فیلم کامل روایت تکان دهنده مسعود نبی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۱۱

0

فیلم کامل روایت تکان دهنده مسعود نبی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۱۱

فیلم کامل زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۱۱ یازدهم با حضور مسعود نبی چنانی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ را کامل ببینید که در ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد

فیلم کامل روایت تکان دهنده مسعود نبی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت 11

مسعود نبی چنانی تجربه گر مرگ، یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در یازدهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی بعد از مرگ و عالم برزخ گفتگو کرد. او بر اثر ویروس کرونا و ابتلای به کرونا به کما رفت و حوادث و اتفاقات عجیبی بعد از مرگ موقت برای او رخ داد.

آقای نبی درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت . مسعود نبی چنانی در برنامه زندگی پس از زندگی با عنوان صدای خوش عشق درباره اینکه مادر خانمش را آنجا در نور دید و شاهد تنبیه شدن بقیه بود صحبت کرد. او همچنین گفت که نوه اش باعث نجاتش شد
و خودش را در تاریکی وصف نشدنی دید. او گفت: همیشه می گویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست، اما آنجا بود. رنگی بالاتر از سیاهی که قابل توصیف نیست و… روایاتی تکان دهنده را به نمایش گذاشت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

ویدیوی کامل گفتگوی مسعود نبی چنانی در قسمت یازدهم زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲

بیوگرافی مسعود نبی تجربه گر مرگ

مسعود نبی ۶۲ ساله و اهل دشت نشا می باشد. او کشاورز و شالیکار است. مسعود نبی دارای ۴ فرزند ۳ پسر و یک دختر است. وی علاوه کشاورزی ، نقاش و ماهیگیر و کنگ فو کار و رزمی کار است و بر اثر ابتلا به کرونا به کما می رود و دچار مرگ موقت می شود.

جزئیات پخش

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

نظرات