فیلم / زندگی پس از زندگی زینب حیدریان ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ با مشاهدات تکان دهنده

0

دانلود فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی زینب حیدریان تجربه گر مرگ شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه ۴ سیما را با حکایتی عجیب از مرگ و دیدن قبل از تولد و عالم دیگر را در ادامه ببینید

فیلم / زندگی پس از زندگی زینب حیدریان ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ با مشاهدات تکان دهنده

فیلم / زندگی پس از زندگی زینب حیدریان ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ با مشاهدات تکان دهنده

در این پست از مجله حرف تازه، فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی زینب حیدریان با عنوان ورود به مردن شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ قسمت ۱۰ دهم زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ را مشاهده خواهید کرد. (حتما ببینید):

قسمت ۱۰ (دهم) برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲؛ با عنوان ورود به مردن توسط تجربه‌گر زینب حیدریان بازگو می شود. او زمانی که ۹ ساله بود که در سال ۱۳۸۱ در سفر به اصفهان به زاینده رود سقوط کرد و بر اثر غرق شدن به کما رفت.

این برنامه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

همچنین ببینید:

فیلم کامل تکان دهنده زندگی پس از زندگی حمید علیزاده چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

خانم حیدریان تجربه گر مرگ، در قسمت دهم برنامه زندگی پس از زندگی ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ حکایتی عجیبی از لحظه غرق شدن در زاینده رود و عدم همراهی روح با جسم در لحظه مرگ و لحظات نفسگیر نجات از مرگ و مشاهدات عجیب و غریب زیر آب را شرح داد که در لینک زیر کامل ببینید:

بیوگرافی زینب حیدریان تجربه مرگ برنامه زندگی پس از زندگی

زینب‌ حیدریان متولد سال ۱۳۷۴ و ۲۸ ساله می باشد. او فارغ التحصیل رشته معماری است.
خانم زینب حیدریان که مدیر فروش در یکی از شرکت های خصوصی است، در حال حاضر ساکن شهر قم میباشد.

بیوگرافی زینب حیدریان تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

جزئیات برنامه

فصل چهارم زندگی پس از زندگی روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهار سیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

نظرات