آشنایی با برنامه طناز کمال تبریزی + ماجرای حذف از روبیکا و جنجال مهمانان

0

برنامه طناز نام جدید تاک شوی شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی کمال تبریزی است که از اول نوروز ۱۴۰۲ از طریق روبیکا عرضه شد و پس از پخش دو قسمت از از این پلتفرم حذف شد. برای آشنایی بیشتر با برنامه طناز کمال تبریزی و مهمانان و حواشی و جنجال های اخیر برنامه طناز با ما همراه باشید

برنامه طناز کمال تبریزی

معرفی و آشنایی با برنامه طناز کمال تبریزی

برنامه طناز جدیدترین برنامه شبکه نمایشی ریلیتی شو خانوادگی و گفتگومحور به کارگردانی کمال تبریزی و با اجرای خودش از اول نوروز ۱۴۰۲ از پلتفرم روبیکا منتشر شد و در هر قسمت یک هنرمند و بازیگر مهمان این برنامه خواهد بود. تاکنون مازیار لرستانی و ژاله صامتی و شقایق دهقان مهمان برنامه طناز بودند و با کمال تبریزی به گفتگو نشستند.

تاک‌شوی «طناز» شامل آیتم‌های دیگری از جمله گزارش، انیمیشن، موسیقی، پشت صحنه و… هم می‌شود.

معرفی و آشنایی با برنامه طناز کمال تبریزی

رئالیتی شوی «طناز» با اجرای کمال تبریزی و طراحی و تهیه‌کنندگی حامد قشلاقی همزمان با نوروز ۱۴۰۲ در یکی از پلتفرم‌های داخلی آغاز می‌شود.

این برنامه که فصل اول آن در ۶ قسمت تدوین شده و به زودی تولید فصل دوم آن آغاز خواهد شد، گفت‌وگوهایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون را دربرمی‌گیرد و مهم‌ترین مشخصه آن اتخاذ رویکرد تخصصی به مباحث آموزشی درباره طنز از سوی میزبان و مهمان و ترکیب رئالیتی تاک‌شو و انیمیشن است که در این جنس برنامه‌ها تازگی دارد و موسیقی ویژه‌ای نیز برای این برنامه ساخته شده است.

عوامل سازنده تاک‌شوی «طناز» با اعلام پایان فاز اول تصویربرداری این پروژه، ساخت فاز دو را به آینده موکول کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این پروژه، تصویربرداری «طناز» بعد از گذشت بیش از دو ماه از زمان آغاز تولید، به دلیل آنچه سازندگان این مجموعه نمایش خانگی «شرایط اجتماعی موجود» عنوان کرده‌اند، به اتمام رسیده است.

همچنین ببینید:

آشنایی با برنامه تی ان تی (TNT) حامد آهنگی + معرفی مهمان این هفته و نحوه شرکت

موضوع

«طناز» شامل دو فاز است که با این اعلام، فاز نخست آن پایان یافته و هنوز تصمیمی درخصوص زمان پخش هم رسانه‌ای نشده است.

این تاک‌شوی رئال، با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری شکل گرفته و گفت‌وگوهایی را با جمعی از چهره‌های سینما و تلویزیون رقم می‌زند.

سازندگان اعلام کرده‌اند، این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرم‌کننده به مقوله طنز، تصویربرداری شده است و امیدوارند با بهبود شرایط اجتماعی تولید را مجددا از سر گیرند.
«رئالیتی تاک شو «طناز» با اجرای کمال تبریزی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون است و در هر قسمت از برنامه جمعی از مردم به صورت حضوری شاهد گفت‌گوی بین مجری و مهمان هستند.»

ماجرای حذف برنامه طناز از روبیکا و جنجال مهمانان

برنامه «طناز» از روبیکا حذف شد.

به گزارش تسنیم، رئالیتی‌شویی در ایام عید نوروز منتشر شد که برخی از بخش‌های آن تعجب‌برانگیز بود؛ چطور این‌ها مجوز گرفته‌اند مخصوصاً قسمتِ ژاله صامتی، خوانندگی و برخی صحبت‌های دیگر؛ بعد از پیگیری ساترا این نکته مطرح شد که این برنامه در هفته آخر اسفند ماه از سوی روبیکا برای انتشار در فضای مجازی به ساترا ارائه شده است.

پیش از دریافت مجوز انتشار در ایام نوروز پخش شده است که البته روبیکا اعلام کرده است سایر قسمت‌های برنامه پس از دریافت مجوز ساترا و اعمال اصلاحات منتشر خواهد شد.

حالا پس از انتشارِ گزارشِ تسنیم مبنی بر انتقاد نسبت به فضایِ محتوایی سخیف و نامطلوب این برنامه، نگاهی به صفحه اصلی روبیکا نشان می‌دهد این برنامه حاشیه‌ساز حذف شده و فعلاً قابل مشاهده نیست. پیگیری‌های مجدد از ساترا نشان می‌دهد هر ۶ قسمت حذف شده به دلیل بازبینی مجدد بوده تا بعد از اخذ مجوز دوباره برای بهره‌برداری به پلتفرم برگردد.

واکنش کمال تبریزی به حذف برنامه طناز

کمال تبریزی در واکنش به حذف برنامه «طناز» از روبیکا در اینستاگرامش نوشت: «۲۰سال طول کشید تا مارمولک را پخش کنند احتمالا ۲۰سال طول خواهد کشید تا طناز را بدون سانسور پخش کنند!»

پس از آن که محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران ساترا خبر داد که مجموعه «طناز» از پلتفرم روبیکا حذف شده است و بعد از طی مراحل صدور مجوز طبق آیین‌نامه محتوایی ساترا، مجدداً از طریق سرویس (سکوی) روبیکا منتشر خواهد شد کمال تبریزی، مجری این مجموعه در صفحه اینستاگرامش نوشت: ««۲۰سال طول کشید تا «مارمولک» را پخش کنند احتمالا ۲۰سال طول خواهد کشید تا «طناز» را بدون سانسور پخش کنند!»
مجموعه «طناز» با اجرای کمال تبریزی در حالی از پلتفرم روبیکا حذف شده است که از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۶ قسمت از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.

عوامل

کارگردان و مجری: کمال تبریزی
تهیه کننده: حامد قشلاقی

نظرات