فال‌ روزانه ۱۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۱۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۱۱ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: قناعت پیشه کنید و به آنچه دارید راضی باشید تا در آرامش زندگی کنید و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۱۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز جمعه 11 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۱۱ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟فروردین

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ به شما می گوید: قناعت پیشه کنید و به آنچه دارید راضی باشید تا در آرامش زندگی کنید و دچار اندوه نگردید. برای رسیدن به مراد دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت‌های خود تنظیم کنید. قبل از اقدام به هر کاری خوب به جوانب آن فکر کرده و خود را آماده سازید.

کار شما مربوط به خود شماست ،از ایرادهای اطرافیان درمورد کاری که شروع کرده ای ناراحت نشو و به تلاش خود ادامه بده.

امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند.

شما انسان بلند پروازی هستی و همین بلند پروازی‌ها باعث می‌شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلند پروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می‌رسی.

🌟اردیبهشت

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ به شما می گوید:  امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند.

شما انسان بلند پروازی هستی و همین بلند پروازی‌ها باعث می‌شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلند پروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می‌رسی.

🌟خرداد

عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. به یک مسافرت دسته جمعی می روید. در این سفر تفریحی به شما خیلی خوش می گذرد. نگرانی ها را از خود دور کنید.

وضع مالی شما رو به بهبود می رود و به پول و ثروت می رسید. باید بسیار مراقب و هوشیار باشید در غیر اینصورت این موقعیت را از دست داده و حتی ممکن است دچار ضرر و زیان مالی شوید.

🌟تیر

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ به شما می گوید:  مراقب نیرنگ و فریب دشمنان خود باشید. از دوستان ناباب خود دوری کنید. در تصمیم گیری خود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

روشنی و شادی و نشاط به زندگی سرازیر می شود. با آینده نگری و سنجش همه جانبه امور می توانید در هر کاری موفق شوید. آینده از آن شماست.

🌟مرداد

کسی مزاحم شما می شود و مانع از کارهایتان می شود. باید او را از سر راه بردارید. از دیگران کمک بگیرید.

تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید. تردید و نگرانی را از خود دور کنید. همه جوانب را بسنجید تا توفیق یابید.

نشانه ای از قدرت و توانمندی در شماست. ارتقا مقام پیدا می کنید و دیگران به شما اتکا می کنند. به خود ایمان داشته باشید.

🌟شهريور

همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده, با تلاش و کوشش, گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

🌟مهر

اگرچه شرایط نامناسب است اما بهترین زمانی است که شما توانایی‌ها و برتری خود را به دیگران ثابت کنید. این‌گونه اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب خواهید کرد. روزهایی پر از موفقیت و شادی در انتظار شماست.

موفقیت‌هایی که در پیش دارید اندک و کوچک‌اند مگر اینکه اراده‌تان را قوی کنید. واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های بی‌نتیجه دست بردارید.

🌟آبان

خود را با هر شرایطی وفق دهید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید، در مورد شخصی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، بیشتر تحقیق کنید.

همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می‌تواند همه‌ی پل‌های پیش رویتان را خراب کند، بی‌احتیاطی است. محتاط و زیرک باشید.

🌟آذر

از ابتدای روابط و اتفاقهای زندگی نمی‌توانید ادامه‌ی آن را پیش‌بینی کنید. همیشه شروع خوب نشانه‌ی ادامه‌ی خوب و پایان خوب نیست.

پیمانی بسته‌اید که باید به آن پایبند باشید. مبادا پیمان‌شکنی کنید. منتظر خبر خوب باشید که آینده متعلق به شماست.

کمی صبور باشید و منتظر بمانید. نتایج دلخواهتان به زودی حاصل می‌شوند.

🌟دی

روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند، که هر کس دنیا به او روی خوش نشان دهد، دیگران در وی طمع می‌کنند. بلند پروازی مکن و در پی آرزوهای محال نرو که نتیجه‌ی آن از دست دادن فرصت‌ها است.

🌟بهمن

بهتر است به جای خیالبافی واقع‌نگر باشی و به جای افکار پوچ، منطقی فکر کنی. از مشکلات و سختی‌ها فرار نکن و صبر و شکیبایی به خرج بده تا به نتیجه‌ی مطلوب برسی. وقت آن رسیده که در وجود خود انقلاب کنی و غم و غصه‌ی گذشته را به فراموشی بسپاری. با امید به مسیر ادامه بده که کامیابی به سراغت خواهد آمد.

🌟اسفند

امروز ممکن است به نظر دیگران کمی بداخلاق، بی حوصله و بی توجه بیایید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع وقت زیادی برای فکر کردن به احساساتتان برای شما باقی نخواهد گذاشت. این همه وظیفه ای که به دوش دارید و باید انجام شوند باعث اضطراب و بیقراری شما شده اند و نمی توانید آرام بگیرید. اگر از اول کار نیت و برنامه های خود را مشخص کنید توانایی این را خواهید داشت که با وجود این همه شلوغی و هیاهو در مسیر خود باقی بمانید و از راهتان منحرف نشوید.

نظرات