آشنایی با برنامه تی ان تی (TNT) حامد آهنگی + معرفی مهمان این هفته و نحوه شرکت

7

تی ان تی (TNT) نام برنامه جدید نوروزی در شبکه نمایش خانگی است که از ۱ فروردین ۱۴۰۲ هر سه شنبه از فیلیمو با اجرا و کارگردانی حامد آهنگی پخش میشود. در ادامه جزئیات پخش و آشنایی با برنامه و معرفی سریال ویژه تی ان تی و نحوه ثبت نام و شرکت و ایدی اینستاگرام را برای شما توضیح میدهیم.

برنامه تی ان تی حامد آهنگی

معرفی و آشنایی با برنامه تی ان تی حامد آهنگی

سریال ویژه برنامه تی ان تی جدیدترین برنامه شبکه نمایشی ریلیتی شو خانوادگی و کمدی طنز با اجرای حامد آهنگی کمدین معروف خندوانه و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان است که از سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ شمسی در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ از فیلم نت و فیلیمو شروع به پخش خواهد کرد و هر هفته مهمان یک چهره سینمایی و یا ورزشی و چهره معروف خواهد بود

سریال ویژه برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد اهنگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

معرفی مهمان این هفته برنامه تی ان تی حامد آهنگی

معرفی مهمان این هفته برنامه تی ان تی حامد آهنگی

در اولین قسمت این برنامه جواد یساری خواننده قدیمی مهمان خواهد بود

بیوگرافی مجری

این برنامه با اجراى حـامـد آهنگى کمدین خندوانه و بازیگر پخش میشود که میتوانید از فیلم نت تماشا کنید و در پیج اینستاگرام حامد آهنگی با آیدی hamedahangi نیز پیگری مهمانان و شرکت کنندگان قیمت های جدید باشید. بیوگرافی حامد آهنگی اینجا بخوانید.

داستان سریال ویژه برنامه تی ان تی

ویژه برنامه نوروزی TNT با اجرای حامد اهنگی در شب سال نو و در طول ایام عید مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می گذارد. بخش های مختلف و پرهیجان این برنامه شامل اجرای زنده‌ی موسیقی، گفتگو و چالش های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خواهد بود. از جمله چهره های شاخص و محبوب TNT جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر، یوسف تیموری و… هستند.

بزودی دانلود سریال ویژه برنامه تی‌ان‌تی – فصل ۱ قسمت ۱

7 دیدگاه در “آشنایی با برنامه تی ان تی (TNT) حامد آهنگی + معرفی مهمان این هفته و نحوه شرکت

  1. صبا گفت:

    سلام صبا هستم شاعر و۳۵ساله از کرج مایل ب شرکت در مسابقه نابتونم ممنون میشم روش شرکت در مسابقه رو بگین شاید قسمت ما هم بشه🙏🌹

  2. آیدین گفت:

    شرکت کنم چجوری

  3. مهرداد گفت:

    سلام خواهشا راهنمایی کنید که چطور زر مسابقه تی ان تی میشه شرکت کرد. ممنون

  4. آذین گفت:

    ممنون میشم اگر برای شرکت در این برنامه راهنماییم کنید

  5. آذین گفت:
    4
    1

    سلام چجوری باید شرکت کنم ؟

  6. معصومه گفت:
    8
    1

    سلام ببخشید چجوری باید در این برنامه شرکت کنیم اگه بگین ممنون میشم

  7. بابک رفیعی گفت:
    1
    1

    سلان میخوام شرکت کنم در این برنامه ممنون

نظرات