بازیگر نقش بهادر در سریال آتش و باد کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

1

نقش بهادر سریال آتش و باد : حسین محجوب بازیگر نقش بهادر در سریال آتش و باد متولد دهم مردادماه ۱۳٢٧ در رشت است. او پس از تحصیل در رشته ادبی و اخذ دیپلم وارد عرصه تئاتر شد و نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم شاخص رگبار ساخته بهرام بیضایی برعهده گرفت.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش بهادر در سریال پر طرفدار آتش و باد را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش بهادر سریال آتش و باد

متولد دهم مردادماه ۱۳٢٧ در رشت است. او پس از تحصیل در رشته ادبی و اخذ دیپلم وارد عرصه تئاتر شد در واقع او با گذراندن دوره‌هاي علمي و تجربي بازيگري زير نظر عباس جوانمرد، بهرام بيضايي و داريوش آشوري فعاليت هنري خود را آغاز كرد و نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم شاخص رگبار ساخته بهرام بیضایی برعهده گرفت.وی به خاطر فیلم رنگ خدا جایزه بازیگری جشنواره والنسین فرانسه و جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. ضمن اینکه برای فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم دوباره از جشن خانه سینما جایزه گرفت. او برای فیلم پرده آخر کاندیدای جایزه از جشنواره فجر و برای طبل بزرگ زیر پای چپ کاندیدای جایزه از جشن خانه سینما شد.

حسین محجوب در این سریال نقش کدخدای ایل پوسان را دارد که با کدخدای طایفه همسایه سرخو، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده‌است تا اینکه…

حسین محجوب در سریال آتش و باد

گفتگو با حسین محجوب :

چرا كم كار شدید؟

من در يك‌سال اخير، ۱۸ كار را رد كردم. شايد كار درستي نباشد، با هر نقشي نمي‌توانم خود را وفق دهم، نمي‌دانم چرا چنين احساسي نسبت به كارهاي پيشنهادي دارم، صاحبدلان را هم به اين خاطر پذيرفتم كه احساس كردم، براي حقانيت خداوندكاري كردم.

شما كاري جز هنر نداريد، منظورم كار دومي غير از بازيگري

سال‌هاست كه كارم همين است، بازيگري، مستندسازي و كارگرداني كه البته در آينده بيشتر در اين زمينه فعاليت مي‌‌كنم و از تجربياتم بيشتر استفاده خواهم كرد.

حسین محجوب

نقش بهادر در آتش و باد کیست

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “بازیگر نقش بهادر در سریال آتش و باد کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

  1. kani گفت:

    ببخشید میگم اقای حسین محجوب پیج اینستاگرامی دارن؟
    اگه دارن میشه بهم بدید لطفا

نظرات