم می‌توانند منجر به افزایش میزان چربی پوست و در نتیجه آسیب به آنها شوند. عبارت Oil Free (فاقد چربی) نوشته شده بر آن، نشان دهنده عدم وجود هرگونه مواد روغنی در ترکیبات تشکیل دهنده این محصولات آرایشی است. در اغلب اوقات این افراد، ظاهری براق و روغنی دارند. بنابراین استفاده از محصولاتی آرایشی با قابلیت مات کنندگی می توانند نتایج بسیار خوبی برای شما به ارمغان آورند.همچنین خاصیت ضد جوش و آکنه نیز مهم است. توجه کنید، خاصیت محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب بسیار مهم است. بهترین کرم پودر برای پوست چرب حاوی SPF هستند، به ویژه اگر از آن برای مصارف روزمره و در فضای آزاد استفاده می‌شود.

ویژگی کرم پودر پوست چرب

انواع کرم پودر پوست چرب :

کرم پودر استی لادر Double Wear :

یکی از بهترین کرم پودر ها برای پوست چرب و مستعد آکنه است که دارای قدرت پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی با قابلیت ۱۵ ساعت حفظ کیفیت رنگدانه ها و عدم تغییر رنگ بر روی پوست و همچنین بدون ایجاد لک روی لباس می باشد.این کرم پودر با تکنولوژی منحصر به فردی که دارد آثار پیری پوست را کاهش می دهد و با آب رسانی قوی به پوست باعث صافی و یکدستی و شادابی پوست می شود.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر لورآل :

کرم پودرهای مرغوبی مانند این نوع به پوست شما حالت یکنواخت می‌دهند و پوست شما را برای آرایش آماده می کنند. هیچ‌گاه هدف از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست نیست. به همین دلیل بهتر است تا آنجا که می توانید نوعی را انتخاب کنید که نزدیک‌ ترین رنگ را به رنگ پوست شما داشته باشد. این مدل کرم دارای بافتی نرم و سبک است و چون در ساختار خود چربی اضافه ندارد بدون برجا گذاشتن برق اضافه، حالت مات مخمل گونه‌ای به پوست شما می‌بخشد. همچنین این کرم پودر ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

کرم پودر لورآل

کرم پودر مای سری Black Diamond :

مای از نسل جدید کرم پودرهای خود با ظاهری شیک و کیفیت بالا، پرده برداشته که این مدل مات، یکی از آنها است. اثر مات کنندگی در این نوع بسیار بالا بوده و زیبایی خاصی را برای پوست ایجاد می کند. همچنین چربی و برق اضافی پوست را گرفته و عیوب سطحی مانند لک ، آکنه و جوش ها را بخوبی محو می کند. این محصول با جدیدترین فرمولاسیون اروپا برای محافظت در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش آفتاب مناسب است و SPF15 دارد.

کرم پودر مای سری Black Diamond

کرم پودر این لی مدل Creamy Coral :

برای داشتن پوستی صاف و یکدست با پوشانندگی فوق‌العاده باید از یک زیرساز مناسب استفاده کنید اما قبل از آن باید نوع پوست خود رابشناسید. این مدل از ماندگاری مناسبی برخوردار است و جلوه‌ای مات را روی پوستتان نشان می‌دهد. در انتخاب کرم پودر به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است.با استفاده این نوع چهره شما در تمام طول روز مات و طبیعی نشان می‌دهد و از ایجاد ظاهر براق به‌ویژه روی بینی و پیشانی جلوگیری می کند، جلوه مات این محصول بر روی پوست باعث حذف براقی پوست در افراد با پوست چرب می گردد. همچنین در برابر گرمای محیط که باعث تعریق بیش از حد شده، مقاوم است و اثری از ماسیدگی روی پوستتان شاهد نخواهید بود.

معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

کرم پودر مات کالیستا:

این مدل حاوی رنگدانه های غنی دارای شش طیف رنگی طبیعی بوده تا نواقص احتمالی پوست را پوشانده و ظاهری مات و یکنواخت برای تمام روز ایجاد کند. این محصول با ماندگاری بالا بدون نیاز به تجدید در طول روز و ایجاد پوششی سبک بدون ایجاد حس سنگینی، مناسب برای پوست های چرب بوده تا تمام روز ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب به پوست شما می دهد.

معروف ترین کرم پودر ها

کرم پودر فلورمار مدل Mat touch :

برای زیرسازی و آماده‌سازی پوست بخصوص افرادی که دارای پوست چرب هستند، و جهت داشتن پوستی صاف، یکنواخت و بدون جای جوش و لک باید از این مدل استفاده کرد. این مدل بافتی نرم و سبک داشته، مانع ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست می‌شود و به سرعت و خیلی خوب جذب پوست شده و پوششی صاف و یکنواخت روی آن به وجود می‌آورد. این محصول حاوی ویتامین E بوده که سرشار از آنتی اکسیدان است، خاصیت ضد رادیکال آزاد دارد و به خوبی از پوست محافظت می‌نماید.این محصول در افزایش طراوت و شادابی پوست تاثیر مثبتی دارد، مانع بروز حساسیت روی پوست شده و با رنگبندی متنوع و زیبایش برای استفاده روزانه مناسب است.

کرم پودر فلورمار

همراه ما باشید

نظرات