فال‌ روزانه ۱۵ فروردین‌/ فال روزانه امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۱۵ فروردین‌/ فال روزانه امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۱۵ فروردین‌/ فال روزانه امروز سه شنبه 15 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!
حال و احوال امروز ۱۵ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

💢فروردین

فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین می گوید:

🔸از دوستتان سر حرفي رنجيده خاطر ميشويد. بيشتر از مواد پروتئين دار استفاده كن.

🔸در آينده جشن و مهماني ترتيب خواهيد ديد. كمي زودتر استراحت كن.
🔸در كار خيري شركت كرده ايد، ثوابش به شما بسيار ميرسد.
🔸برخي به ظاهر با شما دوست هستند، دقيق انتخاب كن.

💢اردیبهشت

🔸دلت براي زمان قديم تنگ شده، هواي گذشته هارا كرده اي، به خوبي درك ميكني. پياده روي قبل از خواب.

🔸کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.. زودتر استراحت كن.

💢خرداد

فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین می گوید: برای رسیدن به موفقیت باید در کارهای خود پایداری و ثبات بیشتری از خود نشان دهید. رمز پیروزی, پیگیری در کار است. نباید زود خسته شوید.

ظاهری زیبا و جذاب دارید. از همین رو ممکن است دچار نوعی غرور و تکبر شده اید و از دیگران کناره جویی می کنید. از این بابت احتمال دارد ضربه بخورید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

💢تیر

خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید. صاحب همسری می شوید که کمتر با شما ناسازگاری می کند.

نشانی از درگیری و اختلاف است ولی با تلاش بسیار می توانید بر آن غلبه کنید.

بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

💢مرداد

فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین می گوید: امروز برای حل یک مخمصه از روشهای موشکافانه ای استفاده می کنید و در جستجوی خود برای بهترین راهکار، مو را از ماست می کشید. مهارت های تحلیل گری قوی تان به شما این امکان را می دهد تا حتی سربرآوردن مشکلاتی که تصور می کردید که مدتهاست که آنها را رفع و رجوع کرده اید را هم تشخیص بدهید. در عین حال، آنقدر عملگرا و منطقی هستید که به محض اینکه یک راه مناسب را پیدا کنید، دست از جستجو بر می دارید.

💢شهريور

امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

💢مهر

فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین می گوید: امروز در یک جمعی، یک پیشنهاد کاری به شما می شود. شاید در ابتدا برایتان وسوسه انگیز باشد اما بهتر است بجز شرایط مالی، دیگر جوانب آن را هم بسنجید سپس تصمیم بگیرید. شما سختی های زیادی را تحمل کرده اید، حال بهتر است فقط به فکر خوشگذرانی باشید. از همین امروز برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید. حتی اگر حوصله ندارید، سعی کنید یک مسافرت کوتاه بروید. سفر می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد کند.

💢آبان

امروز کاری پیش پایتان قرار می گیرد که به راحتی می توانید آن را به اتمام برسانید. پس تنبلی نکنید و دست به کار شوید. شما فرد رمانتیکی هستید و دوست دارید که شریک زندگی تان نیز اینگونه باشد اما یادتان نرود که هر کسی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید به سادگی دیگران را تغییر دهید، پس برای جلوگیری از ناراحتی، اطرافیان تان را همانگونه که هستند، بپذیرید. در اواخر شب یک خبر خوب از طریق تلفن به شما می رسد.

💢آذر

فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته های خود برسید.

عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. مراقب حیله گری های دشمنان باشید. از حس ششم خود کمک بگیرید و به مشورت با دیگران بپردازید تا کمتر آسیب ببینید.

💢دی

فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته های خود برسید.

به واسطه جذابیتی که دارید مورد توجه دیگران قرار می گیرید. از این فرصت استفاده کنید.

به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید.

💢بهمن

ممکن است با دوست تان دوچار سوتفاهم شوید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. در طول بعد از ظهر حس و حال خوبی خواهید داشت و فرصت سپری کردن زمان های رمانتیکی را با عشق تان خواهید داشت.

از ایجاد نفاق بین دیگران خودداری کنید. ممکن است رابطه تان با دوست صمیمی تان بهم بخورد و ناراحت شوید. به رفتار خود با دیگران بیشتر بیندیشید.

💢اسفند

اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

نظرات