فال‌ ابجد ۱۱ فروردین/ فال ابجد امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

فال‌ ابجد ۱۱ فروردین/ فال ابجد امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

امروز در این پست فال ابجد ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: این فال به شما می گوید درگیر حاشیه‌ها نشوید فقط روی هدفتان تمرکز کنید و… ادامه فال ابجد جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۱۱ فروردین/ فال ابجد امروز جمعه 11 فروردین 1402 چه میگه!!

فال ابجد ۱۱ فروردین را اینجا بخون

فال ابجد امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای فرودین ماهی ها

د د ب

درگیر حاشیه‌ها نشوید. فقط روی هدفتان تمرکز کنید در این صورت خوشبختی و موفقیت شما حتمی است.

تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه‌ی افتخار برای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می‌شود. درهای بسته به رویتان باز می‌شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسید.

فال ابجد امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشتی ها

د ج د

دچار گرفتاری شده‌اید و بسیار اندوهگین هستید. از یأس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرا می‌رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

مورد ظلم و بی عدالتی واقع شده ای، اما نگران نباش. تو به آنچه نیت پاکت فرمان می دهد، عمل کن و از اندیشه های باطل دوری کن که خداوند روزی تو را می دهد و مشکلاتت را حل خواهد کرد.

فال ابجد جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

آ آ ب

رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی پس شک و دودلی را کنار بگذار. نتیجه‌ی صبر خود را خواهی دید.

تیر

د ج ج

رنج‌هایی که کشیده ‌ی به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این فرصت‌ها را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته‌ای اکنون درو خواهی‌کرد و به مقصود خود خواهی رسید. تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه‌ی افتخار برای همگان خواهد شد.

مرداد

آ د د

درهای بسته به رویتان باز می‌شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسید. با اینکه ظاهرا جدی هستی اما باطنی مهربان و لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. ان شاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فال ابجد جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

د آ د

پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. هنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

فال ابجد جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

ج د د

ساکتی ولی درونت متلاطم است ،سعی کن اول با خودت کنار بیایی و هدفت را مشخص کنی. قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود.

فال ابجد جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

ب ب ب

پیشرفت و ارتقا، در امور مورد نظر با کارهایی که برای انجام آنها به تلاش و کوشش پی گیر و مستمر می نمایید که ابن کوششها همراه با موفقیت بسیار عالی همراه خواهد بود. همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید. آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید.

آذر

ب ب د

مدتی است که در انتظار به سر میبرید. از سوی کسی ک منتظرش هستید یک تلفن و یا پیغامی خواهید داشت. نگرانی کار شما را بسیار سخت می کند. راه راحت تر و بی دردسر تر را انتخاب نکنید. راه صحیح را انتخاب کنید. برای کامیابی با افراد مهم گفتگو کنید.

زندگی شما را دچار تغییر و تحول می کند. با روی خوش با مسایل برخورد کنید.

دی

ج ج ب

به روابط و شخصیتها نگاه کنید آنچه را می خواهید خواهید یافت. رفتار های بی مناسبت و ناشایست دیگران را نادیده بگیرید.

به زودی اتفاق خوشحال کننده ای در زندگیتان روی خواهد داد.. از یک سری آدمهای چاپلوس ک گردتان جمع شده اند دوری کنید که آنها جزبه منفعت خود نمی اندیشند.

فال ابجد ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

د ب ب

دست نگه دارید و برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط بهتری و موارد بهتر بمانید. عجله کردن در این مورد کار مناسبی نیست.

جدایی و فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان ، بستگان ، اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آن افراد در امور شخصی و زندگی شما.

فال ابجد ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

آ ج آ

كسی هست كه تو را می‌فهمد و درك می‌كند. اما تو بی‌تفاوت نسبت به دیگران سرت به كارهایت گرم است و به خیال خودت راحت و خوشحالی. بهتر است دقیق‌تر به اطرافت نگاه كنی. فرصت‌ها همیشه منتظر تو نمی‌مانند.

آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد، به شرطی که امید خود را از دست ندهید./ عده‌ای این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می‌کنند که پشت این تعریف‌ها نیات خوبی نهفته نیست…مراقب اطرافیان خود باشید.

نظرات