بیوگرافی و زندگینامه جمشید محمودی کارگردان و همسرش + عکس های جدید و آثار

0

بیوگرافی و زندگینامه جمشید محمودی کارگردان و همسرش + عکس های جدید و آثار

بیوگرافی جمشید محمودی

جمشید محمودی : زاده ۷ آبان ۱۳۶۲ کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل افغانستان است.در ادامه به معرفی و بیوگرافی جمشید محمودی کارگردان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

جمشید محمودی

او در شهر پروان افغانستان به دنیا آمده است و زمانی که کودک بوده به همراه برادر و خانواده‌اش به ایران مهاجرت کرده است

سوابق هنری

در سال ۱۳۸۹ به صورت رسمی وارد عرصه هنری شد و با ساخت فیلم تلویزیونی اولین گام خود را برداشت.اماشهرت وی به دهه ۹۰ برمیگردد سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق اولین تجربه حرفه‌ای او در سینما بود ایشان این فیلم را در هفدهمین جشن سینمای ایران معرفی کرد که برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم سینمایی و بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول انتخاب شد. اکنون ایشان با ساخت سریال پر طرفدار پوست شیر دوباره به شهرت و محبوبیت زیادی رسیدند. ناگفته نماند وی برادر نوید محمودی نیز هست.

گفتگو با جمشید محمودی درباره فیلم شکستن همزمان بیست استخوان

ریشه نام این فیلم چیست؟

مطلبی در اینترنت خواندم که مرا خیلی تحت تأثیر قرار داد. آن حرف این بود که انسان می‌تواند مقدار خاصی از درد را تحمل کند و پس از آن، مغز دستور بی‌هوشی می‌دهد، چون انسان دیگر نمی‌تواند بیش از آن درد را تحمل کند. زن‌ها هنگام زایمان خیلی بیش از آن مقدار درد تحمل می‌کنند که این درد معادل است با شکستن هم‌زمان بیست استخوان. چون قصه اولیه‌ام در اصل در مورد رابطه یک فرزند و مادرش بود، می‌خواستم یک اسم مادرانه داشته باشد و به اسم شکستن هم‌زمان بیست استخوان رسیدم.

چند متر مکعب عشق با سرعتِ خوبی دیده شد فکر می‌کنیداین فیلم طی جوایز داخلی پیش رو به ‌اندازه چند متر مکعب عشق دیده شود، یا سرنوشتش با آن فیلم فرق می‌کند؟

به‌نظرم سرنوشت این دو فیلم فرق می‌کند. کسانی که سلیقه‌شان در مورد فیلم‌های روز دنیا به من نزدیک است، به من می‌گویند این فیلم پخته‌تری است و خودم هم همین نظر را دارم. این پخته ‌بودن به این معنی نیست که لزوماً بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، چون قصه، خواهی‌نخواهی ریتم کندی دارد.

فکر می‌کنید فیلمتان به‌ اندازه انتظار شما دیده شده است؟

درست است که شاید ریتم این فیلم برای سلیقه امروز سینمایی خیلی کند باشد، ولی مطمئنم از آن فیلم‌هایی است که بعدها (شاید ۷ یا ۱۰ سال دیگر) خیلی بیشتر دیده می‌شود. خودم فکر می‌کردم بیشتر دیده شود، اما این یقین را دارم که سال‌ها بعد بیشتر دیده خواهد شد.

بیوگرافی جمشید محمودی

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

عکس های جمشید محمودی

جمشید محمودی و برادرش

جمشید محمودی کیست

جمشید محمودی کارگردان پوست شیر

همسر جمشید محمودی

اینستاگرام جمشید محمودی

گفتگو جمشید محمودی

عکس های جمشید محمودی

آثار جمشید محمودی

همراه ما باشید

 

نظرات