بازیگر نقش زیور در سریال آوای باران کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش زیور سریال آوای باران : الهام چرخنده بازیگر نقش زیور در سریال آوای باران متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فعّالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. وی پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقهٔ کاری داشته و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش زیور در سریال پر طرفدار آوای باران را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش زیور سریال آوای باران

متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فعّالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. وی پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقهٔ کاری داشته و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. ایشان بعد از فعالیت های فراوان در سال ۱۳۹۲ با سریال آوای باران در نقش زیور به شدت مشهور شد.

او در این قیلم نقش همسر نادر را بازی می کند زنی بدجنس و خودخواه که دختر خود را جای دختر گمشده دایی نادر قرار می دهند و تمام اموال دایی را بالا می کشنند و….

الهام چرخنده در سریال آوای باران

گفتگو با زیور آوای باران :

از همان ابتدا مشخص شد كه قرار است در ۲ دوره سنی این كاراكتر را اجرا كنید؟

بله در خلاصه داستان این مسئله ذكر شده بود و همین مسئله یكی از فاكتورهای این نقش بود كه من را درگیر خودش كرد. فیلمنامه به طور درست و منطقی به همه شخصیتها پرداخته بود و زیور هم در میان كاراكترهای این سریال حضوری مؤثر و تعیین كننده را ایفا میكرد. بنابراین با افتخار پذیرفتم. از سویی حضور آقای حسین سهیلی زاده عزیز هم برگ برندهای بود برای این انتخاب.

به نظرم ارتباط شما با سام درخشانی نیز در شكل گیری دو كاراكتر نادر و زیور مؤثر بوده است، چقدر این تعامل برقرار بود و چقدر در شكل گیری فضاهای دو شخصیت یاریگر هم بودید؟

آقای درخشانی از همكاران بسیار خوب من هستند. من توانستم به عنوان یك پارتنر خوب و كاربلد با ایشان همكاری داشته باشم. اگر سكانس جالبی شما در بازی من و ایشان ملاحظه میكنید برمیگردد به رفتار حرفهای ایشان.

خودتان زیور پارت اول را بیشتر میپسندید یا او را در پارت دوم بیشتر دوست دارید؟

من او را در هر دو پارت دوست دارم. حتی احساس میكنم دو نقش بازی كردم چون به دنبال این بودم كه ویژگیهای متفاوتی را برای هر دو پارت ایجاد كنم، حالا چقدر موفق بودم نمیدانم. شاید اگر بیننده پارت اول را ندیده باشد پارت دوم را با یك شكل خاص دنبال كند.

الهام چرخنده

عاقبت زیور آوای باران

همراه ما باشید

نظرات