فال‌ ابجد ۱۶ فروردین/ فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

فال‌ ابجد ۱۶ فروردین/ فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

امروز در این پست فال ابجد ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: این فال به شما می گوید فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و… ادامه فال ابجد چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۱۶ فروردین/ فال ابجد امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402 چه میگه!!

فال ابجد ۱۶ فروردین را اینجا بخون

فال ابجد امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی ها

ج ج د

دل در گرو کسی یا چیزی بسته‌اید. هدفتان تماماً همان است. از هیچ کار و تلاش و هزینه ای برای رسیدن به آن هدف دریغ نمی کنید. با این همه تلاش و پشتکار قطعاً به هدفتان خواهید رسید.

فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و فکر مسائل دنیوی را مکن که هرچه مصلحت تو باشد همان می‌شود. با افتادگان و افراد زیر دست مهربان باش و دوستان را دریاب.

فال ابجد امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشتی ها

ب ب آ

زندگی حکایت کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چراکه به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته‌های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

ممکن است با دوست تان دچار سوتفاهم شوید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. در طول بعد از ظهر حس و حال خوبی خواهید داشت و فرصت سپری کردن زمان های رمانتیکی را با عشق تان خواهید داشت.

فال ابجد چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی ها

د د ب

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند.

فال ابجد روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای تیر ماهی ها

ب ج ب

از خصلت‌های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سو استفاده شود، مراقب باشید. به زودی آن چه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید. حواستان به افراد فریبکار باشد.

مرداد

ج آ آ

آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هرکسی را بهره ای است. تو هم از نعمتهایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی.

مدت‌هاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می‌کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته‌ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود

شهریور

آ د آ

بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. زندگی را سخت می‌گیرید و در ناامیدی به سر می‌برید. احساس پوچی و بیهودگی می‌کنید. گمان می‌کنید سختی‌هایی که به جان خریده‌اید، هدر رفته و زندگی‌تان هیچ نتیجه‌ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فال ابجد روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

آ آ آ

برای کسی کاری کرده‌اید اما از شما قدرشناسی نشده است و این باعث دلگیری شما شده است. پاداش نیکی جز نیکی نیست و شما نتیجه‌ی عمل خود را خواهید دید. ناراحت نباشید که اگر کاری کرده‌اید برای رضای خدا و دل خودتان بوده و خدا در همه حال یاور بندگان خود بوده و خواهد بود.

از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند. نگران نباشید و غم و غصه به دل راه ندهید، خداوند جواب بددلی‌های حسودان را خواهد داد

فال ابجد روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای آبان ماهی ها

ب آ ب

زمان خوبی برای تعمیرات و ساخت و ساز است. از بحث با عشق تان در ارتباط با هزینه ها دوری کنید.

در طول صبح ممکن است با مشکلات جزئی عاطفی روبه رو شوید. می توانید یک وضعیت تنش زا را تنها با کلماتی خنثی کنید. ظاهرا وضعیت مالی شما رضایت بخش نمی باشد. باید صبور باشید و از دلسردی دوری کنید. ممکن است مقداری پول از یک جایی غیر منتظره ای دریافت کنید.

آذر ماهی

آ‌‌ د ‌آ‌

احتمالاً امروز احساس می کنید که در رابطه ای گیر افتاده اید که برای شما محدودیت ایجاد کرده است. شما لزوماً ناراحت نیستید، اما احساس می کنید که کاملاً درک نشده اید. شاید بخواهید که در ساختار اصلی رابطه فعلی خود تغییراتی را ایجاد کنید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز قدرت ایجاد آن تحولی که شما به دنبالش هستید را ندارد. دست از تلاش برندارید؛ هر شکست فقط یک تمرین برای پیروزی اصلی است

فال ابجد امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای دی ماهی ها

ج د د

اگر چه ممکن است مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد، نباید خودتان را خسته کنید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید. ممکن است موفق شوید که تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید که برای زندگی عاشقانه شما مفید خواهد بود. ممکن است بخواهید مقدار قابل توجهی پول را خرج کنید. دقت کنید زمان مناسبی برای خرید وسایل های گران قیمت نمی باشد.

فال ابجد امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی ها

د د ب

فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

فال ابجد امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای اسفند ماهی ها

ج ج ج

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

نظرات