مانتو کوتاه با چی ست میشه / ایده های ست کردن مانتو کوتاه ترند سال ۱۴۰۲

0

مانتو کوتاه با چی ست میشه / ایده های ست کردن مانتو کوتاه ترند سال ۱۴۰۲

با نحوه ست کردن مانتو کوتاه برای بهار و تابستان ۱۴۰۲ آشنایی دارید؟ آیا می دانید مانتو کوتاه با چه شلوار، کیف، شال و روسری برای بهار ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ ست میشه؟ در ادامه مطلب آشنایی با ایده های جدید ست کردن مانتو کوتاه و کتی ترند شده برای بهار ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ را برای شما علاقه مندان به مد قرار دادیم

مانتو کوتاه با چی ست میشه / ایده های ست کردن مانتو کوتاه ترند سال 1402

همانطور که می دانید مانتو کوتاه یکی از مدل های پر طرفدار در بین دختران جوان است که اینروزها مدل کتی بسیار محبوب شده است. اما ست کردن و داشتن استایل زیبا با مانتو کوتاه نیازمند دقت در انتخاب شلوار و کیف و شال و روسری است تا بدانید با مانتو کوتاه چه شلواری بپوشید و چه رنگ هایی را ست کنید. و یا چه کفشی با مانتو کوتاه بپوشید.

مانتو کوتاه با چی شلوار و کفشی ست میشه؟

۱۰ شلوار ترندی در سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ برای ست کردن مانتو کوتاه عبارتند از شلوار دمپا تنگ، شلوار اسکینی، شلوار جین، شلوار مام استایل، شلوار بگ، دامن شلواری، شلوار دمپا گشاد، مام فیت، شلوار راسته، شلوار اسلش، شلوار وایدلگ که می توانید با مانتو های کوتاه و مانتو کتی ست کنید، البته ان به سلیقه خودتان بستگی دارد که سراغ کدام نوع شلوار بروید که در ادامه به مدل ها و معرفی کامل به آن خواهیم پرداخت.

با شروع سال ۱۴۰۲ و آمدن فصل بهار، اغلب افراد لحظه شماری می‌کنند تا بدانند که در این فصل، چه مانتو کوتاهی مد شده تا بتوانند اکسسوری آن را تهیه کرده و شلوار و کیف و کفش مناسب را برای تیپ زدن تهیه کنند

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار وایدلگ

مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد

مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد و یا شلوار راسته استایل بسیار جذابی را برای شما می سازد، اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار گشاد بپوشید ، انتخاب رنگ شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای انتخاب آن وقت بسیار زیادی بگذارید. اگر شلوار شما رنگ های خنثی داشته باشند ، به راحتی می توانید با رنگ های دیگری بقیه استایل خود را کامل کنید زیرا رنگ های خنثی به راحتی می تواند با سایر رنگ ها ست شوند.

امسال طراحان، آیتم‌های شلوار دمپا گشاد از جنس مازراتی و کتان به عنوان شلوارهای پرطرفدار و مد روز درنظر گرفتند که مطابق با هر سلیقه ای می باشد. یعنی شما می توانید علاوه بر مانتو کوتاه، با انواع مانتوهای دیگر نیز آن ها ست کنید

بیشتر بخوانید : رنگ های ترند بهار ۱۴۰۲ رو بشناس / آشنایی با رنگ های ترند شده برای بهار ۱۴۰۲

البته دقت کنید که مانتوی کوتاه تیپ اسپرت تر و دخترانه تر دارد و برای مهمانی ها، قرارهای دوستانه و گردش انتخاب میشود.

ایده ست کردن مانتو کوتاه با شلوار اسکینی

ایده ست کردن مانتو کوتاه با شلوار اسکینی

با پوشیدن مانتو کوتاه و شلوار اسکینی (جین و کتان) با کفش کتانی یک تیپ حسابی بزنید و در عید امسال و بهار و تابستان غوغا کنید.
یک مانتوی ساده ی کوتاه فری سایز همراه با یک شلوار جین اسکینی و یک کتونی به رنگ شال یا مانتو انتخاب خوبی است

ست مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش پاشنه بلند نیز جذاب است . اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه اما صمیمانه بروید و یک استایل جسور و راحت داشته باشید این ترکیب را به شما پیشنهاد می دهیم.

ست مانتوی کوتاه و شلوار گشاد

ست مانتوی کوتاه و شلوار گشاد

شلوار های گشاد و اورال از جنس پارچه های لخت و سبک می باشند. این قسمت مخصوص خانوم هایی است که دوست دارند قدشان کشیده تر به نظر بیاید در عین حال می خواهند مانتوی کوتاه بپوشند. این ست برای قرار های دوستانه انتخابی فوق العاده است. دقت کنید همراه با شلوار های اورال هیچوقت مانتوی تنگ جلوبسته نپوشید. بهتر است از یک کت زیبا و ساده استفاده کنید همچنین یک صندل همرنگ کت یا شالتان برای جذابیت بیشتر بپوشید.

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

 

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

شلوار راسته مناسب مجالس و تیپ رسمی است. که در عین راحتی می توان آن را در اکثر مواقع پوشید و هیچگاه از مد نمی افتند.
ترکیب مانتوی کوتاه و شلوار راسته باعث می شود شما یک تیپ رسمی و در عین حال راحت داشته باشید حالا با ست کردن یک کفش پاشنه دار با مانتو و شلوار خود علاوه بر رسمی بودن جسور هم به نظر خواهید رسید. اگر قرار کاری مهمی دارید می توانید این ترکیب را با خیال راحت بپوشید و تاثیرگزاری در کار خود را چند برابر کنید.

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار مام استایل

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل با یک مانتو کوتاه امروزه به یکی از استایل های جذاب در بین جوانان تبدیل شده اند . شلوار های مام استایل به مدلی از شلوار های لی و ضخیم گفته می شود که گشاد است و دارای فاق های بلند می باشند. ترکیب مانتو کوتاه و شلوار مام استایل همراه با یک کفش صندل باعث می شود شما تیپ و استایلی دخترانه داشته باشید که برای دور همی های دوستانه بسیار مناسب می باشد.

شلوار مام فیت

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار مام فیت

 

این ترکیب در عین اینکه ترکیبی بسیار شیک می باشد ، برای گردش روزانه هم مناسب است و شما در این تیپ و استایل احساس راحتی خواهید کرد
چرا که خاصیت شلوار های مام فیت راحت بودن است چرا که با کتونی به خوبی ست می شوند و با مانتوی کوتاه بسیار زیبا می شود.

مانتو کوتاه با چی ست میشه / ایده های ست کردن مانتو کوتاه ترند سال 1402

مانتو کوتاه با چی ست میشه / ایده های ست کردن مانتو کوتاه ترند سال 1402

ست کردن مانتو کوتاه با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

نظرات