بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست بیوگرافی و سوابق بازیگری

0

بازیگر نقش سلطانی در نون خ | عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ ۴ و همسرش، علی اخوان، یک بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است او اهل قم است. که در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی “نون.خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش “سلطانی” (تورلیدر) حضور داشت. بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟ بیوگرافی علی اخوان بازیگر نقش سلطانی در نون‌خ با عکس و سوابق علی اخوان بازیگر و فیلمبردار است . علی اخوان بازیگر سریال های راز بقا و بچه مهندس ۳ و سریال سه در چهار است که به تازگی نقش سلطانی را در سریال نون خ ۴ بازی میکند. با زندگینامه شخصی و فعالیت های علی اخوان در مجله حرف تازه آشنا شوید. با ما همراه باشید

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست بیوگرافی و سوابق بازیگری

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست بیوگرافی و سوابق بازیگری

علی اخوان در سریال نون خ در نقش سلطانی (تورلیدر) بازی کرده و از فصل سوم در این مجموعه بازی کرده و در کنار بازیگران این سریال تجربه ای تازه کسب کرده است.علی اخوان بازیگر است از زندگی شخصی و محل تولد ایشان اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا ازدواج نکرده و مجرد می باشند. علی اخوان در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی «نون.خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی ، در نقش سلطان (تورلیدر) بازی کرد. نون خ ۴ محصول نوروزی و ماه رمضانی تلویزیون برای شبکه یک می باشد که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سه فصل گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کننده این مجموعه طنز بر عهده «مهدی فرجی» می باشد.

بیوگرافی علی اخوان

علی اخوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که به تازگی در نقش سلطانی در سریال نون خ ۴ بازی کرده است. او بازیگر و فیلمبردار است و کار هنری خود را از دهه ۸۰ به عنوان گروه فیلمبرداری آغاز کرد.

او در سریال های بچه مهندس سه ، راز بقا و سریال سه در چهار، فیلم سینمایی راند چهارم و گریز ایفای نقش کرده است، اما با بازی در مجموعه نون خ در بین مخاطبان شناخته شد.

علی اخوان یکی از بازیگران ن خ می باشد که از فصل دوم وارد داستان شده و در نقش سلطانی بازی می کند.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی اخوان بازی در سریال سه در چهار بوده است. علی اخوان سال ۱۳۸۷ سریال سه در چهار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. علی اخوان توانست با بازی در سریال سه در چهار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین بر تجارب او افزود.

علی اخوان بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست +‌بیوگرافی و عکس

علی‌اخوان در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی «نون.خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش “سلطانی”(تور لیدر) بازی کرد. از دیگر کارهای او می‌توان به «موش»، «گریز»، «میراث من جنون» به عنوان «بازیگر»، «گروه فیلمبرداری» حضور داشته است. او همچنین سریال‌های «بچه مهندس۳» ، سه در چهار و فیلم راند چهارم نیز نقش آفرینی کرده است.  در سال ۱۳۹۹ در فیلم سینمایی «آوین» که در کردستان فیلمبرداری می‌شد، نیز بازی کرد.

بیوگرافی علی اخوان بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ

همچنین ببینید:

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست؟ ‌+‌بیوگرافی و همسرش با عکس

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

سعید آقاخانی پس از ساخت سه فصل «نون خ»، سال ۱۴۰۰ به نمایش خانگی رفت تا اولین سریالش در این مدیوم را جلوی دوربین ببرد. او برای ساخت «راز بقا» از حضور ستاره‌ ای مانند بهرام افشاری استفاده و این مجموعه را در سکوت خبری تولید کرد.

سریال نون خ ۴ محصول نوروزی و ماه رمضانی تلویزیون برای شبکه یک می باشد که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سه فصل گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کننده این مجموعه طنز برعهده «مهدی فرجی» می باشد.

بیوگرافی علی اخوان بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ

سوابق

اخوان در سریال نون خ در نقش سلطانی (تورلیدر) بازی کرده و از فصل سوم در این مجموعه بازی کرده و در کنار بازیگران این سریال تجربه ای تازه کسب کرده است.

آقای علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور در کنار بازیگرانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی بازی کرده است.

در سال ۱۳۸۷ در اثر مهمی چون سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی نقش آفرینی کرده و تجارب خوبی را در کنار بازیگرانی محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین کسب کرد.

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ

گفتنی است، علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

او همچنین در سریال‌های “بچه مهندس ۳”، “سه در چهار” و فیلم سینمایی “راند چهارم” شرکت کرده است.

سریال نون خ ۴ محصول نوروزی و ماه رمضانی تلویزیون برای شبکه یک می باشد که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سه فصل گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کننده این مجموعه طنز برعهده «مهدی فرجی» می باشد. پس از یورش گله گرگ‌ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌ شود.

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست +‌بیوگرافی و عکس

در سال ۱۳۹۹، علی اخوان در فیلم سینمایی “آوین” که در کردستان فیلمبرداری می‌شد، بازی کرد. این فیلم، داستان زندگی چالش برانگیز دختران آن منطقه را روایت می‌کند.

علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

علی اخوان در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم علی اخوان در این سال، بازیگری در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

نظرات