فال‌ ابجد ۱۴ فروردین/ فال ابجد امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

فال‌ ابجد ۱۴ فروردین/ فال ابجد امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

امروز در این پست فال ابجد ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: این فال به شما می گوید کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد و… ادامه فال ابجد دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۱۴ فروردین/ فال ابجد امروز دوشنبه 14 فروردین 1402 چه میگه!!

فال ابجد ۱۴ فروردین را اینجا بخون

فال ابجد امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی ها

آ د د

سفري زيارتي در پيش داريد، بازتاب يكي از كار هاي خير شماست. دارچين را در مصرف مواد غذايي كمتر استفاده كن.

کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد..

به زودي سهمي و ارثيه اي به شما ميرسد.

فال ابجد امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشتی ها

ج ج د

بيشتر سعي كنيد در جمع هاي دوستانه شركت كنيد. قبل خواب كمي تلفني صحبت كنيد.

درباره شخصي غيبت كرده ايد، از او حلاليت بگيريد. مواد قندي را تا جايي كه ميتواني از خوراكت حذف كن.

در رفتارت مراقب باش، پشيماني سودي ندارد.

فال ابجد امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی ها

آ آ د

با دقت و تمکز باش
اطرافیان به فکر شما هستند
کادو دریافت میکنی
شخصی را دوست دارید
با يكي از دوستان قديم خود ديداري ميكنيد، خيلي احساسي برخورد نكنيد. براي اينكه حافظه خوبي داشته باشي هر صبح ٢١ عدد مويز بخور.

فال ابجد روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای تیر ماهی ها

ب ب آ

دوران سختی به پایان رسیده و زمان وصال و نیل به مقصود نزدیک است. سنگ هایی که سر راهت می افتند اثری ندارند اگر مواظب باشی. از دوستی با نامردان و منافقان پرهیز کن. عاقلانه تر فکر کن .ان شاءالله که موفقیت با توست.

مرداد

ج آ آ

کسب و کارتان پررونق می‌شود و به سود کلانی دست پیدا می‌کنید. در حال معامله فقط به سود شخصی فکر نکنید که برکت در مالتان همیشه وجود داشته باشد. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

شهریور

آ آ ج

ان‌شاءلله در آینده نزدیک این سختی‌های آزاردهنده تمام می‌شود و روزگار خوشی فرا می‌رسد. در شرایط بد زندگی صبر پیشه کنید و هرکسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که ممکن است باعث دور شدن شما از راه درست شود. افراد فریبکار و ریاکاری اطراف شما هستند که باید حواستان به آن‌ها باشد، از کبر و غرور برحذر بوده و هنگام تصمیم گیری با عقل و درایت عمل کنید.

فال ابجد روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

د د آ

ظاهربین نباش و تصمیم را بر مبنای ظواهر نگیر. حواست را جمع کن می‌خواهند تو را فریب بدهند. آنها از تو خیلی زرنگ تر هستند. کسی را در کنارت داری که راهنمایی ات می‌کند، قدرش را بدان. اگر به حرفش گوش دهی تمام جهان در دست توست.

فال ابجد روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای آبان ماهی ها

ب ب ج

هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می‌گیری. به امید این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود، همه چیز برای موفقیت مهیاست کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است.

آذر ماهی

آ‌‌ ج ‌آ‌

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می‌گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای دی ماهی ها

د آ ب

هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می‌گیری. به امید این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود، همه چیز برای موفقیت مهیاست کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است.

فال ابجد امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی ها

د ب ب

نتیجه‌ی صبر خود را خواهی دید. رنج‌هایی که کشیده ‌ی به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این فرصت‌ها را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته‌ای اکنون درو خواهی‌کرد و به مقصود خود خواهی رسید

نظرات