مهرانه ربی کیست بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد + عکس و سوابق

0

مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد کیست بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد + عکس و سوابق

مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد دستیار صحنه، طراح لباس و صحنه سینما و تلویزیون می باشد ادامه بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد با عکس و سوابق در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

مهرانه ربی کیست بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد + عکس و سوابق

بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد کیست

مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد کارگردان معروف است.

مهرانه ربی، دستیار صحنه، طراح لباس و صحنه سینما و تلویزیون می باشد که در فیلم سینمایی «گل یخ» به عنوان طراح لباس و صحنه فعالیت داشته است.

بیوگرافی مهرانه ربی

سوابق

مهرانه ربی یک طراح لباس و صحنه و دستیار صحنه در سینما و تلویزیون ایران می باشد که تاکنون در چند فیلم و سریال به عنوان دستیار صحنه و طراح لباس فعالیت داشته است. از مهمترین آثارش می توان به فیلم گل یخ اشاه کرد.

او در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهرانه ربی در این سال، فعالیت در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد محسوب می‌شود.

فیلم گل یخ به کارگردانی مرحوم کیومرث پوراحمد در سال ۸۳ است که بازیگران باتجربه‌ای نظیر گوهر خیراندیش، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش و آلما اسکویی در آن نقش آفرینی کرده اند.
خانم مهرانه ربی علاوه‌بر دستیار صحنه به‌عنوان طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مهرانه ربی در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم شب یلدا است.

مهرانه ربی کیست بیوگرافی مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد + عکس و سوابق

ازدواج و همسرش

خانم ربی سال ها پیش با کیومرث پورراحمد ازدواج کرده و یک دختر به نام مریم دارد. البته اینکه هنوز خانم ربی در عرصه سینما فعالیت دارد یا نه مشخص نیست، اما آثار کمی در کارنامه هنوری ایشان دیده میشود.

این زوج در جشن تولد ۶۸ سالگی مرحوم پوراحمد با هم دیده شدند و عکسی به یادگار گذاشتند که در تصویر بالا می بینید.

کیومرث پوراحمد ۱۶ فررودین ۱۴۰۲ بر اثر خودکشی درگذشت.

ماهنامه سینمایی «فیلم امروز» مرگ کیومرث پوراحمد را خودخواسته دانسته‌ است. این خبر دقایقی پیش توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان و پلیس این استان تایید شد.
سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی است. کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۶ فروردین در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی فوت کرده است.

مرکزاطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز نوشت: کنار جسد مرحوم پوراحمد دست نوشته‌ای کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد. تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.
کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در گذشت‌. کیومرث پور احمد متولد سال ۱۳۲۸ در اصفهان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود آثار ماندگاری همچون سریال‌های «قصه‌های مجید» و «سرنخ» و فیلم‌های سینمایی همچون «به‌خاطر هانیه»، «خواهران غریب»، «شب یلدا» و «اتوبوس شب» را داشت. فیلم سینمایی «پرونده باز است» آخرین ساخته زنده‌یاد پوراحمد بود که اسفندماه سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

نظرات