آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ (جدید)

0

وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… اخبار تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 16 فروردین 1402 (جدید)

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ (جدید)

همه مدارس ایران فردا چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ دایر بوده و کلاس ها به صورت حضوری برگزار میشود. مدارس هیچ کدام از شهرها تعطیل نیست، به شایعات توجه نکنید.

🔸مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ظهر دوشنبه علائم شبه مسمومیت در یکی از دبیرستان‌های دخترانه محمدیار از توابع شهرستان نقده گزارش شد که بلافاصله همه آنان به بیمارستان منتقل و تخت درمان قرار گرفتند.

علی مطهری بامداد سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ظهر دیروز در اولین روز فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، گزارشی از یکی از دبیرستان‌های محمدیار شهرستان نقده دریافت شد که تعدادی (حدود ۵۰ نفر) از دانش آموزان این مدرسه مقطع اول متوسطه دچار علائم شبه مسمومیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران و اولیای مدرسه در این شرایط اقدام به با خبر کردن اورژانس کردند، اضافه کرد: بلافاصله مداخلات درمانی در این خصوص انجام شد و دانش آموزان به بیمارستانی در نقده منتقل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: همه دانش آموزان پس از درمان های سرپایی و لازم از بیمارستان مرخص و به منازل خود بازگشتند و در حال حاضر، هیچ دانش‌آموزی بستری نیست.

مطهری اظهار کرد: بررسی‌های لازم در خصوص منشأ این علایم در حال انجام است ولی هنوز به نتیجه‌ا در این خصوص نرسیده‌ایم.

برخی منابع غیر رسمی در اخباری که در فضای مجازی منتشر شد، اعلام کردند دانش آموزان بعد از متوجه شدن بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شدند.

هواشناسی ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون میانگین شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۷۴ و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

چهارشنبه (۱۶ فروردین) در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و بارش باران در برخی استان‌ها، افزایش گرد و خاک در شمال و جنوب و افزایش دما در غالب نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۵ فروردین) در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنجشنبه (۱۷ فروردین) برای برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی همچنین مناطقی از مرکز کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
وی افزود: جمعه (۱۸ فروردین) نیز در شمال خراسان رضوی و شنبه (۱۹ فروردین) در شرق کشور بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

نظرات